ЧаПи |
Календар |
|
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
16.10.2015, 15:18 | #1 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Появився стук в задній підвісці.При огляді виявив, що нижнє вухо амортизатора торохтить об шасі - розлізся сайлентблок.Сам амортизатор ще хароший.
Окремо сайлентблок не продається, тільки з амортизатором. Новий САКС коштує приблизно 1300 грн. Задавила жаба, та й з фінансами трохи напряг.Пошерстив суміжні форуми. Вумні люди пишуть,шо підходить від Дачії з передньої підвіски,але з проточкою внутрішньої втулки.Оскільки каталожний номер не був вказаний, то цей варіант був відкинутий. Другий варіант - це від... ГАЗ-53 (ПАЗ).На цьому варіанті й зупинився Замість одного рідного сайлентблока ставиться два газоновських + дві тарільчаті шайби. Із старого сайлентблока вирізав внутрішню втулку.Сайлентблоки вставив конусом всередину,запресував в тисках внутрішню втулку, перед тим трошки змастивши її милом. Демонтаж/монтаж амортизаторів проводив навіть не знімаючи коліс, все зручно та доступно. Багато хто скаже, шо це "колхоз". Можливо, але ціна 4 резинки ГАЗ-53 4*10=40 грн + 4 шайби*3=12 грн,разом 52 грн.Пробіг вже 4,5 тис.км,все добре,в салоні тихо, стуку немає, гроші зекономлені
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
Эти 3 пользователя(ей) сказали Спасибо Каспер за это полезное сообщение: |
16.10.2015, 15:20 | #2 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Киев
Авто: Renault Trafic 1.9 L1H1
|
Якщо ціль зекономити гроші і на безпеку і якість руху не впливає (а тут це не вплине)- це не колхоз.
Але є одне але: резина інша, форма трохи інша - буде швидше зношуватись, будете частіше міняти. |
|||
16.10.2015, 15:20 | #3 | |||
|
||||
Пользователь
Звідки Ви: Закарпаття - Київ
Авто: Renault Trafic 2004, 1.9, 100
|
Цитата:
|
|||
16.10.2015, 15:22 | #4 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Украина
Авто: Рено
|
От коли ці резинки накриють я от тоді і вирішиш, шо насправді колхоз :-)
__________________
Всю жизнь живёш так чтоб было что вспомнить в старости......а в старости - бац - и склероз. |
|||
16.10.2015, 15:25 | #5 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Можливо. Але навіть якщо буде хватать на 10-15 тис.км, то то дуже добре. Сорок гривень резинки + година часу на заміну обох сторін. Я думаю, що то не великі витрати.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
16.10.2015, 15:37 | #6 | |||
|
||||
Бездельник
Звідки Ви: Київ
Авто: Опель Віваро 2.0 бензин-газ
|
На Канго такое же делал,от газа резинки подошди- втулил,и забыл)
__________________
Опель Віваро,2.0.бензин-газ. Хочешь мира? Готуйся до війни! |
|||
Поблагодарили Шкодник за это сообщение: |
АнатолийК (23.10.2015)
|
16.10.2015, 16:49 | #7 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: мелитополь
Авто: Opel Vivaro 1.9, 80. 2004г.в Уже добавлено конячек
|
Эти резинки если не давать появится люфту т.е периодически просматривать то будут ходить пока амортизатор не крякнет. Кто работал на газонах тот знает что они менялись с амортизатором и то если следили за машиной , а не просто ездили
|
|||
30.10.2015, 13:14 | #9 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
читаємо уважніше
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
11.02.2016, 12:47 | #10 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Задні амортизатори/Нижній сайлентблок.Частина друга
Приблизно через 7 тис.км знову почув стук в задній підвісці. Зупинився, заглянув під авто і побачив, що нижній сайлентблок правого амортизатора зовсім відсутній, залишився тільки болт, на лівому було все в нормі. Причина в тому, що після встановлення "колхозного" сайлентблоку не хватило різьби для гровера, а фіксуючого герметика для різьби в мене тоді не було. Вопшем, як кажуть, людський фактор Знову базар та пошук тих самих "газоновських" резинок. Але продаван запропонував мені кращу альтернативу - поліуретанові резинки з "уазовської" ресори. Як раз був знятий амортизатор і примірка показала, що це саме то Купив чотири штуки по 20 грн/шт.+ дві гайки з пластиковою вставкою + фіксатор різьби. Шоб уже навєрняка. Оскільки внутрішня втулка була також втрачена, то я виготовив нові з товстостінної трубки, яка ідеально підійшла за розміром реинки пообрізав по розміру, але трошки залишив запас щоб були на пару міліметрів довші за проушину амортизатора получилось ось так Вже на цих поліуретанових втулках проїхав приблизно тисячу км, поки що все нормально. Будемо наблюдать.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
Эти 5 пользователя(ей) сказали Спасибо Каспер за это полезное сообщение: |
grigory20112 (11.02.2016),
mehanik (11.02.2016),
Вик123 (11.02.2016),
Шкодник (11.02.2016),
Юрец (23.07.2016)
|
11.02.2016, 19:22 | #11 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Харьков
Авто: Були у дідуся два прикольних буся- один білий, другий сірий, два надійних Хайса.
|
Каспер, Я тоже таким занимаюсь. На 2-3 года хватает, при такой цене- норм.
__________________
Шуруп, забитий молотком, тримає набагато міцніше, ніж цвях загвинчений викруткою! |
|||
Поблагодарили mehanik за это сообщение: |
Каспер (11.02.2016)
|
12.04.2017, 19:42 | #12 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Задні амортизатори/Нижній сайлентблок.Частина третя, або не роби так як я
Не робіть того всього, що описано вище. Все то конкретний колхоз Постійно розкручуються гайки. Я садив на різьбовий фіксатор, все одно розкручуються та починають тарабаніть. І одного разу мені то все надоїло. Поставив конкретні гровери та затягнув трубою. Всьо, тішина, але недовго... ось що з того вийшло чого так? а все дуже просто - саморобний "сайлентблок" не виконував свою пряму функцію. Було наглухо та жостко все зажато наружними шайбами, от вуха амортів і обломило. Якби я спочатку поставив шайбу меншого розміру (на фото нижче справа), то може ще і поїздило. А так маємо те що маємо. Вилічилось все дуже просто - покупкою нових амортизаторів Пізніше знайшов ось це https://www.drive2.ru/l/8223680/, вроді як все підходить. Сам не щупав, не скажу. Каталожний номер 552532W100. Хто попробує, відпишіться про досвід, буду вдячний.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
12.04.2017, 20:11 | #13 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Украина Сумы
Авто: опель виваро 1,9 cdti 100 трохи чіпований
|
два года назад брал, пока ездяют http://auto-mechanic.com.ua/p3026163...rtizatora.html, http://auto-mechanic.com.ua/p3026167...rtizatora.html.
Тогда, правда, были около 30-40 грн. за штуку
__________________
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво. |
|||
12.04.2017, 20:42 | #14 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
димончик, бус трошки не той
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
12.04.2017, 22:26 | #15 | |||
|
||||
Где то рядом
Звідки Ви: Николаевская обл. Казанка
Авто: Vito 108 CDI Рено трафик 2,0 90 пони 2008
|
Брехня уха оторвало не от колхоза то уже им срок пришел а ты продлил смерть еще на год или больле
__________________
Ответы на вопросы связанные с ПК http://busovod.ua/showthread.php?t=15466 Контакты Тел/Вайбер 0672500952 Скайп bircha_a |
|||
13.04.2017, 07:15 | #17 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Украина Сумы
Авто: опель виваро 1,9 cdti 100 трохи чіпований
|
Цитата:
Добавлено через 9 минут как по мне, можно и поколхозить... как я вижу надо внутреннюю втулку четко подогнать по размеру, то есть так,что бы при закручивании гайка упиралась именно во втулку, тогда гайка не будет откручиваться, а уже сами резинки подрезать в размер, так что бы и жестко было, ну и оставалось куда сыграть... ну не раз же колхозили в старые иномарки: и подушки моторов, и опорные, и в рессоры, в большинстве своем ездило, ну не без неудач, но все же.... Добавлено через 16 минут а еще как вариант- привозили как- то клиенты стойки с чего-то , и с восьмерки салейнтблоки( не помню откуда) , так по внутреннему совпадало, по наруже в токарном лишак по резине срезали, и укоротили в размер, вроде все стало и поехало....
__________________
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво. Востаннє редагував димончик: 13.04.2017 о 07:32. Причина: Добавлено сообщение |
|||
13.04.2017, 12:49 | #18 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Зажимав якраз правильно, під нагрузкою. А от шайби поставив завеликі. Були б менші шайби, то ще, я думаю, поїздило б
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
13.04.2017, 13:19 | #19 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Гайворон, Кіровоградської, UA
Авто: Vivaro 2004 р.в, 2.5CDTI
|
Всередину втулки, резинової, необхідно вставити стальну втулку, щоб вона спиняла прижим шайби з гайкою. Резинка, втулка буде по ній рухатись.
|
|||
13.04.2017, 13:28 | #20 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
MasikS, там є стальні втулкиhttps://busovod.ua/showpost.php?p=363902&postcount=10, просто шайби були занадто великі. Дуже плотно була прижата резинка до самого вуха аморта.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
Схожі теми | ||||
Тема | Розділ | |||
(Hyundai) Продам амортизатори задні Hyundai | Продам... | |||
Сайлентблок аммортезатора | Підвіска, ходова, гальма, рульове керування | |||
Задні фари | Двигун паливна єлектроника |