ЧаПи |
Календар |
|
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
03.04.2015, 10:37 | #1 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Прийшли морози -15 і машинка не завелась.Одна із причин це пускові свічки.
Діагностика Перше,що провіряєм,чи поступає напруга на свічки.Якщо не поступає - дивимось запобіжник. Далі знімаємо контактну планку із свічок та провіряємо їх омметром/тестером.Нормальний опір 0,6-0,8 Ом.Ящо 0 Ом,то свічка замкнута,якщо бескінечність,або дуже великий опір (в моєму випадку на одній було 150 кОм,на остальних бескінечність ), то свічка в обриві. Щоб уникнути прикіпання свічок до ГБЦ спеціалісти совітують міняти звичайні свічки через 25-30 тис.км, керамічні через 100-120 тис.км.Також бажано міняти всі свічки, а не тільки ті,що вийшли з ладу. До речі,пускові свічки працюють не тільки в момент запуску двигуна,а ще декілька хвилин після,доки камера згорання не вийде на робочу температуру.Синій дим з вихлопної труби відразу після пуску в холодну погоду є признаком несправності пускової свічки/свічок. Процес заміни 1.Перед заміною потрібно наніч залити свічки "ведешкою". 2.Викручувати свічки потрібно тільки на гарячому двигуні,це значно зменшує ризик облому кінцевика. 3.Знімаємо "-" з акумулятора. 4.Відкручуємо верхній болт кріплення генератора та послаблюєм нижній,відводимо генератор вліво. 5.Відкручуємо монтажну проушину двигуна ( накидний ключ на 12!!!,в мне не було),щоб мати зручний доступ до першої свічки. 6.Викручуємо свічки акуратно без ривків.Перша та четверта на моєму двигуні викрутились без проблем.Третя викручувалась дуже туго,тому я час від часу поливав її "ведешкою" та залишав на 30-40 хвилин "покиснути".А от друга зразу пішла туго,а потім хруснула і відкрутилась від руки.Кінцевик залишився в ГБЦ Нічого страшного в цьому немає! Є три варіанти витягти обломиш із ГБЦ: А.Зняти головку та вибити його звідти,але то сильно складно та затратно фінансово Б.Пропхнуть кінцевик в циліндр.Зняти форсунку відповідного циліндра та через отвір форсунки впіймати його магнітом, прикріпленим до чогось гнучкого (магнітиться поганенько).Але перспективи такої "рибалки" мене зовсі не приваблювали. В.І самий простий спосіб та самий ледачий просто залишити його там,доки він під дією внутрішнього тиску в циліндрі не вилетить сам.Не потрібно боятись залишати обломиш там,в циліндр він не провалиться.Кінцевик може вистрелити відразу після першого пуску двигуна, а може, як в мене, і через 4000 км.Щоб пришвидшить процес вильоту обломиша,я заливав його часто "ведешкою" та "рідким ключом".Але не забуваємо возити з собою нову свічку та набор інструментів! Повертаємось до процесу заміни. 7.Беремо зварювальний електрод 4мм та обчищаємо його від обмазки (можна просту стальну проволоку такогож діаметру).Цим електродом старанно прочищаємо посадочне місце кінцевика свічки.Ящо цього не зробити,то при закручуванні нової свічки можливе закусювання кінцевика з витікаючими наслідками. Також добре прочищаємо сам колодязь та посадочне місце свічки 8.Змазуємо різьбу свічки антипригарною змазкою,а кінцевик любим мастилом.Закручувать свічку потрібно ТІЛЬКИ!!! динамометричним ключем.Якщо закручувати "на глаз",то можна або не дотягти і свічка не плотно прижметься до свого посадочного місця, або перетягти аж до обриву. Момент затяжки 15 Нм,Момент обриву 35 Нм. 9.Собираємо все в зворотньому порядку.Запускаємо двигун та насолоджуємося проробленою роботою.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
03.04.2015, 11:11 | #3 | |||
|
||||
Маклауд
Звідки Ви: Файне Місто
Авто: CITROEN C4 Grand Picasso
|
Блин, свечи накала скоро начнут делать толщиной с иголку...
|
|||
03.04.2015, 11:24 | #4 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Так,не дешево.360 грн. штука.Але я замовляв оригінал.В оригіналі комплектують NGK або BERU.Мені приїхали NGK.Хотя можна поставить і чеську Іскру (250 грн.),тож хвалять
Добавлено через 2 минуты Не завжди так.Буває ще від зношеності/старості кінець свічки роздимається.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. Востаннє редагував Каспер: 03.04.2015 о 11:26. Причина: Добавлено сообщение |
|||
20.02.2017, 08:34 | #5 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Макеевка.
Авто: Renault Trafic 1.9
|
А когда выстреливает обломыш, как это происходит? И не может ли он что нибудь повредить? Ну там в капот к примеру встрять? Или он просто пух и выпал?
|
|||
20.02.2017, 08:48 | #6 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
В мене вистрелив якраз під час розгону із світлофора, навіть злякавсь трошки Слабкий хлопок, дим з під капота та відповідний чахкаючий звук. З якою силою він вилітає, то хз. Я, на всякий випадок, між пусковими свічками та капотом ложив кусок паралону.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
Схожі теми | ||||
Тема | Розділ | |||
VW T5 заміна пружин | Підвіска,трансмісія,гальма,рульове керування | |||
заміна нижньої шарової мовано 2008 | Підвіска,трансмісія,гальма,рульове керування | |||
заміна фільтра | Двигун,паливна,єлектроніка | |||
Заміна гідроборта на двері | Кузов та салон |