ЧаПи |
Календар |
|
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
30.01.2015, 16:22 | #1 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Привіт всім!
Глушить EGR чи ні - це кожний вирішує для себе сам.Але,я думаю, після прочитання теми рішення прийде швидко. В моєму випадку клапан завис в закритому положенні. На деяких обертах двигуна соленоїд все таки питався відкрити клапан,но в нього то не виходило і появлявся такий легенький мелалевий стук, як стук пальців у "москвича" при поганому бензині.Ще була легка димність вихлопу (не завжди) та іноді трохи зменшувалась тяга на низьких оборотах. Так як EGR впливає тільки на екологію ( євро 4 ),було прийнято рішення позбутися проблеми в найдешевший спосіб, заглушить патрубок клапана глухою прокладкою і зробить із євро4 євро 2 або 1,х. його зна . Клапан EGR знаходиться в торці впускного колектора ззаді (ближче до салону). 1.Знімаємо фішку з клапана.Фішка двохконтактна.Щоб обдурить ЕБУ вставляєм в контакти фішки резістор 1 кОм 2Вт (можна і без нього,на роботу двигуна не впливає,чек не засвічується).Фішку добре замотуєм ізолентою від попадання вологи та привязуєм до чого небудь,аби не теліпалась. 2.Відкручуємо чотири болти патрубка та знімаємо.Бачим ось таку картину .І це при тому,що авто проїхало на нашій солярі не більше 1000 км Тепер,напевне,в багатьох відпали сумніви чи потрібно глушить ЕГР. Така сама картина і в середині впускного колектора та ГБЦ. 3.Вирізаємо металеву глуху прокладку по формі рідної.Я вирізав із листового алюмінію товщиною 2 мм.Товщина нової прокладки повинна співпадать з товщиною рідної , щоб не було перекосу патрубка. 4.Прокладку намазуєм герметиком та ставимо патрубок на місце. Все.Періодична димність пропала.Цокання зникло.Двигун на холостих обертах запрацював мякіше.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. Востаннє редагував Каспер: 30.01.2015 о 16:29. |
|||
31.01.2015, 19:42 | #2 | |||
|
||||
Пользователь
Звідки Ви: Саня из Нетешина/Поле чудес
Авто: H300 "Дракоша" :)
|
После того как катушка соленоида сгорела во второй раз, плюнул и решил заглушить ЕГР. В место металлических заглушек использовал армированный паронит. В патрубке был только черный налет, кизяков не было. Аналогично подключил сопротивление-обманку. По ощущениям, также сложилось впечатление, что мотор стал работать мягче. Единственное, терзают смутные сомнения на счет необходимости сопротивления-обманки, которое ИМХО таки влияет на работу двигателя. Получается, подключенное сопротивление эмитирует работу катушки соленоида, что в свою очередь ( при заглушенном канале ЕГР) сбивает с толку ЭБУ. В итоге, как результат имеем не совсем верный алгоритм работы двигателя с неизвестными для него же последствиями. Думается мне, сопротивление нужно убрать, что собственно позволит ЕБУ крутить мотор с поправкой на не рабочий ЕГР. При наличии ошибки P0489 чек не горит.
|
|||
31.01.2015, 21:27 | #3 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Перечитав кучу інфи по цьому поводу.Відсутність/присутність резистора ніяк не вліяє на роботу ЕБУ. При відсутності тільки на діагностиці вискакує помилка.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
18.02.2015, 16:49 | #4 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Цитата:
Вставив резистор в роз'єм.Завів двигун,трошки прокатався,заглушив.На декілька хвилин зняв мінусову клему з акума.Після цієї операції прокатався по трасі.І справді машина стала відкликатися на педаль газу трошки слабше.Зменшилась рєзвость,особливо на низьких обертах.Потім провів зворотню операцію.Без резистора-обманки машинка їде веселіше і двигун на холостих працює мякіше.Так і залишив. Пи.Си.Клему акума потрібно знімати (на мою думку) шоб "обнулився" ЕБУ і програма почала працювати в обхід відключеного ЕГР.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
24.02.2015, 21:35 | #5 | |||
|
||||
Пользователь
Звідки Ви: Саня из Нетешина/Поле чудес
Авто: H300 "Дракоша" :)
|
А я так и катаюсь с резистором, все руки не доходят...
Протестирую аналогичным образом - отпишусь. |
|||
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
Схожі теми | ||||
Тема | Розділ | |||
(Opel, Renault, Nissan) Куплю клапан EGR. | Куплю... | |||
дроссельный клапан | Інші мікроавтобуси |