ЧаПи |
Календар |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Привіт всім!
Глушить EGR чи ні - це кожний вирішує для себе сам.Але,я думаю, після прочитання теми рішення прийде швидко. В моєму випадку клапан завис в закритому положенні. На деяких обертах двигуна соленоїд все таки питався відкрити клапан,но в нього то не виходило і появлявся такий легенький мелалевий стук, як стук пальців у "москвича" при поганому бензині.Ще була легка димність вихлопу (не завжди) та іноді трохи зменшувалась тяга на низьких оборотах. Так як EGR впливає тільки на екологію ( євро 4 ),було прийнято рішення позбутися проблеми в найдешевший спосіб, заглушить патрубок клапана глухою прокладкою і зробить із євро4 євро 2 або 1,х. його зна ![]() Клапан EGR знаходиться в торці впускного колектора ззаді (ближче до салону). 1.Знімаємо фішку з клапана.Фішка двохконтактна.Щоб обдурить ЕБУ вставляєм в контакти фішки резістор 1 кОм 2Вт (можна і без нього,на роботу двигуна не впливає,чек не засвічується).Фішку добре замотуєм ізолентою від попадання вологи та привязуєм до чого небудь,аби не теліпалась. 2.Відкручуємо чотири болти патрубка та знімаємо.Бачим ось таку картину ![]() Тепер,напевне,в багатьох відпали сумніви чи потрібно глушить ЕГР. Така сама картина і в середині впускного колектора та ГБЦ. 3.Вирізаємо металеву глуху прокладку по формі рідної.Я вирізав із листового алюмінію товщиною 2 мм.Товщина нової прокладки повинна співпадать з товщиною рідної , щоб не було перекосу патрубка. 4.Прокладку намазуєм герметиком та ставимо патрубок на місце. Все.Періодична димність пропала.Цокання зникло.Двигун на холостих обертах запрацював мякіше.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. ![]() Востаннє редагував Каспер: 30.01.2015 о 15:29. |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Пользователь
Звідки Ви: Саня из Нетешина/Поле чудес
Авто: H300 "Дракоша" :)
|
После того как катушка соленоида сгорела во второй раз, плюнул и решил заглушить ЕГР. В место металлических заглушек использовал армированный паронит. В патрубке был только черный налет, кизяков не было. Аналогично подключил сопротивление-обманку. По ощущениям, также сложилось впечатление, что мотор стал работать мягче. Единственное, терзают смутные сомнения на счет необходимости сопротивления-обманки, которое ИМХО таки влияет на работу двигателя. Получается, подключенное сопротивление эмитирует работу катушки соленоида, что в свою очередь ( при заглушенном канале ЕГР) сбивает с толку ЭБУ. В итоге, как результат имеем не совсем верный алгоритм работы двигателя с неизвестными для него же последствиями. Думается мне, сопротивление нужно убрать, что собственно позволит ЕБУ крутить мотор с поправкой на не рабочий ЕГР. При наличии ошибки P0489 чек не горит.
![]() |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Перечитав кучу інфи по цьому поводу.Відсутність/присутність резистора ніяк не вліяє на роботу ЕБУ
![]() ![]()
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. ![]() |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Цитата:
Вставив резистор в роз'єм.Завів двигун,трошки прокатався,заглушив.На декілька хвилин зняв мінусову клему з акума.Після цієї операції прокатався по трасі.І справді машина стала відкликатися на педаль газу трошки слабше.Зменшилась рєзвость,особливо на низьких обертах.Потім провів зворотню операцію.Без резистора-обманки машинка їде веселіше і двигун на холостих працює мякіше.Так і залишив. Пи.Си.Клему акума потрібно знімати (на мою думку) шоб "обнулився" ЕБУ і програма почала працювати в обхід відключеного ЕГР.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. ![]() |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Пользователь
Звідки Ви: Саня из Нетешина/Поле чудес
Авто: H300 "Дракоша" :)
|
А я так и катаюсь с резистором, все руки не доходят...
![]() Протестирую аналогичным образом - отпишусь. |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Розділ | |||
(Opel, Renault, Nissan) Куплю клапан EGR. | Куплю... | |||
дроссельный клапан | Інші мікроавтобуси |