ЧаПи |
Календар |
|
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
26.01.2015, 15:22 | #1 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Всім привіт!
Ремонт актуатора турбіни рано чи пізно (пробіг приблизно 100-120 тис.км) очікує всіх власників Н-1/Н-300 з турбіною VGT.Хто має фінансову можливість,може замінити актуатор новим ( каталожний № 28235-4А470)+ регулювання турбіни на дорогому обладнанні і у хорошого!!! спеціаліста.Я зробив ремонт самостійно,зекономивши при цьому купу грошей,часу та нервів. Симптоми: немає тяги на низах (до 2000-2200),після машина просто вистрілює,наче зривається з цепу. Діагностика. При заглушеному двигуні ричажок повинен знаходитись в самому верху (як на фото) і вільно без заїдання рухатися від руки вверх та вниз до упорів.При заведеному двигуні ричажок повинен переміститись вниз майже до упору.В моєму випадку ричажок переміщався вниз тільки після підштовхування. Знімаємо гумову шлангочку від електромагнітного клапана,яка йде до актуатора.Дуємо в неї.Воздух ніде не повинен виходити (у мене шипіло). Для відкручування болтів кріплення актуатора потрібен накидний та рожковий ключ на 11мм.Попередньо робочі поверхні ключа треба сточити на наждаку на пару мм щоб він став тонший та влазив між штоком актуатора та його кріпленням. Замічаємо положення контрогайки на штокові актуатора (я щитав витки різьби від гайки вверх),послаблюємо її.Відкручуємо чотири болти кріплення та шток. Для зручності зборки актуатора висверлюєм закльопки теплового екрану та знімаємо його (потім прикрутив на болтики). Великою плоскою викруткою розвальцьовуємо корпус актуатора Знімаємо кришку,витягуєм мембраму Витягуємо всі нутрощі і бачимо корпус манжети Корпус манжети тримається в актуаторі за рахунок гумового уплотнітєльного колєчка.Виймаємо корпус манжети і бачимо таку картину Вирізаємо стару манжету.Замість неї вклеюємо на герметик (я брав червоний Маннол) два маслозйомні сальники клапанів від ВАЗа. УВАГА!Вклеювати потрібно "воротнічком" сальника тільки вверх.Якщо вклеїти навпаки,то нижній сальнік буде попадати у проточку штока актуатора.Получилось так Собираємо все в зворотньому порядку.Мембраму садовимо на герметик.Акуратно все завальцьовуємо молоточком В пильник штока для кращої герметизації та змазки напхав літолу. Все,машинка поїхала так як нада.Тяга появилась з самих низів. Затрати:сальніки 2 шт.по 10 грн=20 + герметик + 3 години часу. Вдогонку.Заразом промив та прочистив електроклапан актуатора.Він також впливає на його роботу.Фільтрик просто промив у мильній воді,прополоскав і висушив.Сам клапан добре промив очисником карбюраторів та продув.Чорної мачмали було багатенько.Не перепутайте гумові шлангочки.На клапані є написи: VAC -до вакуумного насосу, OUT -до актуатора Все.Всім удачі.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. Востаннє редагував Каспер: 26.01.2015 о 16:34. |
|||
26.01.2015, 17:40 | #2 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Украина
Авто: Opel Vivaro 2.5
|
Можно было еще выточить два кольца по размеру завальцовки, в одном сверлишь отверстия под болтики, во втором нарезаешь резьбу под них,плюс прорезь для установки, и тогда актуатор становится разборный! Делал тоже на Соренто себе сперва с маслосъёмными колпачками, но система оказалась не очень практичной и работоспособной, шток зависает со временем, а потом начинает подсасывать воздух. Переделал с помощью обычных детских сосок, работает отлично!
|
|||
Поблагодарили Tkach73 за это сообщение: |
Каспер (27.01.2015)
|
27.01.2015, 18:37 | #3 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
|
Хароша ідея, використаю в майбутньому
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст. |
|||
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
Схожі теми | ||||
Тема | Розділ | |||
Підтікає масло . | Двигун та паливне обладнання | |||
Ремонт турбин | Двигун паливна єлектроника | |||
ремонт генератора | Загальні технічні питання та тюнінг | |||
Клапан турбіни | Двигун паливна єлектроника |