Автоклуб БУСОВОД Магазин тюнинга

Назад   Автоклуб БУСОВОД > Технічні форуми бусоводів > Opel, Renault, Nissan > Тюнінг стайлінг та допрацювання

Бандажний обігрівач паливного фільтра - страница №1 - Тюнінг стайлінг та допрацювання

 
 
Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 08.06.2024, 10:40 #1
Аватар для vitos svp
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Бердянськ

Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b

Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
Аватар для vitos svp

Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
 
Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
Типово Бандажний обігрівач паливного фільтра

1. Закінчив збирання бандажного підігріву паливного фільтру:

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 1


2. Підігрів зроблено на основі силіконової грілки:

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 2

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 3

Яку вимушен був трохи допиляти:

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 4

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 5


На грілці підірвав зовнішню силиконову теплоізоляцію, видалив штатний термостат, на кожен контур кабельними гільзами під’єднав окремі кабелі живлення, вклеїв два термостата на 65°С, де треба підрізав теплоізоляцію і потім акуратно силиконовим автомобільним клеєм-герметико заклеїв нею місце втручання.

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 6

В принципі можно було зробити спільний « - », але це все одно потребувало би 12-pin роз’єма, тому проклав окрмі кабеля і по « - ».


Кінці кабелів живлення і керування в захисній гофротрубці під’єднав до 12-pin роз’єма типу Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 з алі, якщо і підробка, то якісна:

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 7


3. Переробив кришку фільтра:

- видалив штатні нагрівальні елементи і теплообмінні люміневі пластини

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 8

- розібрав штатний термостат, спаяв контакти і замастив силиконовим бензостійким герметиком

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 9

- встановив терморезистор контролю температури палива після фільтра і підпаяв його то клем штатного обігріва фільтра.

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 10

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 11

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 12


4. Колбу фільтра з грілкою обтянув термоусадочною трубкою PVC Shrink Tube.

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 13

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 14

5. Тепер через штатний роз’єм фільтра підключено терморезистор температури палива, а через 12-pin роз’єм – 4 контура нагрів і два термостата максимальної температури грілки.
Окремий для попереднього нагріву через реле часу і окремий для постійного підігріву через реле температури.

6. Схему живлення підігріву зібрав в коробці реле і запобіжників під капотом, завів туди окремий « - » від АКБ, під’єднання контурів обігріву зробив тимчасово на клемниках Wago 221 серії, щоб в морози можно було легко перекомутовувати контури з’ясовуючи скільки треба контурів на постійний підігрів, а скільки на попередній.
Зберіг можливіть під’єднання і кришки фільтра з заводським проточним підігрівачем і з штатною схемою його живлення.

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 15

- жовтий контур споживає – 4,67А;
- синій – 4,5 А;
- червоний – 4,4 А;
- зелений – 4,31 А.
Що в сумі дає потужність 54...260 W.

7. Керування попереднього підігріву відбувається через імпульсну двокольорову 7-контактну кнопку і реле часу:

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 16

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 17

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 18

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 19

Реле знаходиться в торпеді, під верхньою кришкою, над магнітолою, щоб був легкий доступ.
Живлення реле часу від «+» розетки прикурювача, на яку струм подається при ІІ положенні ключа запалення і заведенному двигуні.
Робота попереднього підігріву сігналізирується червоною підсвіткою кнопки.
Таймер підігріву виставив на 5 хв. Регулювання часу робиться резистором, тому не збивається при вимкненні реле.


8. Постійний підігрів фільтра через реле часу і терморезистор температури палива після фільтру, в кришці фільтра:

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 20

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 21

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 22

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 23

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 24

Живлення реле температури від «+» на реле штатного підігріву паливного фільтру, подається при ІІІ положенні ключа запалення і заведеному двигуні.
Виставив температуру вмикання +3°С, вимикання +8°С.
Виставив затримку вмикання підігріву – 1 хв.
Налаштування зберігаються після вимкнення живлення реле.
Терморезистор доволі точно показує температуру палива, після подовження кабеля + 2 метра.
Подача живлення на постійний контур підігріва підтверджується жовтою підсвіткою кнопки вмикання попереднього підігріву.

9. Одночасне вмикання попереднього підігріву (червоний колір) і постійного підігріву (жовний колір) дають на кнопці помаранчевий колір.

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 25


Витрати:
- грілка силіконова – 1 895 грн;
- Термостат керамічний – 0,62 USD;
- Термостат металевий – 0,46 USD;
- кабель силiконовий 18 AWG (чорний, сірий, білий, жовтий, червоний, зелений, синій) 5 м х 7 = 35 м, 7 х 2,86 USD = 20,02 USD.
В принципі можно було придбати і по 1 метру, а не по 5, лише від грілки і до роз'єму, а від роз’єму і до коробки прокласти звичайним автомобільним перетином 0,75 мм/кв, на живлення контурів і 0,5 на термостати, але спробуй придбати автомобільні різнокольорові по 4 метри в Україні! Так що вигіднше було придбати на Аліекспресі по 5 метрів 7 кольорів;
- гільзи кабельні 8 шт – з домашніх запасів;
- Роз’єм Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 – 5,02 USD;
- автомобільні різнокольорові провода 0,5 кв.мм керуючих ліній і 2,5 мм.кв на клемник Wago – купував у хлопця з Запоріжжя , через prom.ua;
- кабель ПВ3-4 мм/кв 2 метри – 50 грн, з ринку;
- кабельні гофрокішки – щось по 15..20 грн за метр , двох діаметрів, 16 мм під живлення грілки і 4,5 мм під терморезистор, « - » від АКБ і керуючі кабелі від торпеди і до коробки під капотом – з авторинку;

- колодка запобіжників, 3 колодки реле, колодка живлення «+» - гривень 300...500 за все, з розборки на olx.ua;
Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 26

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 27


- реле G. CFRTIER 8200 263 342 29 200 041, 20А - 80 грн. з розборки на olx.ua;

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 28


- фішка на роз’єм штатного підіргіву фільтра – 120 грн;

Бандажний обігрівач паливного фільтра - Пост 469950 - Фото 29

До речі кабель до пінів бів в фішці дубовий і трохи попливший, що означає, що піни гріються добряче при роботі, чи то струм великий, чи то контакт був поганий.

- Реле часу – 2,03 USD;
- Кнопка – 4,73 USD;
- Реле температури W2401-N – 3,61 USD;
- Терморезистор з радіомагазина – чи то 1 грн./шт, чи то 3 шт. /10 грн;
- Термоусадка прозора діаметром 105 мм, ширина 165 мм, довжина 1 000 мм – 1,9 USD;
- клемники Wago 3 шт.- з Епіцентра;
- Термоусадка кабельна - з запасів, з Епіцентра, з ринка, з клеєм чорна, без клея різнокольорова.
- скловолоконна термостійка ізолююча трубка – з Епіцентра.

Можно було зробити і простіше, лише на термостатах і релюхах, але якщо взявся допилювати, то треба допиляти до ідеального.
Такий підігрів можно пристосувати до любого фільтра і на любому авто.

Кого цікавлять подробицs, будуть питання по суті і для Чапаєвих тицяйте ТУТ.
vitos svp зараз поза форумом   Вгору
Эти 3 пользователя(ей) сказали Спасибо vitos svp за это полезное сообщение:
М'арк (08.06.2024), рэкордз (10.06.2024), филин (09.06.2024)
 


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 
Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
57 - схема підігріву паливного фільтру vitos svp Технічна документація на електрику 0 15.03.2022 17:57
Виїзд за кордон. Саморобний багажник на криші та встановлення додаткового паливного бака Dia Право, фінанси,страхування 17 09.06.2019 07:36
заміна фільтра MARAB Двигун,паливна,єлектроніка 1 04.07.2013 06:23


Облако тегов
busovod busovod.ua cdi двигатель cdi дизель citroen nemo отзывы fiat scudo отзывы hdi двигатель opel vivaro отзывы opel vivaro расход топлива opel vivaro форум renault trafic отзывы Бусовод автоаптечка авториа бусовод бусовод ком юа бусовод опель виваро бусовод форум виваро забилась канализация замена ремня грм рено трафик 1.9 мерседес вито форум опель виваро форум отзывы о опель виваро отзывы о рено трафик отзывы опель виваро отзывы рено трафик пежо експерт пежо експерт форум расход топлива рено трафик регулировка карбюратора китайской бензопилы рено мастер форум рено трафик рено трафик отзывы рено трафик расход топлива рено трафик форум ситроен джампер форум ситроен немо ситроен немо отзывы тюнинг рено трафик тюнинг форд транзит фиат скудо отзывы фиат скудо форум форум бусоводов форум мерседес вито форум опель виваро форум рено трафик чебурашка на украинском чебурашка по украински

 


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 17:07.


vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©