![]() |
Бандажний обігрівач паливного фільтра
1. Закінчив збирання бандажного підігріву паливного фільтру:
https://i.postimg.cc/Hkrmvymj/IMG_20...56857_MFNR.jpg 2. Підігрів зроблено на основі силіконової грілки: https://i.postimg.cc/yN4wFCxN/283734...837343474.webp https://i.postimg.cc/qBbS13qS/283734...837343297.webp Яку вимушен був трохи допиляти: https://i.postimg.cc/Y93ZG2Cz/IMG_20...06726_MFNR.jpg https://i.postimg.cc/GtgfKMYB/IMG_20...38170_MFNR.jpg На грілці підірвав зовнішню силиконову теплоізоляцію, видалив штатний термостат, на кожен контур кабельними гільзами під’єднав окремі кабелі живлення, вклеїв два термостата на 65°С, де треба підрізав теплоізоляцію і потім акуратно силиконовим автомобільним клеєм-герметико заклеїв нею місце втручання. https://i.postimg.cc/L63DjxLc/4.jpg В принципі можно було зробити спільний « - », але це все одно потребувало би 12-pin роз’єма, тому проклав окрмі кабеля і по « - ». Кінці кабелів живлення і керування в захисній гофротрубці під’єднав до 12-pin роз’єма типу Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 з алі, якщо і підробка, то якісна: https://i.postimg.cc/qqc6pFjR/s-l1600.webp 3. Переробив кришку фільтра: - видалив штатні нагрівальні елементи і теплообмінні люміневі пластини https://i.postimg.cc/fW6jv46G/2.jpg - розібрав штатний термостат, спаяв контакти і замастив силиконовим бензостійким герметиком https://i.postimg.cc/SK12rsmZ/IMG_20...08162_MFNR.jpg - встановив терморезистор контролю температури палива після фільтра і підпаяв його то клем штатного обігріва фільтра. https://i.postimg.cc/XJWWFmJ7/IMG_20...46023_MFNR.jpg https://i.postimg.cc/k50QyF35/IMG_20...42855_MFNR.jpg https://i.postimg.cc/hP8K4SPZ/IMG_20...13437_MFNR.jpg 4. Колбу фільтра з грілкою обтянув термоусадочною трубкою PVC Shrink Tube. https://i.postimg.cc/wjD817gw/фільтр_з_грілкою.jpg https://i.postimg.cc/BQYsCCdd/фільтр_з_грілкою_2.jpg 5. Тепер через штатний роз’єм фільтра підключено терморезистор температури палива, а через 12-pin роз’єм – 4 контура нагрів і два термостата максимальної температури грілки. Окремий для попереднього нагріву через реле часу і окремий для постійного підігріву через реле температури. 6. Схему живлення підігріву зібрав в коробці реле і запобіжників під капотом, завів туди окремий « - » від АКБ, під’єднання контурів обігріву зробив тимчасово на клемниках Wago 221 серії, щоб в морози можно було легко перекомутовувати контури з’ясовуючи скільки треба контурів на постійний підігрів, а скільки на попередній. Зберіг можливіть під’єднання і кришки фільтра з заводським проточним підігрівачем і з штатною схемою його живлення. https://i.postimg.cc/rpw3TH6X/24-06-...реле_форум.jpg - жовтий контур споживає – 4,67А; - синій – 4,5 А; - червоний – 4,4 А; - зелений – 4,31 А. Що в сумі дає потужність 54...260 W. 7. Керування попереднього підігріву відбувається через імпульсну двокольорову 7-контактну кнопку і реле часу: https://i.postimg.cc/D05Ny3WY/IMG_20...02003_MFNR.jpg https://i.postimg.cc/85Cf43X2/IMG-20...43182-MFNR.jpg https://i.postimg.cc/FFxtw44L/HTB1l8...z2-WXXa-C.webp https://i.postimg.cc/kXhHdMhB/HTB1x-...6yxdp-Xat.webp Реле знаходиться в торпеді, під верхньою кришкою, над магнітолою, щоб був легкий доступ. Живлення реле часу від «+» розетки прикурювача, на яку струм подається при ІІ положенні ключа запалення і заведенному двигуні. Робота попереднього підігріву сігналізирується червоною підсвіткою кнопки. Таймер підігріву виставив на 5 хв. Регулювання часу робиться резистором, тому не збивається при вимкненні реле. 8. Постійний підігрів фільтра через реле часу і терморезистор температури палива після фільтру, в кришці фільтра: https://i.postimg.cc/T1TS63PD/IMG_20...18413_MFNR.jpg https://i.postimg.cc/Wb351RQC/S0af5e...24e4b73bs.webp https://i.postimg.cc/4dfz2VGq/S5014f...d8e0f565e.webp https://i.postimg.cc/85ZL2cP5/Sd70c4...baed2b0fv.webp https://i.postimg.cc/JzY1qZR6/image.jpg Живлення реле температури від «+» на реле штатного підігріву паливного фільтру, подається при ІІІ положенні ключа запалення і заведеному двигуні. Виставив температуру вмикання +3°С, вимикання +8°С. Виставив затримку вмикання підігріву – 1 хв. Налаштування зберігаються після вимкнення живлення реле. Терморезистор доволі точно показує температуру палива, після подовження кабеля + 2 метра. Подача живлення на постійний контур підігріва підтверджується жовтою підсвіткою кнопки вмикання попереднього підігріву. 9. Одночасне вмикання попереднього підігріву (червоний колір) і постійного підігріву (жовний колір) дають на кнопці помаранчевий колір. https://i.postimg.cc/mr380s5n/image.jpg Витрати: - грілка силіконова – 1 895 грн; - Термостат керамічний – 0,62 USD; - Термостат металевий – 0,46 USD; - кабель силiконовий 18 AWG (чорний, сірий, білий, жовтий, червоний, зелений, синій) 5 м х 7 = 35 м, 7 х 2,86 USD = 20,02 USD. В принципі можно було придбати і по 1 метру, а не по 5, лише від грілки і до роз'єму, а від роз’єму і до коробки прокласти звичайним автомобільним перетином 0,75 мм/кв, на живлення контурів і 0,5 на термостати, але спробуй придбати автомобільні різнокольорові по 4 метри в Україні! Так що вигіднше було придбати на Аліекспресі по 5 метрів 7 кольорів; - гільзи кабельні 8 шт – з домашніх запасів; - Роз’єм Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 – 5,02 USD; - автомобільні різнокольорові провода 0,5 кв.мм керуючих ліній і 2,5 мм.кв на клемник Wago – купував у хлопця з Запоріжжя , через prom.ua; - кабель ПВ3-4 мм/кв 2 метри – 50 грн, з ринку; - кабельні гофрокішки – щось по 15..20 грн за метр , двох діаметрів, 16 мм під живлення грілки і 4,5 мм під терморезистор, « - » від АКБ і керуючі кабелі від торпеди і до коробки під капотом – з авторинку; - колодка запобіжників, 3 колодки реле, колодка живлення «+» - гривень 300...500 за все, з розборки на olx.ua; https://i.postimg.cc/kXcXpDQS/image.jpg https://i.postimg.cc/d39vpSyF/колодка_запобіжників.jpg - реле G. CFRTIER 8200 263 342 29 200 041, 20А - 80 грн. з розборки на olx.ua; https://i.postimg.cc/SQBbf9Jd/IMG-20...38345-MFNR.jpg - фішка на роз’єм штатного підіргіву фільтра – 120 грн; https://i.postimg.cc/Wz1fp9yT/image.jpg До речі кабель до пінів бів в фішці дубовий і трохи попливший, що означає, що піни гріються добряче при роботі, чи то струм великий, чи то контакт був поганий. - Реле часу – 2,03 USD; - Кнопка – 4,73 USD; - Реле температури W2401-N – 3,61 USD; - Терморезистор з радіомагазина – чи то 1 грн./шт, чи то 3 шт. /10 грн; - Термоусадка прозора діаметром 105 мм, ширина 165 мм, довжина 1 000 мм – 1,9 USD; - клемники Wago 3 шт.- з Епіцентра; - Термоусадка кабельна - з запасів, з Епіцентра, з ринка, з клеєм чорна, без клея різнокольорова. - скловолоконна термостійка ізолююча трубка – з Епіцентра. Можно було зробити і простіше, лише на термостатах і релюхах, але якщо взявся допилювати, то треба допиляти до ідеального. Такий підігрів можно пристосувати до любого фільтра і на любому авто. Кого цікавлять подробицs, будуть питання по суті і для Чапаєвих тицяйте ТУТ. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 17:01. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©