| ЧаПи |
| Календар |
|
|
|
|||||||
| Двигун та паливне обладнання Загальні питання |
|
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
|
#11 | |||
|
||||
|
Заблокирован
Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
|
Цитата:
Але є співробітник в якого прімастар 1,9 двигун. Коли я завів розмову про проблемність висмикування форсунок з 2,0 двигунця. він поділився зі мною своїми врвженнями, при вилученні 1ї форси. Другий співробітник, на кенгусі з двигунцем F9Q - та ж сама проблема. Якось так. Наголошую- це не проблема якогось конкретного реношно/ніссановського двигуна. Це загальна проблема. Добавлено через 7 минут Цитата:
Так це тільки розмови. Мої розмови про 200 000 пробігу також розмови, яким хтось може вірити, а хтось ні. Не може бути.Що автівка з 373 000 пробігу. Їздить на рідній турбіні, комплекті зчеплення. Не може бути, що при пробізі 195 000 не мінявся ремінь та роліки навісного. Не може бути що не мінявся розходомір повітря, датчик та клапан турбіни. Просто. Такого не може бути. ![]() Форсунки: Їздив би на рідних. Але. Був коцнутий масляний піддон. В результаті чого сталось маслянне голодяання 1го ціліндру. Загризло поршень. Для того щоб добратись до вибраковки деталей, потрібно було висмикнуть форсунки. Проблемною виявилась 4та. Нумерація циліндрів в 2,0 йде від цепу ГРМ. Форса вийшла не шматками, візуально цілою. Але як виявилось, все ж пошкодженною. Востаннє редагував shuma34: 15.11.2015 о 11:40. Причина: Добавлено сообщение |
|||
|
|
|
| Параметри теми | |
| Параметри перегляду | |
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Розділ | |||
| Расход топлива Н1 | Двигун паливна єлектроника | |||
| Расход топлива и датчик уровня топлива . | Двигун паливна єлектроника | |||
| Повышеный расход топлива | Двигун паливна єлектроника | |||
| Расход топлива на D4BH | Двигун паливна єлектроника | |||