Автоклуб БУСОВОД Магазин тюнинга

Назад   Автоклуб БУСОВОД > Технічні форуми бусоводів > Mercedes > Двигун,паливна,єлектроніка

выбор масла - страница №11 - Двигун,паливна,єлектроніка

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 17.10.2025, 23:51 #201
Аватар для vitos svp
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Бердянськ

Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b

Вік: 52
Дописи: 3.146
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
Аватар для vitos svp

Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
 
Вік: 52
Дописи: 3.146
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
Типово Відповідь: Re: выбор масла

Цитата:
Допис від IesuiT выбор масла - Пост 470376 - Фото 1
Нашел сервисную книжку и все остальное по машине, но допусков по моторному маслу нигде нет.( Позвонил по телефону поддержки Рено Украина с вопросом по допуску масла для моей машины, перенаправили на дилера, там по номеру кузова мне определили допуск RN 0720, хотя сажевого у меня нет.
Всі ті допуски від Рено, Мерседеса і інших Тойот - розводняк лохів!
Є специфікації АСЕА по ним і підбирай оливу для авто!

Категорія A/B.
Повна назва - Моторні оливи для бензинових двигунів та дизелів легкових автомобілів, фургонів, мікроавтобусів.
Зверніть увагу на той факт, що ACEA не виділяє категорії бензинових двигунів для вантажівок. Просто в Європі немає бензинових вантажівок. Тому всі вони потрапляють сюди ж, умовно кажучи, в легковий сегмент.

Отже, категорія A/B має 4 класи:

A1/B1 – енергозберігаючі олії
A3/B3
A3/B4
A5/B5 - енергозберігаючі олії

Ще раз хочу звернути Вашу увагу. В даний час у ACEA немає більше понять бензинові оліви та дизельні. Якщо олива бензинове, то вона обов'язково буде дизельною, якщо олива дизельна, вона обов'язково буде бензиновою. Як би вона там не називалося Disel, Super Diesel, Super Puper Diesel, вона все одно буде і бензиновим.

Мало того, літери в категоріях місцями від важливості не змінюються, на першому місці завжди стоятиме літера A, а на другому літера В.
Отже, 4 класи, причому два з них енергозберігаючі

Без економії палива Енергозберігаюче
Збільшений інтервал заміни A3/B4 A5/B5
Стандартний інтервал заміни A3/B3 A1/B1

У наступній редакції ACEA напевно прибере клас A1/B1, тому що він повністю дублюється класом A5/B5. Тому, якщо у Вашій сервісній книжці зазначено A1/B1, Ви можете замінити його на A5/B5, можна і навпаки, але тоді не буде подовженого інтервалу заміни.

Прибираємо. Залишається 3 класи:
A3/B3
A3/B4
A5/B5

Класи A3/B3 та A3/B4 для бензинових двигунів однакові, і тут Ви також можете варіювати, змінюючи одну оліву на іншу. Різниця лише у дизелях.

A3/B4 повністю перекриває масло A3/B3 і окрім цього розраховане на систему безпосереднього упорскування паливо. Тому Виможете вибирати A3/B4 і не морочити собі голову, яке уприскування у Вашого дизеля.

Категорія С.
Вона введена для двигунів, оснащених системами доочищення відпрацьованих газів, каталізаторами та сажовими фільтрами. Категорія включає також 4 класи

С1 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Lowest SAPS, що мають наднизький рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, сумісні з будь-якими системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високою швидкістю зсуву (HTHS) – 2,9 mPa·s;

С2 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Mid SAPS, що мають середній рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, сумісні з сучасними системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 2,9 mPa·s;

С3 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Mid SAPS, що мають середній рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, сумісні з сучасними системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 3,5 mPa·s;

С4 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Low SAPS, що мають низький рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, сумісні з будь-якими системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 3,5 mPa·s;

С5 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Mid SAPS, що мають середній рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, забезпечують підвищення економії пального, сумісні з сучасними системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 2,6 mPa·s.

С6 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Це Mid SAPS оливи, з середнім рівнем сульфатної золи, фосфору та сірки, забезпечують підвищення економії пального, сумісні з сучасними системами очищення викидних газів.
Призначені для використання у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розроблені і схвалені автовиробниками (OEM) на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 2,6 mPa·s.
Порівняно з категорією С5, ці моторні оливи також забезпечують захист від низькошвидкісного попереднього запалювання та захист від зношування бензинових двигунів з турбонагнітачем та прямим впорскуванням, а також захист від відкладень на компресорі турбокомпресора (TCCD) для сучасних дизельних двигунів з прямим вприском.

С1 - Енергозберігаюча 3% Low SAPS
С2 – Енергозберігаюча 2,5% Midle SAPS
С3 – Стандартна Midle SAPS
С4 – Стандартна Low SAPS

Для того, щоб зрозуміти, що там написано, потрібно розібратися, а що таке SAPS, і чому воно буває Low та Midle

Є таке поняття - Зольність сульфатна – це показник, що визначає кількість металовмісних присадок в оливі. Чим більше таких присадок, тим вища зольність. Однак надлишок, як і недостатня кількість присадок, шкодить моторній оливі, оскільки стає джерелом додаткових низькотемпературних відкладень двигуна: шламів, смол, коксу. Сьогодні у виробництві моторних олив чітко окреслилася тенденція до зменшення сульфатної зольності – нижче 0,5%.

Зольність, а також сірка і фосфор, що містяться в газах, що відпрацювали, досить швидко виводять з ладу каталізатори, забивають осередки сажевих фільтрів. Для вирішення цієї проблеми були розроблені оливи SAPS. У цій абревіатурі літери вказують на обмеження в оливі сульфатної зольності (Sulphated Ash), фосфору (Phosphorus) та сірки (Sulphur). Застосування олив SAPS дозволяє збільшити термін дії систем очищення та нейтралізації до 100 тис. км. пробігу. Це особливо важливо через те, що каталізатор, що містить дорогі метали (платину, рутеній, паладій) коштує недешево.

Так ось там у табличці:
Low SAPS – знижений вміст сульфатної зольності, сірки та фосфору.
Midle SAPS – нормальний вміст сульфатної зольності, сірки та фосфору.

Я лию в свого Трафіка С3, в'язкістю 5W40.

Востаннє редагував vitos svp: 18.10.2025 о 00:06.
vitos svp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 18.10.2025, 09:28 #202
Аватар для Postdove
Postdove Postdove зараз на форумі
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro

Дописи: 341
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 74 раз(а) в 63 сообщениях
Репутація: 0
Postdove Postdove зараз на форумі
Местный
Аватар для Postdove

Авто: Opel Vivaro
 
Дописи: 341
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 74 раз(а) в 63 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Відповідь: Re: выбор масла

Цитата:
Допис від vitos svp выбор масла - Пост 470377 - Фото 1
Всі ті допуски від Рено, Мерседеса і інших Тойот - розводняк лохів!
Є специфікації АСЕА по ним і підбирай оливу для авто!
+

Цитата:
Допис від vitos svp выбор масла - Пост 470377 - Фото 2
Я лию в свого Трафіка С3, в'язкістю 5W40.
+




Цитата:
Допис від IesuiT выбор масла - Пост 470377 - Фото 3
Нашел сервисную книжку и все остальное по машине, но допусков по моторному маслу нигде нет.( Позвонил по телефону поддержки Рено Украина с вопросом по допуску масла для моей машины, перенаправили на дилера, там по номеру кузова мне определили допуск RN 0720, хотя сажевого у меня нет.
У дилера в "підтримці" зазвичай сидить людина-папуга, яка зовсім не розуміється в техніці, і навіть плутає складені для нього ж інструкції. Це раз, а два це те що офіціали зацікавлені в тому, щоб мотор на Вашому авто закінчився якнайшвидше.

Востаннє редагував Postdove: 18.10.2025 о 16:46. Причина: Добавлено сообщение
Postdove зараз на форумі   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 19.10.2025, 13:18 #203
Аватар для IesuiT
IesuiT IesuiT зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Киев

Авто: Renault Master 2.3 2020, Mercedes Sprinter 2.2 2007

Вік: 50
Дописи: 251
Вы сказали Спасибо: 58
Поблагодарили 74 раз(а) в 40 сообщениях
Репутація: 0
IesuiT IesuiT зараз поза форумом
Местный
Аватар для IesuiT

Звідки Ви: Киев
Авто: Renault Master 2.3 2020, Mercedes Sprinter 2.2 2007
 
Вік: 50
Дописи: 251
Вы сказали Спасибо: 58
Поблагодарили 74 раз(а) в 40 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: выбор масла

Ну, я бы не стал игнорировать допуски производителя. Но и слепо доверять дилерам нет смысла - это правда.
В начале двухтысячных и до середины много ваговских движков было запорото именно на официальных сервисных центрах Фольксвагена и Шкоды. Не знаю откуда пошла у них мода в 1.8Т лить Castrol 10w60. Причем, приемщики с пеной у рта доказывали что оно спортивное и больше всего подходит для этих двигателей. Нет статистики, сколько турбин и моторов они загубили прежде чем дошло посмотреть в спецификации.
IesuiT зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 19.10.2025, 16:26 #204
Аватар для vitos svp
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Бердянськ

Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b

Вік: 52
Дописи: 3.146
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
Аватар для vitos svp

Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
 
Вік: 52
Дописи: 3.146
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
Типово Відповідь: Re: выбор масла

Цитата:
Допис від IesuiT выбор масла - Пост 470380 - Фото 1
Ну, я бы не стал игнорировать допуски производителя. Но и слепо доверять дилерам нет смысла - это правда.
В начале двухтысячных и до середины много ваговских движков было запорото именно на официальных сервисных центрах Фольксвагена и Шкоды. Не знаю откуда пошла у них мода в 1.8Т лить Castrol 10w60. Причем, приемщики с пеной у рта доказывали что оно спортивное и больше всего подходит для этих двигателей. Нет статистики, сколько турбин и моторов они загубили прежде чем дошло посмотреть в спецификации.
А тобі ділер не казав, що в Рено слід лляти лише Ельф, а в ПСА лише Тоталь бо вони спеціально набовтані для їх двигунів.
Для Опель Мовано/Віваро підходить лише ЖМ деіксос 2.

Ще раз всі оливи европейського виробництва виготовляються згідно вимог АСЕА, всі двигуни широкого вжитку виготовляються під вимого АСЕА.
Так звані енргозберігаючі оливи мають зменшену в'язкість при робочій температурі двигуна.
Не думаю що виробники зменшують розмір зазору під більш рідку оливу, хоча випадки провороту вкладишів на нових двигунах від Рено були!!! Вони давали рекомендації частіше оливу міняти, бо частини які присутні в оливі могли стати причиною недостатнього подавання оливи у вкладиши колінчастого валу!
Сто років такого не було, а тут сталося!
Може ям-розробникам в погоні за іфемерним зменшенням витрат на внутрішнє тертя не слід було використовувати рідки оливи на нових форсованих до не можу двигунах!
vitos svp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 20.10.2025, 08:37 #205
Аватар для catmanul
catmanul catmanul зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Житомир

Авто: Renault Kangoo

Вік: 46
Дописи: 1.475
Вы сказали Спасибо: 232
Поблагодарили 1.080 раз(а) в 541 сообщениях
Репутація: 0
catmanul catmanul зараз поза форумом
Местный
Аватар для catmanul

Звідки Ви: Житомир
Авто: Renault Kangoo
 
Вік: 46
Дописи: 1.475
Вы сказали Спасибо: 232
Поблагодарили 1.080 раз(а) в 541 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: выбор масла

якщо сажовий відсутній , то лийте 5в40 з допуском рено 0710
__________________
Автозапчастини, фільтри та олива, автохімія, склоочисники, автолампи та ін.
4bibiki.com.ua

(098) 610-60-33 (viber), с 9.30 до 17.30 пн-пт
...
catmanul зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 20.10.2025, 10:15 #206
Аватар для Postdove
Postdove Postdove зараз на форумі
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro

Дописи: 341
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 74 раз(а) в 63 сообщениях
Репутація: 0
Postdove Postdove зараз на форумі
Местный
Аватар для Postdove

Авто: Opel Vivaro
 
Дописи: 341
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 74 раз(а) в 63 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: выбор масла

Цитата:
Допис від IesuiT выбор масла - Пост 470382 - Фото 1
...В начале двухтысячных и до середины много ваговских движков было запорото именнона официальных сервисных центрах Фольксвагена и Шкоды. Не знаю откуда пошла у них мода в 1.8Т лить Castrol 10w60...

Дивно, що таким маслом можна було запороти двигун.. Може це стосувалося моторів VW типу TSI/FSI, які були какашкою вже зразу по виготовленню на заводі?


Колись мене дуже виручило масло LM 10W50. На моторі підстукувало 2 чи 3 гідрики. Вислухати, які саме, було неможливо, а міняти одразу всі 24 штуки дуже дорого. На 10W50 стук пройшов зовсім. Але ж дороге ...
Postdove зараз на форумі   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий Вчора, 13:54 #207
Аватар для IesuiT
IesuiT IesuiT зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Киев

Авто: Renault Master 2.3 2020, Mercedes Sprinter 2.2 2007

Вік: 50
Дописи: 251
Вы сказали Спасибо: 58
Поблагодарили 74 раз(а) в 40 сообщениях
Репутація: 0
IesuiT IesuiT зараз поза форумом
Местный
Аватар для IesuiT

Звідки Ви: Киев
Авто: Renault Master 2.3 2020, Mercedes Sprinter 2.2 2007
 
Вік: 50
Дописи: 251
Вы сказали Спасибо: 58
Поблагодарили 74 раз(а) в 40 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: выбор масла

Цитата:
Допис від Postdove выбор масла - Пост 470389 - Фото 1
Дивно, що таким маслом можна було запороти двигун..
Ключевое слово - турбированный двигатель.
IesuiT зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь

Мітки
выбор , масла


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Выбор планшета Oleg_2000 IT технологіі 176 12.04.2024 12:37
Выбор телевизора Den1ss IT технологіі 296 25.03.2024 08:47
Лампочка масла тухнет не сразу, давление масла 4D56, D4BH ALEXEY Технічні питання 23 03.08.2015 09:00


Облако тегов
busovod busovod.ua cdi двигатель cdi дизель citroen nemo отзывы fiat scudo отзывы hdi двигатель opel vivaro отзывы opel vivaro расход топлива opel vivaro форум renault trafic отзывы Бусовод автоаптечка авториа бусовод бусовод ком юа бусовод опель виваро бусовод форум виваро забилась канализация замена ремня грм рено трафик 1.9 мерседес вито форум опель виваро форум отзывы о опель виваро отзывы о рено трафик отзывы опель виваро отзывы рено трафик пежо експерт пежо експерт форум расход топлива рено трафик регулировка карбюратора китайской бензопилы рено мастер форум рено трафик рено трафик отзывы рено трафик расход топлива рено трафик форум ситроен джампер форум ситроен немо ситроен немо отзывы тюнинг рено трафик тюнинг форд транзит фиат скудо отзывы фиат скудо форум форум бусоводов форум мерседес вито форум опель виваро форум рено трафик чебурашка на украинском чебурашка по украински

 


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 11:07.


vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©