| ЧаПи |
| Календар |
|
|
|
|
#461 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
|
Якому саме мотору? Я 3000 ніколи, навіть, не кручу, нема потреби. Якщо 2500/6 - це за 120 км/год.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek: |
|||
|
|
|
|
|
#463 | |||
|
||||
|
Заблокирован
Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
|
Вибач за ламерське питання: Чому на двигуні 1,9 F9Q витянuули форсунку частинами.
Всі ж говорять, що таrе буває, тільки на двигунах 2,0 M9R.. І фjрсунка якого ціліндра була? Мабуть 4го? Тобішь перша від ременя грм? Роздивився світлину діагностики.. Як зрозумів, пішла в дальньому напрямі 1ша форсунка? Востаннє редагував shuma34: 14.11.2015 о 16:39. |
|||
|
|
|
|
|
#464 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Тростянець Вінницька
Авто: Renault Grand Scenic 3 Dinamique F9Q 870. Vivaro 1,9 CDTi (Little Yellow Chick) був.
|
Є таке діло. В моєму першому бусі Рома в Переяславі також 4-ту, ту що перша від ремня, частинами витянув. Та ще й розпилювач з шайбою висверлював. Зате остальні три пішли чудово. Тільки в зворотньому порядку, та 4-та зараза, по закону підлості, тягнулась останьою.
|
|||
|
|
|
|
|
#465 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Був Renault Trafic,1.9-2003 100+.Теперь с БК+Круіз+ Вебасто
|
shuma34, Сергьога,тому шо це болячка моторів 1.9. Форсунка,як ти замітив,перша від ременя ГРМ,як правило проблемна. Причини: протікання води через пластік ричагів склоочисника,це всі знають.Я думаю,що вода,в підкапотне,протікає і через ущільнювач,і якщо забиті канали стоку води.Двигун має не значний нахил на ліво,якщо на нього дивитися,от вода стікає по кришці повітрянного фільтра і попадає прямо на цю форсунку. У мене її винімали цілий день,другі три вийшли зразу.
|
|||
|
|
|
| Поблагодарили Darts-Trafik за это сообщение: |
Garievich (15.11.2015)
|
|
|
#466 | |||
|
||||
|
Заблокирован
Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
|
Цитата:
Я звернув увагу користувачів на це. Тому що: Багато хто висмикування частинами форсунок, позиціонує як основну проблему двигуна 2,0 М9R. Ця проблема також існує і в двигунах 1,9. Намагаюсь зламати випрацьованний стереотип, по відношенню до двигунця M9R 2,0.
|
|||
|
|
|
|
|
#467 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Був Renault Trafic,1.9-2003 100+.Теперь с БК+Круіз+ Вебасто
|
shuma34, Зрозумів,вибач. Цікаво,як форси на 2.5 виходять?
|
|||
|
|
|
|
|
#468 | |||
|
||||
|
Заблокирован
Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
|
|
|||
|
|
|
|
|
#469 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Николаев
Авто: Renault Traffic 1.9
|
Первая от ремня ГРМ,вкрутили обратный молоток,хотя можно было и не вкручивать,один удар и вышла.Я стоял наблюдал,но вмешиваться не хотел,можно было и так вынуть,перед ремонтом частенько проливал форсы.
|
|||
|
|
|
|
|
#470 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Ternopol
Авто: Рено Трафік 2,0 dci
|
shuma34,
Darts-Trafik, я виймав всі чотири в себе на трафіку 2,5 2003 р., без жодних проблем, відкрутили кріпленя, і легким рухом руки форсунка вийнялась і так всі чотири, доречі там стоїть резиновий ущільнювач тому такої проблеми і не було, і кришка над мотором закриває доступ води на форсунки |
|||
|
|
|
| Поблагодарили Freedom за это сообщение: |
Darts-Trafik (14.11.2015)
|
|
|
#471 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Файна країна але гімняна держава.
Авто: Opel Vivaro был...
|
Цитата:
![]() Добавлено через 1 минуту аналогично.
Востаннє редагував SERIY VOLK: 14.11.2015 о 20:30. Причина: Добавлено сообщение |
|||
|
|
|
|
|
#472 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
|
На моєму 2,5 нема кришки двигуна, але з чотирьох форсів - три вийшли від руки, а одна, друга від ременю навісного, від кількох ударів зворотнього молотка.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek: |
|||
|
|
|
| Поблагодарили olexa за это сообщение: |
Darts-Trafik (14.11.2015)
|
|
|
#473 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Украина, г.Харьков
Авто: Opel Vivaro 2.5 CDTI Робот 11.2009\vin2010 L1H1
|
у меня на 2.5 все 4шт очень легко вышли, ни капли проблемы не было. Крышки на форсунками нет, как и на всех g9u 630, ее не устанавливали на этот мотор с завода
__________________
Мы с Виваркой вместе от 30.01.2013г Шины 215х70 R16 100 |
|||
|
|
|
| Поблагодарили DenVivaro за это сообщение: |
Darts-Trafik (14.11.2015)
|
|
|
#475 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
|
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek: |
|||
|
|
|
|
|
#477 | |||
|
||||
|
Заблокирован
Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
|
|
|||
|
|
|
|
|
#478 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
|
Та не те слово, і, як назло нема часу вирватись у Переяслав. У нас вже не буду витрачати гроші, може і зроблять але ще хочу у Романа побувати.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek: |
|||
|
|
|
|
|
#480 | |||
|
||||
|
Местный
Звідки Ви: Украина
Авто: Рено
|
Цитата:
Бо...Бо для того щоб розбити міф про проблемні форсунки на 2,0 не дуже правильно апелювати до проблем інших двигунів. Тобто якшо нема цифр УСІ наші розмови такими й остануться
__________________
Всю жизнь живёш так чтоб было что вспомнить в старости......а в старости - бац - и склероз. |
|||
|
|
|
![]() |
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Розділ | |||
| Расход топлива Н1 | Двигун паливна єлектроника | |||
| Расход топлива и датчик уровня топлива . | Двигун паливна єлектроника | |||
| Повышеный расход топлива | Двигун паливна єлектроника | |||
| Расход топлива на D4BH | Двигун паливна єлектроника | |||