ЧаПи |
Календар |
![]() |
![]() |
|
Двигун та паливне обладнання Загальні питання |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Местный
Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
|
не уявляєш! Замовляв - матюкався, отримав - матюкався, випробовував - матюкався, встановлював - матюкався, але інших не знайшов! Тому і поставив два!
Використовувати штатний термостат, не має сенсу, бо він буде постійно охолоджуватись паливом з бака, а не грітись ДТ з колби. Добавлено через 2 минуты Цитата:
свічки підігріву тосола, я вимкнув ще в 2012 році, програмно на СТО при проходженні першого ТО. Добавлено через 5 минут Цитата:
Використав виту пару 4х0,5, щоб врізатись в керуючий ланцюг реле підігріву палива. ці термостати розраховано на 3А, правда кітайських, відповідно на наші буде 1..2А. Добавлено через 10 минут Цитата:
![]() Якщо не помиляюсь на гамнітолі JVC запобіжник 10А? гавкає в дорозі на 12-15, з 50. Востаннє редагував vitos svp: 18.02.2024 о 16:59. Причина: Добавлено сообщение |
|||
![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Розділ | |||
Чистим топливный бак! | Кузов та салон | |||
Бак топливный на Sprinter 412 | Двигун,паливна,єлектроніка | |||
Подходит проводка к топливному фильтру. | Єлектрообладнання | |||
Топливный фильтр | Двигун паливна єлектроника | |||
Топливный фильтр с подогревом | Двигун паливна єлектроника |