| ЧаПи |
| Календар |
|
|
|
|||||||
| Загальні технічні питання Обсуждение общих вопросов возникающих при эксплуатации автомобиля |
|
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
|
#10 | |||
|
||||
|
Заблокирован
Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
|
Добавлю + до 2.0. Власником якого я являюсь.
При чіпувані цього двигунця завдяки 16 клапанам. Відчуття більш яскраві чим на 1,9. ![]() + ще й те що в автівках після 2007 року. Є можливість реалізувати круїзконтроль закладенний в мозгах з заводу. За час експлуатації цього двигунця з 2011року наматав більше 200 000. Поломка по електриці- ЕГР.( зараз відшитий і за одне підкинутий чіп) Інші поломки- це тільки завдяки своїй дурості та неуважності. Був підігнутий масляний піддон. Дав автівці під хвіст. Результат- масляне голодання 1го ціліндра Загриз поршень. При розборці погано пішла 4та форсунка. Форсунку висмикнули, але в наслідок демонтажу вона пішла в смітник. Гільзовка 1го ціліндра і заміна поршня + форсунка. І це з за підігнутого піддона. А так би катав далі і горя не знав. Свій 2,0 не поміняю не на 1,9. не на 2,5. Я ним задоволенний. Середній розхід по статистиці з 2012 р. 8,6 л/100 км. Якось так. |
|||
|
|
|
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Розділ | |||
| Розхіднікі Trafic, Vivaro, Primastar | Загальні технічні питання | |||
| Обсуждение ДВС Vivaro, Trafic 1.9 или 2.0 или 2.5 плюсы и минусы каждого. | Загальні технічні питання | |||