ЧаПи |
Календар |
![]() |
![]() |
|
Двигун та паливне обладнання Загальні питання |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Местный
Авто: Opel Vivaro
|
Мотор періодично глохне на холостому ходу. Опком видає неактивну помилку P1372. Заміна датчика нічого не дала. Десь проблема в проводці. Хочу кинути нові дроти від датчика прямо до EDC. Хтось може підказати піни EDC, які йдуть до датчика, або повну розпіновку EDC15С3 ?
|
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Местный
Авто: Opel Vivaro
|
Вирішено. Проблема в якості оригінальної фішки, і в тому, що вона стабільно вперта в патрубок охолодження. І це так зроблено з заводу.
Купив в магазині радіодталей дві самих дрібних клеми за 3 грн, припаяв до них дроти, далі ці дроти припаяв вже до штатних. За день жодного разу мотор не заглох. Роздивився під збільшувальним склом контакти оригінальної фішки. виконання досить гівняне. Дивуюсь, що на них машина 270 тис. якось проїхала. Нову фішку( оригінальну, або аналоги) купувати немає сенсу, буде така сама какашка. В планах далі взагалі напряму до контактів датчика припаяти дроти, і залити місце під фішку поліуретановим герметиком, або епоксидкою. А між цими дротами і штатними поставити якийсь нормальний роз`єм, типу ХТ-60, або Т-коннектор. |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Местный
Авто: Opel Vivaro
|
І, бонусом, після заміни штатної фішки на магазинні клемки, покращився запуск. Якщо раніше запуск був десь на 2-5 обертах, то зараз став на 1-3. Воно і не дивно, датчик сам може генерувати імпульси величиною всього кілька мілівольт. Якщо ж до датчика підходить опорна напруга 12/5 вольт, то через нього протікають струми величиною декілька міліампер.Тому з перехідним опором на контактах фішки треба боротися. Тоді розпізнавання блоком EDC сигналу з ДПКВ відбувається швидше.
|
|||
![]() |
![]() ![]() |
Поблагодарили Postdove за это сообщение: |
филин (17.06.2024)
|
![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Розділ | |||
Помилка adBlue на Рено Мастер 3 2018 року Євро6 | Двигун та паливне обладнання | |||
Горит спираль и ошибки по датчику турбины. | Єлектрообладнання | |||
не глохне зараза | Єлектрообладнання | |||
Проблема з обертами на холостому ходу | Двигун та паливне обладнання |