 |
Местный
|
|
Авто: Opel Vivaro
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
|
|
Местный
Авто: Opel Vivaro
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
|
"Розвоздушка" системи охолодження на 1.9 F9Q
Коротше отака от історія. 3,5 роки тому( і відповідно 6 тис км) замінив антифриз з промивкою системи водою. "Розвоздушував" через 2 пробки на патрубках до пічки. І ніби все запрацювало, антифризу зайшло біля 6 літрів, термостат відкрився, рідина піщла по великому колу через радіатор. Так і їздив, ніби все нормально. Восени 21-го, при температурі біля 5 град на вулиці, помітив, що погано працює пічка. Задавав питання на форумі, на жаль ніхто толком нічого не підказав. А ще при відкриванні пробки бачка антифриз піднімався вгору, аж через верх, і було видно, що по нижньому патрубку бачка йде "відрижка" з дрібними бульбашками. Ще зранку через хвилину роботи мотора включався вентилятор радіатора. і була помилка "Аномальний показник температури". По всім признакам вказувало на пробій прокладки головки/тріщину головки/тріщину поза гільзою блока. Так і їздив, готуючись до ремонту мотора. Періодично відкривав пробку бачка, завжди( крім одного разу), антифриз ліз вгору черех верх. Сьогодні вирішив протестувати цілісність прокладки/головки народним методом, тобто "шаріком". Ну, зрозуміло, що тест треба робити на гарячому моторі.
Температура на приборці 90, підняв капот, патрубки всі дуже надуті( тут питання ще й до пробки, треба мабуть купити нову оригінальну). Відкручую дуже повільно пробку, антифриз робить п-ш-ш...і лізе через гору, по нижньому патрубку бачка масово піднімається повітря. Закручую пробку, мотор робить далі. Бачу, що рівень в бачку трохи впав, знову відкриваю пробку, і знову п-ш-ш. Чекаю поки знову впаде рівень, і так робив разів з 5-6. Після цього бульбашки по нижньому патрубку йти перестали. Надіваю на горловину бачка "шарік", і дуже здивований, "шарік" не надувається! З прокладкою/головкою все ОК. І пічка почала давати не те шо тепле, а навіть гаряче повітря, і це все на холостому ходу і 4-му положенні вентилятора. Тобто гріє як на інших машинах, навіть не гірше ніж на Мерседес.
Взагалі недарма на цьому моторі аж 4! пробки для розвоздушки. Так, я не помилився, саме 4. Четверта на патрубку біля штатного масловідбійника ВКГ.
Востаннє редагував Postdove: 21.12.2024 о 11:08.
Причина: Добавлено сообщение
|