![]() |
Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Вибір та покупка.
Привіт всім! Ось і я вирішив відкрити свій бортовий журнал. Прийшов час змінити свого «пижика» (Пежо Експерт 2006,2.0HDI) на повноцінний бус. Причина заміни – просто надоїв. Надоїло те,що для розвороту йому потрібна взльотна полоса,надоїли вічно торохтящі здвижні двері (регулювання помагало десь на місяць) та й дизайн аля дев’яності :disgust:. Постало питання вибору – який бус купить?Мерседес і Фольцваген відпали зразу (перший «гнилушка»,другий…просто Поцваген,після Пассата В-5 ця марка для мене вмерла:beeee:). Зупинився на трафообразних. Довго я до них придивлявся, сидів за кермом, катався збирав інформацію, читав відгуки на форумах. Були дві причини,які мене зупиняли перед покупкою такого буса: перша – це торпеда і приборна панель,якась вона наляписта,груба ( да пробачать мені власники трафообразних:aiwan-hi:),друге – підкапотний простір,все якось напхано,щільно,доступ до багатьох елементів проблемний. Все це тільки моя особиста думка і не більше. І тут я випадково побачив на парковці Hyundai Grand Starex на російських номерах.Чорного кольору,на хромованих 18-дюймових дисках – це просто бомба!Я просто закохався в цю машину:siski:. Почав збирати інформацію про цей бус, читати відгуки та описи. На жаль на нашому форумі інформації по даному авто дуже мало,тому все шукав і читав на російських сайтах (там Grand Starex дуже популярний). Помоніторивши європейські сайти по продажу Н-1/Н-300, дійшов висновку,що купить таке авто з невеликим пробігом (100-150 тис.) за адекватну ціну навіть зовсім реально. Рішення було прийнято – купляти Н-1/Н-300 з 2008 р.в. з турбіною VGT (2.5, 170 к.с.). Знайти буса в хорошому стані і за адекватну ціну було дуже непросто - або ціна захмарна,або «небитнекрашен»,або вже зовсім із «загнаним» двигуном. Та й шукав буса тільки з лядою та відтінків сірого кольору. Пригон із-за кордону - це кіт у мішку,не варіант. І одного дня побачив на авторіа свій майбутній Н-300. Відповідав всім моїм потребам : колір – темно-сірий металік (графіт),ляда,конденціонер,елктродзеркала з підігрівом,електросклопідйомники,підігрів заднього скла, 2 подушки безпеки,АБС,ЕСП,170 К.С., пробіг 115 тис.км, 2008 р.в., ціна 9800$. По пробігу сумнівів майже не було, так як цей бус я бачив на голандських сайтах. Після попереднього огляду буса нашим співклубником Русланом із Кременця ( Руслан, ВЕЛИКЕ спасибі тобі за допомогу та оперативність:respekt:) та телефонної розмови з продавцем вирішив їхати в м.Кременець і дивитись авто в «живу». «Вживу» бус оказався не такий гарний,як на фото і не такий «сів-поїхав»,як описував продаван. По всьому кузову були маленькі подряпинки та вм’ятинки. Права передня частина авто побувала в легкому ДТП (замінені фара,крило та передні двері). В остальному кузов був у доброму стані,без підкрасів та ржавчини. По двигуну були проблеми: не було тяги до 2000-2200 обертів,але після машина просто вистрілювала (не працював актуатор турбіни),на обертах від 1200 до 2000 при їзді внатяг появлялось цокання таке як у «москвича» при поганому бензині (закоксований клапан ЕГР), пробка масляної горловини після відкручування «танцювала румбу», із горловини виривався синюватий дим (мідні прокладки та резинові кольца форсунок ),масло та фільтри хренйогознає якої давності,шелестіли роліки навісного. Вопшем,бус до продажу не готувався,а був такий,яким його купили у Голандії. Після вказаних продавану недоліків перейшли до торгу.Зійшлися на 9300 $. Не уступав більше ні копійки,мотивуючи тим,що переробить в «пасажира»,намаже йому губи і зіпхне якомусь лоху (я оказався «шарящим»:tomato:) за 10,5 аж бігом. І він був таки правий. Вдарили по руках і поїхали оформлять документи. Ось так я і став власником своєї мрії. Далі буде. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Каспер,Саня,ну с созданием тобою своей собственной темы:beer:,оставайся с нами:friends:,Сам уже знаешь,что у Нас иногда весело.Миллион километров без поломок!!!
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Каспер, скажи пожалуйста, что значит турбина VGT?
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
bayk777,
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Поздравляю с преобретением. Тоже хочу современем поменять свой на Н-300 очень нравится машина
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Каспер, Актуатор турбины на бывшем Киа Соренто сделал разборным,ремонтировал при помощи обычной детской соски за 5 минут! ;) Нового родного актуатора хватает месяца на 3 максимум, а на соске полгода минимум ездил!
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
Цитата:
Variable Geometry Turbo є Н-1/Н-300 і з простою турбіною 136 к.с. Добавлено через 2 минуты Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Сальниками клапанов еще опелёвскими делают, только не очень эффективно получается.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Добавлено через 31 минуту H-1(2007+)Заміна ременя навісного обладнання та роликів. https://busovod.ua/showthread.php?t=15563 може кому пригодиться,а тут шукать буде легше. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
В дизелях всегда масло чёрное.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 7 долучень
Ось фото мого буса з голандського сайту
Долучення 38658 Долучення 38659 Долучення 38660 Долучення 38661 Долучення 38662 Долучення 38663 Долучення 38664 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Чем он отличается от н1 таких же годов?
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
На разных рынках по разному называется! |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
На сколько я знаю, Н-1 пассажир для европейского рынка, грандстарекс пассажир для внутреннего, Н-300 грузовик.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Н-1/Н-300 і то й то грузовик.Н-300 маркіровка чисто для голандського ринку, так як і-800 для англійського.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Постановка на облік на 19.12.2014 року получилась 1770грн.+ страховка 420грн(Оранта).
Зимові шини купив в той же день Kumho 215/70 R16, 4 шт+доставка 6120грн.Шинами довольний:vo: Добавлено через 3 часа 1 минуту Додав тему по ремонту актуатора турбіни https://busovod.ua/showthread.php?p=295679#post295679 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Поздравляю с приобретением! Смотрел я именно этого буса еще в ноябре, но купить не решился. Очень не понравился объем работ по кузовщине до приведения в божеский вид (куча мелких вмятин изнутри наружу). Так же, был удар в морду, хоть и не сильный - оба крыла меняны. Много ржавчины в грузовом отсеке. И с мотором действительно были траблы. Мне нужен был "сел и поехал", а этот бус нужно доводить. Хотя цена вкусная. Хорошо, что он попал в правильные руки! В итоге, я взял почти такого же, но с задней распашонкой и дороже. Долгой службы буса! Успехов!
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Тема по EGR. Як заглушить.
https://busovod.ua/showthread.php?p=296939#post296939 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 3 долучень
Сьогодні НАКІНЕЦЬ-ТО!!! дійшли руки замінить фільтри салону.Купив WIX за 180 грн.( курс 25 ).Фільтри навіть були з ілюстрованою інстукцією по установці :meowth:
Витяг ось таке чудо Долучення 39196 Долучення 39197 поставив ось такі гарненькі,біленькі Долучення 39198 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
я так понимаю печка сразу заработала)))))
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Я фільтр салону міняв кожні 10 тис. Останній раз поставив новий, а старий попрасував і вийшло досить непогано. Він став майже білий, не розлізся. Думаю, що таким чином на дві, а то й три заміни вистачить. Побачу.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 2 долучень
Недавно побалував машинко вкусніньким свіженьким маселком.Поміняв у задньому мосту.
Долучення 40516 Зливна пробка знаходиться не посередині,а трошки правіше.Тому,шоб збігло все масло,наїхав лівим заднім колесом на дощку покладену на дерев'яний брус товщиною 25 см.Масло збігло як дьоготь,чорно-сірого кольору. Завдяки зручному "носику" на каністрі заливать свіже масло було досить зручно.Залилось 2,4 л. Повзаючи з фонарем під машиною, знайшов ось такий от "самовар".Стоїть під впускним колектором.Перелопатив кучу інфи,поки знайшов, шо воно таке. Долучення 40517 Оказується це охолджувач рециркуляційних газів.В холодну погоду виконує функцію підігрівача охолоджуючої рідини. Добавив ще одну тему Заміна пускових свічок на Н-1/Н-300 2008+ https://busovod.ua/showthread.php?t=16348 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
А что мост с самоблоком?масло то для lsd
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Да масло хорошее,сам его лью.разница с родным 85/90 ощутимая.но уме lsd.мех привод на фрикционах.замена каждые 30тыс.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Відключення автоматичного ввімкнення кондеціонера
На Н-1/Н-300 при переведенні крутілки регулювання обдуву в режим "лобове скло" автоматично включається кондеціонер (навіть взимку).Це буває напрягає.Є спосіб відключення цієї функції: 1.Заводимо авто 2.Переводимо крутілки швидкості вентилятора на 0 3.Крутілку регулювання обдуву переводимо в режим "лобового скла" 4.Крутілку швидкості вентилятора переводимо на 1 - вмикається конденціонер 5.П'ять разів підряд швидко натискаємо на кнопку ввімкнення рецилькуляції повітря,індикатор декілька разів моргне - конденціонер вимикається.Самовільного ввімкнення конденціонера більше немає. Щоб повернути все назад повторюємо операцію. Після зняття клеми акума фунція вертається автоматично. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Тимчасовий ремонт газових стойок задньої ляди
З часом газові стойки втрачають свою здатність добре тримати ляду в закритому положенні. У відкритому тримає ще добре, а от у закритому вже ні. Ляда на нерівній дорозі починає гриміти. Вирішується ця проблема швидко та дешево. Відрізаєм із кисневої шланги два кусочки по 15 мм. Розрізаєм поздовж та надіваєм на стойку газового амортизатора біля нижнього кріплення. Щоб резинка не злазила із свого місця обьотуємо її ізолентою. Все, на деякий час вистачить, ляда не гримить. Долучення 47801 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 5 долучень
Камради!
Хочу в чорний лак пофарбувать верх свого Привида. Приблизно так, тільки мій більш темніший,чим на фото (я не сильний спец у фотошопі). Хто що скаже? Буду вдячний за кожну написану думку, критику, пропозицію. Долучення 49729 Долучення 49730 Долучення 49731 Долучення 49732 Долучення 49733 Всі стекла, крім передніх бокових та лобового будуть затоновані "наглухо" чорною плівкою. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Буде шикарно! Не дешево,тай доглядати, за таким стайлінгом, треба постійно. Зате вид який!
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
А по вартості, то не так і дорого: дві літри чорної бази Mobihel+лак, грунтовка, шпакльовка і т.д. приблизно 2000грн. Робота? поки не знаю, шукаю хорошого маляра. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
Пошукать можна тут http://lana.od.ua/roznica/price-deta...apchastey.aspx |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Саня прикольно смотрится!!!
Я и себе задумался так... У меня будет даже контрастней смотреться. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
[QUOTE=Каспер;316973][B]Відключення автоматичного ввімкнення кондеціонера[/
Побробывал.работает!Дякую.Откуда узнал? |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Давно нічого не писав... ледачий.
Так от, на днях промив паливну систему, поміняв масло та фільтра. Також поміняв передні колодки та диски. Колодки фірми не памятаю, диски Метеллі. Все працює добре, тормоза крепкі, ніяких бієній на кермі при гальмуванні немає. Старі диски були вже зовсім зношені 23,8 мм правий та 24 мм лівий(допустимо до 24), до ступиці прикипіли намертво. Прийшлося збивати кувалдочкою через спеціальні отвори в ступиці.Правильніше було б повністю зняти ступицю та випресувать на пресі, але за нєімєнієм оного клепав кувалдочкой, шо не є гут для ступичного підшипника.Получилось ось так Долучення 51698 Нижні направляючі на обох супортах були заклиниті намертво. На них під пильниками збереглася якась біла змазка:maybe:. Все перебрав, перечистив, вимив та змазав мідною змазкою для супортів Маннол ( дорога зараза 120 грн за тюбік). Важлива деталь! На неоригінальних колодках немає термозахисних пластин! Знімайте їх з старих колодок.З внутрішньої сторони (від супорта) їх стоїть по дві штуки, з наружної по одній. Якщо їх не поставить, то буде перегріватись супорт. Пи.Си. На тормозних колодках є спеціальні мехханічні датчики, які вказують на знос. Такі металеві пластинки з крепкої сталі, які при зносі починають протівно пищать, не перепутаєш ні з чим. То я доїздився до того, що вони пообламувались зовсім:D |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 6 долучень
Музика
Привіт, камради! Накінець-то довів до логічного кінця (не пройшло і двох років:D) роботу по встановленню недорогої але якісної музики. А все починалось із того, що мені трапилась оригінальна магнітола із Grand Starex 2012 року ( в мене тоді ще був Пиж, але Хьонде собі вже підшукував). Недорого (20$) та в ідеальному стані. CD,MP3,USB,AUX і т.д. Магнітола розміру 2DIN, тому прийшлось ще придбати накладку на центральну консоль з пасажира Н-1 ( дякую Стьопі за недорогу та швидку доставку з польської розборки:respekt:). Оскільки магнітола була 2012 року (2 роз'єми), а мій бус 2008(один роз'єм), то прийшлося трохи помудрувать з підключенням, що обернулось дуже приємним сюрпризом. Коли шукав розпіновку роз'ємів, то перелопатив масу форумів і випадково наткнувся на інформацію, що ці магнітоли корейці самі не роблять, а замовляють в... Alpine. Супер! і всього за 20 уйов. Вийшло ось так Долучення 52026 Цим літом зашумив ( ги, заШумив) передні двері, встановив перегородку за другим рядом, яку перед тим також зашумив, поклеїв тканиною верх та автоліном низ. В передні двері встановив двокомпонентну акустику JBL Долучення 52028 В задню перегородку врізав трьохкомпонентні овали Долучення 52029 Долучення 52031 Долучення 52032 Звук перевершив всі мої сподівання, просто БОМБА!:vo: Недавно на ОЛХ трапився руль від пасажира Н-1 із кнопками керування магнітолою і всього-навсього за 400 грн. Блок кнопок був викручений, а руль віддав спеціалісту на реставрацію шкіряної обшивки. На цих вихідних блок кнопок був успішно встановлений та підключений. Правда прийшлось трошки поморочитись із контактним підрульовим диском, оскільки у вантажній комплектації роз'єм чотирьох-піновий а в пасажирській восьми, а із проводки взагалі тільки один провід для клаксона. Але то таке, все можна вирішить, якщо вмієш користуватись тестером і паяльником. Получилось ось так, навіть підсвітка кнопок працює Долучення 52030 Доречі, ці кнопочки дуже зручна річ. Дрібниця, але приємно:mail1: |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 3 долучень
Добавлю схемки розпіновки роз'ємів. Можливо кому потрібно буде.
Схема роз'єма в бусику Долучення 52718 Схема роз'єма штатної магнітоли Долучення 52719 Схема розпіновки роз'єма під флешку Долучення 52720 Підключав також і AUX, все працює. :meowth: |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Саша, спасибо!!!
Буду ставить. P.S переходник нашел на магнитолу. :beer::krutoy: http://www.v12.com.ua/index.php?productID=32887&from=ya |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Цитата:
Долучення 52721 просто на зображенні роз'єм здається суцільним:dash2: Червоним виділені контакти для підключення динамиків, оранжевим живлення. Все-таки його прийдеться "досипать" пінами для таких необхідних функцій як USB(6.7.18.19), підсвітки(8.17), авторегулювання гучності в залежності від швидкості(16). А також, при потребі, для кнопок на рулі(4.17), AUX (8.9.20.21). Але то не проблема, це краще ніж взагалі без роз'єма. Я просто провода з пінами затягнув у термоусадку та повтикав у магнітолу. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Ось такі от в роз'ємі контакти (менші, яких не хватає).
Синій та оранжевий - оригінал, решту підібрав. Від чого, не знаю. Валявся вдома якийсь шнурок, мо від компа або домофону. Долучення 52800 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
У меня все работает, USB только не проверял! |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 2 долучень
Сепаратор картерних газів
Давно хотів поставить, але не міг придумать з чого його втулить. Пробував робить із "нивововського" тормозного бачка. Напхав його кухонними металевими йоршиками. Функцію свою виконував, але виглядало все занадто по колхозному. Викинув. Євгеша надибав кат.номер оригінального хюндаєвського, але платить майже 800грн. за кусок пустого пластика (всередині просто циклон) задавила жаба. Випадково надибав на іншому форумі, що люди роблять із напорного фільтра. Використовується в сільському господарстві на оприскувачах. Коли замовляв, мене менеджер декілька разів перепитував кількість (один), бо обично заказують декілька десятків:D До речі, як будете замовлять, то беріть з фільтром з мілкішими дирочками, бо є ще з більшими. Замовляв ось тутhttp://agro-teh.com.ua/p55383318-fil...-napornyj.html Вийшло так Долучення 53294 Долучення 53295 Фунцію свою виконує добре. Пізніше може ще запхаю в сіточку кухонний йоршик для кращого ефекту. Те масло, що в сепараторі, назбиралось приблизно за 800км, але я думаю, що це просто масло вже майже втратило свої властивості (пробіг 9200км). |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Саня,кнопочки на панель сегодня приехали с Воронежа.Состояние хорошее.Долучення 54187Если получиться,передам кем нибудь,нет тогда уже сам привезу.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Саша, привет земляк, такой вопрос, какой реальный расход у тебя на машине, и как поведение зимой? Я просто думаю поменять форда на что-то большее, нарвится Хюндай, но задний привод пугает немного, да и расход. Выбираю между Т5 и Н1....что скажешь?
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Я не спорю, бывают моменты жесткого вывеса заднего колеса, но на грандах я вижу 90 % стоит ЕСП.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
ЕСП спасает. Если пригружать зад зимой, то едет нормально.
15 мин назад приехал с командировки. 280 км в режиме 110-120 потом немного по городу и 280 км назад с загрузкой 400кг, в режиме 120-140. Средний расход получился ровно 9л. При том, что первую половину пути явно было заметно, что расход был наверное до 8ми литров. город у меня меньше 11-12 не получается, но это у меня(режим езды не очень экономный) двигатель 170сил 125 кВт |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
Передавать не потрібно, вже як приїдеш в Україну, тоді і вишлеш НП. Мені не терміново, зачекаю. Добавлено через 11 минут Цитата:
Цитата:
Цитата:
Добавлено через 17 минут Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 2 долучень
Встановлення салону/шумка
Ну от потепліло/настав час/дійшли руки зайнятись встановленням оригінального салону з груз-паса. Салон був придбаний ще в кінці січня у місті Львові. Оригінальні карти здвижних дверей не підійшли, оскільки в двері були встановлені вікна з форточками. Тому карти були продані, а замість них були придбані та привезені з Польші (дякую Стьопі) такі як треба. Оригінальний задній диван мені не понравився тим, що в нього не регулюється спинка. Тому був придбаний оригінальний другий ряд сидінь з паса разом із салазками. Далі фото з коментами. Повністю зашумив здвижні двері (передні були зашумлені ще минулого року). Вібру, щоб сильно не обтяжувать двері, поклеїв 1,2мм, шумка - вспінений каучук 10мм. Долучення 54338 Долучення 54339 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 6 долучень
Далі повністю зашумив стелю, стійки, та пол, ніші порогів.
Долучення 54340 Долучення 54341 Долучення 54342 Долучення 54343 Долучення 54344 Долучення 54345 стики шумки на стелі проклеїв армованим скотчем. Для надьожності. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Довго прийшлося "протрахатись" із пошуком штатних гайок для кріплення салазок, вісім з 12 гайок були приварені під днищем з заводу, але отвори в полу були зроблені тільки під чотири, тому прийшлося поповзать під бусом з рулеткою. Чотири гайки прийшлося вварювить самому.
На полу також прийшлося "зарівнювать" декілька ребер жорсткості, одне повністю, два потрошку. Виявляється профіль полу в паса та груза різні. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
поки був розібраний салон, повністю промив систему опалення та конденціювання. Для цього купив два балони спеціальної піни. Пішли обидва. Більше як пів балона запшикав у дренажну трубку конденціонера, остальне пішло на воздуховоди. Капало з усіх щєлєй:). Зато тепер повітря набагато краще проходить через випаровувач та приємно пахне. Навєрно пилі та грязі було там забагато.
Долучення 54346 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Пол поклеїв віброю 2,5 мм та вспіненим каучуком спереді 6мм, ззаді 10мм.
Долучення 54347 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Процес вирізання в коврому покритті місць під салазки
Долучення 54348 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 7 долучень
Передній ряд сидінь, що були в комплекті з салоном, були в ідеальному стані, тому я їх продав (нащо мені два комплекти:)), а за ті гроші свої перетягнув у якісну штучну шкіру чорного кольору та з світлосірими вставками шкіри з перфорацією. Вставки повністю попадають у відтінок із стелею, яку я також власноручно переклеїв. Колір світлосірий Лакост, матерія габон. У водійське та пасажирське сидіння було вмонтовано двохступеневий підігрів. У водійське крісло був встановлений правий підлокітник з регулюванням кута нахилу.
Долучення 54349 Долучення 54350 Долучення 54351 Долучення 54352 Долучення 54353 Долучення 54354 Долучення 54355 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
На центральній консолі, під тримачем напоїв, є місце під додаткову розетку. То я туди втулив подвійну USB-зарядку. Під'єднав до проводів "прикурювача". Працює тільки чере АСС.
Долучення 54356 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Ще трошки раніше був встановлений оригінальний задній спойлер
Долучення 54357 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
По салону трошки залишилось невиличких "штрихів", які треба доробить. Хочу ще більш культурніше "підігнать" перегородку під пластик на задніх стійках та перетягти її в кольори салону.
Тепер що я хочу вам, камради, сказать: хто думає робить чи не робить віброшумоізоляцію, то робіть, навіть не ввагайтесь. Я клеїв не самі круті матеріали, але результат просто перевершив всі мої сподівання. В салоні тепер тихо, немає ніяких шумів від повітря та шин. Можна спокійно під час поїздки насолоджуватись музикою не включаючи її надто голосно, щоб заглушить зовнішні шуми. Добавлено через 10 минут Тепер після всієї проробленої роботи, після трансформації буса із оцього https://busovod.ua/showpost.php?p=295116&postcount=13 в те що вийшло зараз, я хочу подякувати нашому BUSOVOD.UA, нашому форуму за допомогу, за підказки, за подібні теми, які були написані форумчанами, за допомогу в пошуку та доставці запчастин, яких не вистачало. Якби не наш автоклуб, цього всього я б сам не зміг зробить. Дякую всі камрадам, форумчанам та особливо тим людям, які придумали, створили та організували таке чудове товариство.:aiwan-hi: |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
https://busovod.ua/showthread.php?t=17241 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Каспер, Саня, тоже пробовал винсом мыть- эффект плацебо, можно еще лавром попробовать, отзывы поинтереснее
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 3 долучень
Каспер,Саня,"вкусняшку" к твоему бусику сегодня забрал.Немножко грязный,но это дело поправимое,судя по твоему фотоотчёту:).При покупке продавцом был вскрыт светильник,не понравились мне отражатели в плафоне,реально я так и не понял это с завода так(типа помяты по наруже отражатель),или от времени,а так в общем всё :ok:.Если нужно,есть скотч алюминиевый ,я себе им отражатели в плафонах делал,могу пару метров в посылочку уложить.Долучення 54360
Долучення 54361 Долучення 54362 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Каспер,Забыл,ты когда пол шумил,заводскую шумку как демонтировал,феном?
Gena-street, Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 3 долучень
Перетягнув вставки карт передніх дверей таким самим матеріалом, як і вставки на сидіннях. Тепер салон буса став ще більш феншуйним:). На черзі встановлення плафона з очечником, який був привезений нашим камрадом Євгешою:aiwan-hi:
до перетяжки Долучення 54521 і після Долучення 54522 заразом поклеїв двері вспіненим каучуком 10мм. Матеріал дуже зручний у поклейці, добре тягнеться та приймає форму поверхні на яку клеїться, легко стискається та набуває первинну форму. До цього був ізолон, поклеїний кусками, жорсткий, майже весь, де був не притиснутий пластиком, відклеївся. Долучення 54523 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Дуже файно! Хороша робота!
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
Поїздка в Карпати та Одесу.
Маршрут: Черкаси-Київ-Львів-Стрий-Яремче-с.Поляниця с.Поляниця-Коломия-Чернівці-Хотин-Кам'янецьПодільський-Хмельницький-Вінниця-Умань-Одеса-Умань-Черкаси. Всього було проїхано 2880 км, зворотня поїздка майже завжди була з включеним конденціонером.Швидкість за містом 120-130 км/год. Середній розхід палива 8,4 л/100км. Результат пристойний, заправка ОККО. Долучення 55315 |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Фотка красивая
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
в Карпатах є такі пейзажі та види, що можна годинами дивитись на них і ні про що не думати... це не можливо описати словами. я просто закохався у Карпати. На наступний рік поїдемо обов'язково, тільки вже днів на десять. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
mehanik, траса Київ-Львів, наступив 120-130, в сидінні розслабився, їдеш і кайфуєш. Назад їхав через Хмельницький-Умань, зовсім не то пальто. А відрізок дороги Гайсин-Умань вообше жесть — напливи, волни, місцями така колійність, що колії можна вільно використовувать як оглядову яму. Аби не заїзд в Одесу, то назад також поїхав би трасою Чоп-Київ.
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 3 долучень
Привіт, камради!
Сьогодні другий День народження мого Привида. Ранком вийшов із під'їзду і побачив ось таку картину Долучення 56071 Долучення 56072 Долучення 56073 Всередині все зжалось, особливо кошильок:shock::shock::shock: Але, слава Б-гу, все обійшлося. Як кажуть, отдєлался льогким іспугом:). Якби гіляки впали на бус, а не зависли на дереві, то наслідки були б дуже плачевні - лобове скло та ліве бокове було б розбите, це по мінімуму...Гіляки з допомогою сусідів були прибрані, а бусик переставлений в більш безпечне місце. Бережіть себе та соїх залізних коней. |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Каспер, Так в снігопад поставити під дерево... ай ай... обережніше треба бути.
:beer: |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Повезло)
Что то снега маловато, говорили по ***,пояс)) |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Цитата:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 1 долучень
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 4 долучень
Встановив новий плафон з очечником, який Євгеша привіз мені ще рік тому :D
Спочатку вирізав із картону шаблон та приклеїв його до стелі. Розмітив. Долучення 56843 потім канцелярським ножем вирізав отвір. Вийшло ось так Долучення 56844 Долучення 56845 Долучення 56846 тепер в окулярів є своє безпечне місце:vo: |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Каспер, Саня,не прошло и пол-года:nasmeshka:Я его ,перед отправкой тебе ,на свою "пожарку"примерял как образец,здоровый зараза.А по функционалу,вещь зачётная:vo:
|
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
evgesha, Женя, дяка за подгон класного девайсу:beer:
ще кнопочки залишились. але їх буду ставить, як буду мінять підсвітку приборки, кнопок, крутілок, магнітоли на білий колір. Можливо, зимою...:D |
Re: Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
У темі 2 долучень
Давно нічого не писав...
Бусик їздить. Міняю тільки розхідники. Все добре. Єдине, треба перебрать ресори-на обох сторонах полопало по листу. Пересиплю "волговськими". Недавно піймав ось такі чудові циферки Долучення 57312 Долучення 57313 |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 23:31. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©