![]() |
Чистка колектора
У темі 6 долучень
Розбрав і почистив-помив колектор, коли знімав знав, що забитий але не очікував побаченого, був засраний повністю. Почасу вийшло 2 дні, сєкас конкретний, можливо на станції з їхнім набором ключів і головок було б швидше але з моїм запасом було напряжно усе відкрутити притому не розбираючи пів машини. Заодно промив усі шланги інтеркулера від масла.
Тепер маю ному проблему, почало травити повітря потрохи(пробема появилась в пятницю ще до мого зняття колектора :)), звідки повітря травить ніхто не не може сказати, вчора їздив до майстра(є в нас тут такий Паньків, профі в своїй справі) він пів години лазив дивився і також не знайшов звідки, завтра стаю в нього під розбір, будем шукати. Помпу вирішив ще не міняти, після наступного змазання всі ремнів, не чути ніяких дефектів, вирішив, хай їздить ще стара. |
Да,пришлось тебе повозится! А в чем причина того, что у тебя так кидало масло точно установил?
|
Швидше всього це забитий каталізатор, не мало де діватись повітря, вот воно і знайшло собі місце біля прокладки там і просочувалось потрохи і на зєднані патрубка інтеркулера з каталізатором.
Доречі після вирізки каталізатора машина стала зовсім інакша, але за 2 дні їзди як почало травити повітря, приснився їй капець, взагалі не тяне, вчора пробував на прямі розігнати не вийшло більше 95 км/год і комп блокує машину, може десь на форсунці протравлює, але майстер казав, що не там, не знаю взагальному завтра хай робить. |
Nazar, Фигасе, где ты лазишь...:)
|
Nazar, молодец! Давно себе собираюсь почистить, уже и прокладки новые купил. У меня наверное еще хуже.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
нє то та, що самого верху.
|
Цитата:
|
У темі 1 долучень
О супер, требуде подивитись, як не знайду тоді скажу, влом зараз до того знов лізти, хіба завтра може заодно подивитись.
18 грн класна ціна, я брав тепер прокладки на вихлопну вийшло за 2 штуки 30 грн і то не підійшли отвори під болти прийшлось підпилювати. А на верху на колекторі також є дві прокладки(фото) так їх взагалі не знайшов ні в одному магазині, з параніту вирізав і поставив поки не здохнуть. |
Все знайшли сьогодні проблемку, полетіла прокладка між блоком і головкою і звітам травило повітря. Став в чергу думаю в вівторок почнуть розбирати.
Заодно поки шукали провірили всі форсунки, вони в порядку, провірили зазори клапанів, один послідній був затянутий. |
Назар, я недавно заглянул в воздухозаборную трубу перед турбиной и увидел, что с картера подбрасывает маслицо. Вопрос, причина заброса масла?
1. Качество масла. 2. турбина затягивает или другая причина Лью синтетику. Пробег 165тыс. Может пора перейти на полусинтетику. Двигатель CRDI |
Nazar, Блок с головой не плохо бы проверить на плоскостность...
|
Цитата:
|
В понеділок вирішив сам стати розібрати мотор(так як майстер фіг зна коли звільниться), розібрав все крім головки, привіз його він її зняв. В вівторок поїхав шліфанув головку(30 хв і 85 грн.), почистив все помив. Сьогодні привіз зранку майстра він поставив головку, закрутив, позатягував форсунки, клапана відрегулював, ремінь натянув(по ціні за роботу йому вийшло 300 грн) і вже далі сам зібрав. Тепер покатався, все супер.
Все в загальному потянуло 650 грн. |
Цитата:
|
Nazar, поздравлюха, хай все працюэ
|
Nazar, уважаю!
|
Цитата:
|
Тепер поїздив після всіх ремонтів, машина стала інакшою, появився ревок, розхід зменшився, заводиться класно, не зря робив походу.
Ще лишилась одна проблема яку не можу рішити, це блін при різкому добавлені газу на швидкості більше 80 загоряється CHECK ENGINE і комп блокує машину, приходиться глушити і заводити заново, комп показує помилку P1122 - Низкое напряжение в цепи датчика положения дроссельной заслонки (TP). Народ SOS хто знає де та фігня знаходиться і як це рішити? |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 12:29. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©