![]() |
Заміна тнвд транзит на механічну.
Питання хто на транзіте ставів механічний тнвд вместо vp 30 ?
Як по мощності чі дуже падае тяга ? Яка машина стае на разгон проті vp 30 ? По суті це получица обичний турбо дізель. Думаю тема для фордоводов актуальна . |
Re: Заміна тнвд транзит на механічну.
В принципі, замінити VP30 на VE це правильний підхід. Тяга, порівняно з тим що зараз, значно збільшиться. Порівняно з новим мотором з VP 30 трохи впаде.
Щодо можливості переробки. Якщо саме цей мотор випускався раніше з насосом VE, і якщо тиск на форсунках приблизно такий самий, то треба буде сам насос і лобова плита двигуна. Якщо на цьому моторі раніше насоса VE не було, то треба буде підбирати насос з іншої машини з таким же обємом двигуна, і на координатці переробляти місце під насос на лобовій плиті. В інтернеті раніше знаходив процес переробки Опелів та Ауді з насосами VP44( приблизно така сама какашка як VP30) на VE. І головне, навряд чи якесь СТО захоче робити переробку. Такі речі власники зазвичай переробляють самі. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 10:15. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©