![]() |
Падает темп двигателя на холостых, не греет печка.
Всім привіт!
В мене Трафік 1.9 2003р. Маю його вже 5 років і наїздив 200000км. Недавно з'явилась проблема - почалось все з приходом холодів. На холостих, тільки при першому заведенні зранку, з'явився звук наче вода тече під панеллю (в салоні сухо, пічка не протікає). Через кілька днів цей звук з'являвся завжди на холостих, також на холостих почала швидко падати темп двигуна і починало дути холодним з пічки. Ще через день, два, звуки водички стали постійними, а з пічки дуло холодом при любих обертах. Весь цей час дивна штука відбувається з стрілкою тмператури - вона не реагує якщо завести холодний двигун, щоб вона почала працювати, потрібно заглушити і завести знову (якщо заводити теплий двигун, то стрілка працює). В системі весь цей час зайве повітря, яке само за ніч нікуди не зникало, тож система герметична. Порадили поміняти термостат - поміняли, день поїздив і все почалось знову. Сказали на СТО - мікротріщина. Поміняли головку (з прокладкою сказали, що все ок), так як моя виявилось що вже після ремонту і виглядала не дуже. Взяли на шроті в зборі в дуже гарному стані. Забрав машину. Завів на холодному двигуні - все класно: стрілка працює, пічка гріє, темп на холостих не падає. Поїзлив наступного дня - все класно. Через три дні (на вулиці -3) завів машину і з'явився знову цей звук води під панеллю. Стрілка вже знову не працювала, тож знову довелось глушити і заводити. Трошки проїхав - з пічки дуло теплом, коли зупинився, то темп двигуна впала, але з пічки далі дуло тепло. Через три години, коли повернувся до авто, випустив повітря з бачка (антифриз піднявся десь на 2см на холодному двигуні), завів норм, та стрілка знову не працювала, тож знову прийшлось глушити і заводити наново. Через 10 хв їзди з річки почало дути холодним, темп на холостих різко падає, а при обертах різко піднімається, в бачку повітря стільки, що випускаючи антифриз пішов з під кришки. На СТО кажуть що залишилась одна єдина підозра - тріщина в блоці. Порадьте, підкажіть - може хтось стикався з таким. Що може бути? І чи така "цікава" робота стрілки темп якось пов'язана з цим всім, чи це вже співпадіння і інша поломка? |
Re: Падает темп двигателя на холостых, не греет печка.
На мойому бувшому ,один ціліндр був гільзований і давило з гільзи,вилічив замінной двигуна.
|
Re: Падает темп двигателя на холостых, не греет печка.
Цитата:
|
Re: Падает темп двигателя на холостых, не греет печка.
Цитата:
Добавлено через 37 секунд Цитата:
|
Re: Падает темп двигателя на холостых, не греет печка.
Антифриз при цьому колір не міняє? Масних плям немає? Піна в кришці заливу масла?
|
Re: Падает темп двигателя на холостых, не греет печка.
Цитата:
Добавлено через 5 минут Вирішили спробувати замінити основний радіатор, на СТО видали версію, що мій може бути забитий і не встигає пропускати антифриз. Поміняли, два дні їздив і тішився - машина після холодної ночі нагрівалась за 2-3хв до моменту, коли починало теплом з пічки дути, звуків води не чув, стрілка температури працювала добре. Через два дні все повернулось до першого варіанту - стрілка температури не включається за першим разом, двигун гріється довго, постійний звук води під панеллю, темппература на холостих падає і з пічки поступово починає дути холодним. |
Re: Падает темп двигателя на холостых, не греет печка.
непонятно, где изначально была трещина? В голове, в прокладке, в блоке? для начала, смените "мастеров", потом ищите где пробой.
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 14:04. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©