![]() |
DF892, P2149
renault trafic 2.0 2007r
Машина заводиться і відразу глохне. Диагностика видає DF892, P2149 НА форсунках опір 179-182 кОм НА масу недзвоняться якщо знать фішку із ЛЮБОЙ форсунки машина заводиться і робить на 3х циліндрах та тільки вдіваю 4-у фішку за 2сек глохне. Проводка до ЕБУ на масу небє, до форсунок дзвониться. В чому може бути проблема і як це перевірити ? можливо хтось мав таку проблему. |
Re: DF892, P2149
пошук по форуму буває корисним
https://busovod.ua/showthread.php?t=18862 ну і ще трошки... http://www.renault-club.kiev.ua/foru...howtopic=44700 читай уважно |
Re: DF892, P2149
9
Цитата:
Читав десь що має місце проблема ЄБУ але як це перевірити неописано( |
Re: DF892, P2149
Цитата:
телефонуй завтра...домовимося |
Re: DF892, P2149
Цитата:
Ще хочу раз тестером пройтись і тоді блок міняти пробувати (((. Та тестер нідочого ,якби була якась форс. непрацююча то ві би неробив на 2х циліндрах, а так працює у всіх варіаціях на 3х |
Re: DF892, P2149
бывает что тестер ничего не показывает а 2,0 на пьезе глохнет и/или ошибка по замыкание 1й-2й ряд...
чтобы исключить форсы - нужно промерять сопротивление между контактами и корпусом при нагрузке в 100Вольт (есть спец приборы) при необходимости заменить дефектную форсунку если все ок , откинуть провода от форс и ЭБу и Звонить из несколько тысяч сделаных мной Трафиков 2,0 эта проблема 95% в форсе, 5% в проводке и никогда в Эбу у меня на територии .....(хотя у колег проблемы были и с Эбу) исключать нужно все пошагово и каждый раз. Удачи |
Re: DF892, P2149
Цитата:
Добавлено через 2 минуты Цитата:
|
Re: DF892, P2149
Цитата:
на 2-х досвидос |
Re: DF892, P2149
Цитата:
|
Re: DF892, P2149
Там може бути кілька умовно справних. При підключені трьох система захисту ше пропускає, а при чотирьох спрацьовує і глушить. Там відслідковується струм управління форсунками. Управління виконується шляхом комутації маси чотирма польовими транзисторами але плюс у них спільний і вимірювання струму іде по плюсу. Так як форсунки є реактивним навантаженням, то струми форсунок мають нелінійну залежність і не знижуються до нуля при вимкненні форсунки. Тому є ефект сумування струмів і спрацювання захисту.
Перевіряти форси треба або мегаомметром або дивитися напругу осцилографом. |
Re: DF892, P2149
итак ответ 4 форсунка пала а за ней и 3 (((( .
Всем спасибо запомощь !!! |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 04:35. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©