![]() |
Разрешите представиться, Vint!
Всем доброго времени суток! Давно присматривался к головастику как второму автомобилю в семью. Но так-как дела особо не налаживаются, решил продавать Корандо и покупать головастика. Соответственно требования возросли. Так-что принимайте в ряды будущего бусовода. Решение окончательное и обжалованию не подлежит.
О себе, звать-величать Виталий, проживаю в Вишневом, обитаю последнее время Вишневое-Киев-Старые Петровцы. Принимайте и сильно не пинайте, запутался я с этими головастиками, рассчитываю на адекватную помощь. |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привет! Добро пожаловать! ;)
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привіт майже сусід.
New Petrivtsi. Цитата:
1,9-F9Q- З такими двигунами буси йшли до 2007року. Має дві версії по потужності 80коняк (єдиний бус з лінійки який має КПП пятиступку) та 100 конячок.Двигунці самі прості з лінійки головастиків. Як наслідок ремонт цього двигунця самий дешевший. При обриві ремня навісного бувають випадки затягування лахміття під ремінь ГРМ- наслідки зрозумілі. 2,0 БЕНЗ. Малувато таких в Україні в порівнні з дизелями я наприклад при виборі буса, варіант з бензинкою навіть не роздивлявся. На форумі є камради які юзають такі бусики. 2,0-M9R Такий двигунець в мойому бусі. Свого часу наслухався страшилок про пєзофорсунки, безрегламентну заміну ланцюга ГРМ з 2011року на ці двигунці перестали встановлювать пєзофорсунки, перейшли на електромеханічні. Має дві версій по потужності 90 і 115 коняк. На ГРМ встановленний ланцюг(единний з двигунів які встановлювались на трафи ланцюжний).Робота цього двигуна"сама тиха" серед всьієї лінійки. Бусиком задоволенний. 2,5 G9U 730 Випускався до 2007 року потужність 137 коняк. 2,5-G9U630 Випускався до 2007 має потужність 145 коняк(хоча останнього часу попадались "придушенні" версії з потужністтю в 115 коняк. Цей двигун на відмінну від G9U 730 має інший ЕГР та на ньому встановленний сажовий фільтр. Багато юзерів не володіють інформацією про правильне "пропалювання" сажовика.Так що, при виборі данного двигунця потрібно звернути увагу на данне питання. Про двигуни 1,6 трафа модельного ряду 2014року інфою не володію. |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Приветствую!
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Добро пожаловать))
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
:beer:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Велкам
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
:beer::ga:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Приветствую в нашей песочнице!!
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привет! А машинку уже присмотрел ?
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Добро пожаловать!
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привіт!
Ласкаво просимо:aiwan-hi: |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
Цитата:
Наметки примерно такие: Рено, 2,0, дизель, от 2010 года, коротыш, пассажирский (2+2+3), с лядой вообще не разодрался (нравится, но очень редко встречал), ну и с цветом: Асфальт, серый, в крайнем случае белый. Как-то так :ah: |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Добро пожаловать в секту воздуховозов !!!;)
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Вітаю на самому крутому форумі БУСОВОД. Зичу вдалоі покупки.
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
Добавлено через 6 минут Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Vint, что у Корандо 12 л расход?
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привіт!
Цитата:
http://s020.radikal.ru/i712/1310/aa/7565555d6b32.jpg |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
|
| Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:49. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©