![]() |
Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Доброго всім здоров'я!
Місяць тому став власником Opel VIVARO 2.5 DTI G9U730 2006р.в. чорного кольору, пасажир 6+1 В комлектації: електросклопідйомники, кондиціонер, круізконтроль... Приїхала з Голандії в червні цього року, придбав вже перероблену на пасажира. Поки що добрався тільки до заміни масла,фільтрів, обидві шарові і поставив ремні безпеки на двох середніх сидіннях для закріплення дитячих автокрісел. В перспективі, заміна ГРМ; рідини ГУР; гальма диски колодки (передні диски товщина 21мм при мінімальному 24мм...), прокачка гальмівної рідини, заміна доп ремня з шківами роликами, заміна Ох. рідини, заміна помпи. Ще подумую про заміну задніх пружин на мякші. Ну звичайно є кілька питань до бусоводів з досвідом: 1. При заміні повітряного фільтра мав розчарування, бо той що витягувався не мінявся мабуть тис.40 (дуже зас-ий). Приїхав від гаража до дому 1-2 км - масло ЧОРНЕ, це нормально? Думаю через тис.3 знову поміняти. залив 5W40. 2. Коробка в рідному була робот, перероблено на механіку, але картер залишився від робота, НЕМА світла заднього ходу, нема місця під жабку. Треба мабуть кінцевик або кнопку ставити на ручку передач. Може хтось робив? І ще пробка коробки (пласмасовий метелик), як відкрутив то злилося грам 200-300 масла по нижній край пробки, поки що так і їзджу. Читав що наче має бути ще менше?... 3. На 1-й, 2-й передачі до 2тис. обертів буває машина йде ривками, особливо, коли газ в натяжечку або скидаєш. Де шукати причину? 4. Круізконтроль мабуть не рідний на ньому написано "Gold Cruise", але або я ще не навчився ним користуватись, або він не зовсім правильно працює "живе своїм життям". Може в когось такий є, розташований біля перемикача поворотів знизу. 5. Вчора на розвороті, руль до упора вліво машину гойднуло і шось яяяк бахнуло, наче метал по металу, думав щось під колесо попало, вийшов - нічого. Потім повторювалось але вже тихіше. Що може бути? 6. Горить, інколи тухне лампочка свічки накалу але до діагностики ще не добрався, купив опком але ще не підключав. Поки що наче все. |
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Вітаю на нашому дружньому форумі, мільйон км без поломок.
По поводу бахнуло, можуть бути сайлентблоки підрамника, або ричага, треба там дивитися. Може ще хтось щось підкаже. |
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Цитата:
Очень интересно зачем было менять коробку? - место под жабку на коробке сверху, смотри лучше может отверстие заглушено. - торм. диски и колодки я брал себе TRW, по сути это и есть оригинал. Главное первые 50 км после замены не летать - ремни меняй все вместе с роликами и желательно не китай. - я скупляюсь на auto-mechanik вроде б как у них дешевле Добавлено через 1 минуту Поздравляю с поиобритением пусть только радует:aiwan-hi: |
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Вітаю на форумі.
Цитата:
|
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Цитата:
|
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
CIGAN, с приобретенницем, мульен км без поломок.
|
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
С прибытием. Удачной эксплуатации.
За масло- на дизельных двигателях мачло чернеет сразу после замены. Не знаю почему,но наблюдал у нового дизеля и дизеля с пробегом Достаточно поработать просто на холостых несколько минут и масло чёрное. |
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Цитата:
Цитата:
Цитата:
|
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Цитата:
- сливается не все 100% масла, грамм 200-400 все равно остается в разных частях двигателя, которого хватает что бы зачернить свежее масло. |
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Приветствую,с покупкой!!
|
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
CIGAN, поздравляю с приобретением.
Цитата:
|
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Цитата:
|
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Цитата:
|
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Цитата:
Есть коробки PF и Р0 в которих масло по заливному отверстию меряется. И в тех и в тех номинальный обьем масла 2,7 л. В РF уровень проверен лично. Основное отличие в конструкции левых триподов приводных валов, в PK он внутренний в дифферинциале, а в PF наружный. Передаточные числа то отдельная песня, как и ручка/робот. |
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
Дякую ВСІМ за привітання і поради!!!
Буду по можливості провіряти сайлетблоки ричага і підрамника; гідропідсилювач. Теорія про демпферний маховик $$$, але схожа на правду, бо педаль зчеплення коли трошки нажимаєш то дає вібрацію на ногу, не знаю чи лізти чи їздити поки "гарний стук вилізе"... Далі буду по питаннях переходити до відповідних розділів на форумі. Ще раз ДЯКУЮ!!! Дякую Чижику, за рівень масла в коробці тепер я спокійний. |
Re: Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ
У темі 1 долучень
Знайшов що бааахнуло.
вирвало хомут кріплення стабілізатора до підрамника, вже замовив комплект. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 14:31. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©