Автоклуб БУСОВОД

Автоклуб БУСОВОД (https://busovod.ua/index.php)
-   Двигун паливна єлектроника (https://busovod.ua/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Г_Підсилювач керма (https://busovod.ua/showthread.php?t=11612)

ЯрославТ 21.05.2013 21:43

Г_Підсилювач керма
 
У темі 7 долучень
Виношу на осуд спосіб продовження життя ГПК: вставка магніта в сіточку бачка масла ГПК, цей спосіб підсказав майстер рульових рейок. Магніт збирає дрібну стружку і очищає масло, що з мого досвіду (прибл. 8міс.) використання магніта сприяє кращій роботі ГПК.

genagirka 22.05.2013 10:19

А магнит из чего подобрал?

ЯрославТ 22.05.2013 16:18

З старого компа піщалка -динамік.

Pavlis 22.05.2013 17:25

Цитата:

Допис від Ярослав_Z (Допис 167900)
ГПР:

Как перевести, вроде и не русский и не украинский.А так, как попало. Керма треба писати.

sgas 22.05.2013 19:06

Сетка там мелкая стружка вряд ли пролезет, но для успокоения души пойдет.

ЯрославТ 22.05.2013 19:46

Власне не на сіточці, а на магніті збирається металічний пил на вигляд як чорне болото, але його не можна змити ( промиваю сіточку бензином за допомогою штрикавки (шприц):D,). Зняти цей бруд можна тільки за допомогою ганчірки.

mehanik 22.05.2013 20:26

Магнит уловит мет. пыль, а чистое масло ещё никому не навредило.

Володя 22.05.2013 20:55

Добрий вечір. Підкажіть будь-ласка, виникла проблема з рульовою. Я собі їхав балдів і тут на тобі, почав підклинювати руль заглушив, завів а проблема залишилась. Чи стою чи їду всерівно підклинює. У мене рено трафік дці 115.:(

Чижик 22.05.2013 20:58

Володя, попробуйте крестовинки рулевого вала под капотом побрызгать ВДешкой...

Володя 22.05.2013 21:19

Дякую. Машину купив 3 міс. тому недуже знаю які хрестовинки і де. Підкажіть, чи можна фото.

ВОЛЬДЕМАР 22.05.2013 21:34

Володя, відкриваєте капот, просите когось покрутити кермо;), самі дивитися вниз зліва, навпроти керма:(. Ті хрестовини які крутяться, пробуємо мастити:cool:. Шкода що надворі темно, подивився б під панеллю, в педальному вузлі, бо не знаю чи є вона там.:rolleyes:

Володя 22.05.2013 22:31

Дякую! Завтра попробою.

Чижик 22.05.2013 23:20

У темі 1 долучень
Цитата:

Допис від Володя (Допис 168047)
Машину купив 3 міс. тому недуже знаю які хрестовинки і де. Підкажіть, чи можна фото.

Красным - под капотом
Зелёным - в салоне

Володя 23.05.2013 20:56

Всім Привіт! Вольдемар ДЯКУЮ за пораду. Сьогодні попробував ніби допомогло, не знаю чи надовго.

Добавлено через 53 секунды
Чижик дякую за фото.

ВОЛЬДЕМАР 23.05.2013 21:09

До речі! Тезка, раді вітати на форумі.:D В нас і не таке ще можуть підказати.:cool: Ти головне добренько все роздивися, і не встидайся запитувати.;)

Володя 23.05.2013 21:17

Дякую за гарний прийьом.:) Одне питання не потемі. З ранку заводжу трафіка і з вихлопної іде синій дим небагато. Що це може бути?

ЯрославТ 23.05.2013 22:13

За ніч збирається водяний конденсат, а зранку вода з вихлопу швидко випаровується-це норм.

sgas 23.05.2013 22:28

Цитата:

Допис від Володя (Допис 168152)
Дякую за гарний прийьом. Одне питання не потемі. З ранку заводжу трафіка і з вихлопної іде синій дим небагато. Що це може бути?

Наиболее вероятной причиной появления синего дыма является попадание масла в цилиндры двигателя. «Масляный» дым может иметь различные оттенки, это зависит от режима работы двигателя, степени его прогрева и количества масла, поступающего в цилиндры. В камеры сгорания (в цилиндры ) масло может попасть двумя способами: снизу, через поршневые кольца сверху, через зазоры между стержнями клапанов и направляющими втулками, неисправной турбины. Так же переизбыток топлива, которое не полностью сгорело, из-за льющих форсунок, недостатка воздуха (грязный воздушный фильтр), неправильный угол впрыска.

ЯрославТ 23.05.2013 22:37

Цілком слушно, якщо дим на постійній основі.

АВТОМАН 23.05.2013 23:24

Цитата:

Допис від sgas (Допис 168158)
Наиболее вероятной причиной появления синего дыма является попадание масла в цилиндры двигателя. «Масляный» дым может иметь различные оттенки, это зависит от режима работы двигателя, степени его прогрева и количества масла, поступающего в цилиндры. В камеры сгорания (в цилиндры ) масло может попасть двумя способами: снизу, через поршневые кольца сверху, через зазоры между стержнями клапанов и направляющими втулками, неисправной турбины. Так же переизбыток топлива, которое не полностью сгорело, из-за льющих форсунок, недостатка воздуха (грязный воздушный фильтр), неправильный угол впрыска.

Ты скорее всего прав что попадает масло, от топлива будет черный дым,когда неправельный угол опережения, дым будет черный, или насыщенно сизый , как и при льющих форсунках,все зависит от режима работы двигателя


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 20:11.

vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©