![]() |
VITO new
Скрины в большом размере, открывать в отдельной закладке
http://s47.radikal.ru/i116/1110/d9/9e38d62c2986.jpg http://s43.radikal.ru/i100/1110/fb/dedf676ef6fe.jpg http://s42.radikal.ru/i097/1110/f7/c391b50a7431.jpg http://i055.radikal.ru/1110/7c/1740467a0ac0.jpg http://s60.radikal.ru/i169/1110/8e/30cf5262b732.jpg |
Всім привіт. Хочу купити собі сімейний автомобіль, для виїздів на природу, поїздок в гори, на море, вгості, ну і по роботі також. Придивляюсь до МБ Віто 2004року і молодші 639 кузов здається. Запитаня наступні:
1 які відгуки про експлуатацію, 2 хочу брати 111 мотор, я такдумаю що він "золота середина" тяговитий і не дуже ненажерливий 3 Чув що після 2007 року кузова лужені і мотори нібито покращені (відносно моторів дуже сумніваюсь). Буду радий почути ваші відгуки і поради. |
Цитата:
Про решта не скажу. Одне знаю, шо воно - ДОРОГО! Шо купити, шо єксплуатувати. Бренд МЕРСЕДЕС, цим все сказано.:) |
Цитата:
Цитата:
А так взагалі машинка під певних людей, мені не сподобалась їзда на ній і комфорт так собі, можливо через те, що я не любитель мерседесів. |
А що можете порадити як варіант? Чув непогані відгуки про Нюндаі Н1, власник казав що один недолік гниють вони. Хоча мерси теж гниють. Але мабуть варто Н2 дивитись Т4 морально застарів, я його через 3 роки довго продаватиму, тай зараз продають погані нормальні тільки по місту катаються. Т5 ціна-комплектація-рік теж не солодкі, за 16-17к бус без кондиціонера, з мясорубками для піднімання скла. Каді 3 я не розумію як їм ціну складають ціна-авто явно невідповідні за 13к пиріжок 2004-2005 року в нормальному стані, і задня балка я в шоці, на природу не поїдеш.
|
Цитата:
|
После 2003 года гниют очень мало.
|
Цитата:
|
Уточняю,у меня не гниет и по городу те што по новее иржи не видно.
|
Цитата:
А у ж грешным делом подумал шо Мерсы перестали гнить... :D:D:D |
Цитата:
Маю Спрінтера зараз, там при купівлі зроблена була антикорозія, перша машина мерседес де я не знайшов ржавчии ніде. |
Мене трохи напрягає те що немає в нас сервіса Хюндаі, Мерсовські сервісии є 2, Фольца 1. Не хочеться авто в гаражі гнати на ремонт, свій Гольф3 я в гаражах ремонтував, а тут авто поновіше і дорожче. Мабуть доведеться брати Пасата 5, а хотілось буса.....
|
Ну так Віто брати, по мерсах у вас там суперовий сервіс, не раз до вас ганяли віто на капіталку.
|
Скажи, якщо я одразу після купівлі задую його (антикорозійка) чи якщо вже почав десь підгнивати то все торба? Мені можливо з Німеччини приженуть, є знайомий який фури ганяє, обіцяв подивитись, поки нічого вартого уваги не бачив. Тому і цікавить як можна авто обробити щоб поперше не гнив зараз, а подруге якщо є якісь приховані місця корозії то щоб їх "законсервувати". В мене в Гольфі хоч він і був весь оцинкований (з обдертою з крила фарбою їздив півроку і навіть не потмьяніло, не те щоб гнило чи ржавіло, блищало як дзеркало), а пороги зсередини згнили, зверху жодної подряпини, а піднімав домкратом поріг замявся. Почав розбиратись, там загубили заглушку от і потрапляла туди вода і гнило потроху.
|
Цитата:
А то шо есть там официальные или брендовые сервисы - это не показатель. На гаражах куда быстрей и дешевле отремонтируют чем на фирмовом СТО. У меня машина с кучей электронной хрени. Штот-то сам кручю, штотто в гаражах у мастеров. Если не там, ни там сделать не получаетса, пру в обл центр, ито не фирмовое СТО. На фирмовых СТО слишком балуваные все. И мудрые. Допустим вместо того штоб на рейке поменять аварийный клапан сброса давления, они меняют всю рейку. Цена рейки и самого клапана в корень разная. Плюс работы больше, соотвецтвенно больше сдоить можно. З.Ы. Эно накнопал. Простите. З.З.Ы. Машину надо выбирать не по бренду, а по любви. Для начала прокатись на старом Вито, Потом на новом, потом на Т5 сядь прокатись, потом на Хёнде, потом можно горбатого попробывать (Трафик, Виваро, Примастар). Поверь! Машина тебя сама найдёт! |
Ну електроніка то таке, сам електронщик. По вигляду подобається Віто новий, За рулем не катався ні в одній, як пасажир в Т4, Віто новому і старому. Т4 не підходить в мене ріст 190, а в них немає регулювання по висоті сідушки, я головою впираюсь в стелю, потрібно спинку відкидати назад, але тоді не бачу перед капота, ну для спини не добре. По зручності посадки аба Віто новий, або Т5.
|
Цитата:
С Вито сравнивать не буду, не знаю... |
Цитата:
|
Цитата:
А ещё есть 2,5 мотор битурбо... :cool: |
Цитата:
|
Цитата:
|
Ну відносно Турана я так сказав. Мені більше подобається Грандіс, але її теж навряд чи брав би собі.
Запитання виникло, я зараз дивлюсь паралельно і на старіші авто, (Віто) і помітив одну деталь, у них у всіх колір подушки безпеки на рулі відрізняється від кольору самого руля. От мене і цікавить невже вони всі биті і подушки замінені? Чи то так з заводу? |
В старих Віто в 638 кузові там таке попадається дуже часто як і в спрінтерах до 2007, а вот в 639 кузові не було такого, там однакове повинно бути, або просто не я попадав.
|
Nazar, ты я смотрю уже автодилером стал :) Можно заказать у тебя авто?
|
Цитата:
|
А що скажете за такого звіра? http://auto.ria.ua/auto_peugeot_5340762.html
Якось мені боязко брати француза за такі гроші... Цікаво почути відгуки за марку і дану модель. |
electron, тоже прикольный - но опять -цена.... за такие деньги можно поискать
|
Цитата:
И ИМХО: Искать и покупать лудше грузовика. Потом переделывать его в пасажира ПОД СЕБЯ! А не как его переделал гонщик, перекупщик, Вася с хутора... Да и к хлопотам по переоборудованию продавек полюбому докинул свои 300-500 баксов сверху. Да и пока машина в грузовом исполнении? Она вся на виду. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Не можу знайти яким саме вимогам має відповідати автівка, щоб митники повірили що вона вантажна? Має бути перегородка, відсутні місця кріплень крісел ззаду водія, відсутні місця кріплень пасків безпеки, відсутні бокові вікна. Це всі умови чи є ще якісь, а можливо деякі можна упустити. Нехочеться замовити вантажівку, а потім розмитнювати її як пасажира, через якусь фігню.
|
Найважливіша вимога це щоб в документах на машину писало, що це є вантажний автомобіль, а не пасажир. А вот решта це вже діло техніки.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
А задні двері можуть бути з склом? І як ставишся до автомобілів в якх стоять касетники? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...=7&tabNumber=2 от у цього касетний магнітофон. Я чомусь думаю якщо людина не полінувалася замінити магнітолу то і стан самої машини там має бути невельми...
|
Цитата:
|
У меня грузовик было со стеклом сзади.
|
Цитата:
|
Цитата:
Они либо остаютса, либо их тупо выдирают. То што мафон касетный? Ничё не глаголит. У меня стоит родной касетник, и ничего. Тут главное общая комплектация. Чем комплектуха меньше? Тем больший шанс што машина прошлую жизнь провела на фирме, которая экономила... Тут делаем выводы. |
Чижик, маю наувазі що якщо люди змінили штатну магнітолу на касетну, то мабуть ну дуже економні і авто може бути убите та щей розкомплектоване. Хіба касетники в 2000 роках ставили з завода?
На базарі повно машин без домкратів, балонних ключів, магнітофонів, доходить до того що прикурювачі знімають і продають поруч, також бачив б\у вогнегасники європейські на базарі. Думав що то наші знімають а потім бачу і німці цим теж займаються. |
Цитата:
Стоит она там не дешевле чем сидюшник. НИКТО В ЭТОМ БУСЕ МАГНИТОЛЛУ НЕ МЕНЯЛ!;) З.Ы. У меня Траф 2004-го года, с роднам касетником! И не меняю его. потому што радио ловит так шо писец! И управление на руле. |
Цитата:
|
Цитата:
Магнітофон рідний полюбе, ніхто його там не міняв. Ціна якщо рахувати нетто то середня, можна дешевше знайти, або хотя би в колярі. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Не одного знаю, показують покупцеві ціну, приганяють машину, отримують гроші за роботу + пізніше забирають різницю. Я минулий раз також платив по бруто, знайомий поїхав, сьогодні подзвонив казав забрав з тої фірми 1000 євро. |
Тобто я купую авто по нетто а розмитнюю по бруто? Я рахував розмитнення за нето. Мій знайомий гонщик казав дивитись саме на нето.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Звісно що незнаю. Я ж не ганяю авто, а хочу замовити щоб пригнали, за 2 тьижні поки в гонщик не може поїхати, знайшов купу підводних каменів. А зараз на форумі побачив ще, от і думаю може купити в нас авто з "намальованими губами", але знати за яку суму, чим замовляти, а потім офігіти від ціни і прихованих платежів.
|
Та які приховані платежі, сіли знайшли машину, гонщик вам скаже ціну розтаможки, в наш час її знаєш ше до того як поїхав за машиною(всі рахують щоб знати чи вигідно їхати за нею), решта платежів я вже вам розписав, вот і все.
|
Так ви розписали, а от всі з ким говорив за перегонку "морозились" даш мені 300 євро і все, я ж не маленький розумію що ціна якась маленька, потім виявилось що мені "забули" сказати за поїздку туди, пальне назад, проживання там, номера, страховку. Я ж просив назвіть загальну суму всі казали 300-500 євро..... Один тільки коли я його до стінки припер сказав приблизну ціну.
|
Цитата:
|
У продавця, дає тобі квитанцію, привозиш документ про вивіз і забираєш.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Переглядаючи мобайл.де помітив одну дивну річ, відсотків 70-80 бусів білого кольору, цікаво де тоді беруть кольорові буси? В нас на авто ріа навпаки білих меньше половини.
|
Цитата:
Знаете сколько там народу? И всё красивое и хорошее продаётса от часу до суток после появления обявления на сайте. |
Та я кожного дня по 3-5 раз переглядаю, і ставлю фільтр по часу добавлення. Але перекупщики оперативніші за мене :(
|
Цитата:
|
Цитата:
Сидиш, а вона працює, інакше ніколи не знайдеш машину з 0 переглядів. |
Ну проги роботи є але я ж не перекуп тому шукати прогу на 1 раз не бачу сенсу. А в людей то робота і шмат хліба з маслом, тому і ідуть в ногу з прогресом :)
|
Дивився сьогодні одного буса, 2007 року, на кузову купа сколів фарби, від маленьких до 2 см діаметрі, сколи до металу, і кузов дійсно оцинкований. Сколи були нап обох боках на капоті, задніх дверях і на дверях водія. Можливо дійсно з 2007 року як мінімум деякі мерси були оцинковані? Хтось володіє інфрою, чи можна було замовити в салоні оцинкований кузов?
|
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
От тут http://www.nevastar.ru/default.aspx?pageID=235 таке є Полностью оцинкованный кузова для более эффективной антикоррозионной защиты |
замена насоса ОЖ
Подскажите,есть-ли где инструкция по замене насоса ож,или видео
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 15:54. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©