Автоклуб БУСОВОД

Автоклуб БУСОВОД (https://busovod.ua/index.php)
-   Двигун паливна єлектроника (https://busovod.ua/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Чистка колектора (https://busovod.ua/showthread.php?t=7569)

Nazar 05.05.2010 17:11

Чистка колектора
 
У темі 6 долучень
Розбрав і почистив-помив колектор, коли знімав знав, що забитий але не очікував побаченого, був засраний повністю. Почасу вийшло 2 дні, сєкас конкретний, можливо на станції з їхнім набором ключів і головок було б швидше але з моїм запасом було напряжно усе відкрутити притому не розбираючи пів машини. Заодно промив усі шланги інтеркулера від масла.

Тепер маю ному проблему, почало травити повітря потрохи(пробема появилась в пятницю ще до мого зняття колектора :)), звідки повітря травить ніхто не не може сказати, вчора їздив до майстра(є в нас тут такий Паньків, профі в своїй справі) він пів години лазив дивився і також не знайшов звідки, завтра стаю в нього під розбір, будем шукати.

Помпу вирішив ще не міняти, після наступного змазання всі ремнів, не чути ніяких дефектів, вирішив, хай їздить ще стара.

bozya 2008 05.05.2010 18:47

Да,пришлось тебе повозится! А в чем причина того, что у тебя так кидало масло точно установил?

Nazar 05.05.2010 19:34

Швидше всього це забитий каталізатор, не мало де діватись повітря, вот воно і знайшло собі місце біля прокладки там і просочувалось потрохи і на зєднані патрубка інтеркулера з каталізатором.

Доречі після вирізки каталізатора машина стала зовсім інакша, але за 2 дні їзди як почало травити повітря, приснився їй капець, взагалі не тяне, вчора пробував на прямі розігнати не вийшло більше 95 км/год і комп блокує машину, може десь на форсунці протравлює, але майстер казав, що не там, не знаю взагальному завтра хай робить.

SUVOROV 05.05.2010 19:57

Nazar, Фигасе, где ты лазишь...:)

bayk777 05.05.2010 20:03

Nazar, молодец! Давно себе собираюсь почистить, уже и прокладки новые купил. У меня наверное еще хуже.

Nazar 05.05.2010 20:26

Цитата:

Допис від SUVOROV (Допис 63947)
Nazar, Фигасе, где ты лазишь...

Ну хтось відпочивав, а хтось машину ламав :D, хотів ще зняти верхню кришку блока, але поспілкувавшись з Стьопою і взнавши, що окремо не продають прокладки, а весь набір разом вирішив не чіпати, на стару прокладку не було бажання ставити.

SUVOROV 05.05.2010 20:37

Цитата:

Допис від Nazar (Допис 63967)
хотів ще зняти верхню кришку блока,

это тот гемор, который где то в районе стартера стоит?

Nazar 05.05.2010 22:07

нє то та, що самого верху.

alexusaty 05.05.2010 22:10

Цитата:

Допис від Nazar (Допис 63967)
окремо не продають прокладки

я недавно регулировал клапана и покупал новую прокладку. Даже 2 шт. Аж по целых 18 грн. При желании могу поделиться. А на распредвал и рокера взглянуть стоит. Ну и зазоры порегулировать.

Nazar 05.05.2010 22:24

У темі 1 долучень
О супер, требуде подивитись, як не знайду тоді скажу, влом зараз до того знов лізти, хіба завтра може заодно подивитись.
18 грн класна ціна, я брав тепер прокладки на вихлопну вийшло за 2 штуки 30 грн і то не підійшли отвори під болти прийшлось підпилювати.

А на верху на колекторі також є дві прокладки(фото) так їх взагалі не знайшов ні в одному магазині, з параніту вирізав і поставив поки не здохнуть.

Nazar 06.05.2010 21:17

Все знайшли сьогодні проблемку, полетіла прокладка між блоком і головкою і звітам травило повітря. Став в чергу думаю в вівторок почнуть розбирати.
Заодно поки шукали провірили всі форсунки, вони в порядку, провірили зазори клапанів, один послідній був затянутий.

серж 06.05.2010 21:29

Назар, я недавно заглянул в воздухозаборную трубу перед турбиной и увидел, что с картера подбрасывает маслицо. Вопрос, причина заброса масла?
1. Качество масла.
2. турбина затягивает
или другая причина
Лью синтетику. Пробег 165тыс. Может пора перейти на полусинтетику. Двигатель CRDI

SUVOROV 07.05.2010 08:24

Nazar, Блок с головой не плохо бы проверить на плоскостность...

alexusaty 07.05.2010 21:11

Цитата:

Допис від SUVOROV (Допис 64142)
Блок с головой не плохо бы проверить на плоскостность...

Во-во, все равно голову снимать....

Nazar 12.05.2010 18:39

В понеділок вирішив сам стати розібрати мотор(так як майстер фіг зна коли звільниться), розібрав все крім головки, привіз його він її зняв. В вівторок поїхав шліфанув головку(30 хв і 85 грн.), почистив все помив. Сьогодні привіз зранку майстра він поставив головку, закрутив, позатягував форсунки, клапана відрегулював, ремінь натянув(по ціні за роботу йому вийшло 300 грн) і вже далі сам зібрав. Тепер покатався, все супер.
Все в загальному потянуло 650 грн.

Чижик 12.05.2010 18:43

Цитата:

Допис від Nazar (Допис 64645)
В понеділок вирішив сам стати розібрати мотор(так як майстер фіг зна коли звільниться), розібрав все крім головки, привіз його він її зняв. В вівторок поїхав шліфанув головку(30 хв і 85 грн.), почистив все помив. Сьогодні привіз зранку майстра він поставив головку, закрутив, позатягував форсунки, клапана відрегулював, ремінь натянув(по ціні за роботу йому вийшло 300 грн) і вже далі сам зібрав. Тепер покатався, все супер.
Все в загальному потянуло 650 грн.

ПАЗДРАфЛЯЮ! :) Пускай теперь тока ездит и не ломаетса! :)

Vasek 12.05.2010 21:08

Nazar, поздравлюха, хай все працюэ

abez 12.05.2010 21:31

Nazar, уважаю!

SUVOROV 13.05.2010 09:10

Цитата:

Допис від abez (Допис 64669)
Nazar, уважаю!

+1! МОЛОДЕЦ, что не побоялся залезть в двигло сам!

Nazar 18.05.2010 20:04

Тепер поїздив після всіх ремонтів, машина стала інакшою, появився ревок, розхід зменшився, заводиться класно, не зря робив походу.

Ще лишилась одна проблема яку не можу рішити, це блін при різкому добавлені газу на швидкості більше 80 загоряється CHECK ENGINE і комп блокує машину, приходиться глушити і заводити заново, комп показує помилку P1122 -
Низкое напряжение в цепи датчика положения дроссельной заслонки (TP)
. Народ SOS хто знає де та фігня знаходиться і як це рішити?

avval 18.05.2010 22:23

Nazar, де робив дыагностику-на гастело на гаражах? Непоганий електрік є на дрогобицькій на гаражах біля аеродрому. Паньків помоєму такі діла не рубає

Nazar 18.05.2010 23:13

Цитата:

Допис від avval (Допис 65237)
Nazar, де робив дыагностику-на гастело на гаражах? Непоганий електрік є на дрогобицькій на гаражах біля аеродрому. Паньків помоєму такі діла не рубає

Паньків не рубає однозначно він не по електриці, Юра той, що з ним робить тільки мені показав де вона знаходиться і все.
Діагностику не робив, показав мій бортовий, там ше були помилки але їх я позбивав, а вот ця появлюється постійно заново.
На дрогобицьку на Явір требуде заїхати всетаки хай подивляться, хто там робить? а то давно вже там не появлявся.

avval 18.05.2010 23:30

точно не пам"ятаю - в мене пацани з роботи із своїми бехами та мерсами (другої свіжості)постійно там завісают.Як спускаєшся з моста в бік дрогобича і завертаєш в наступний поворот за поворотом на аеродром.Але може заїдь на на гастело до тих сітроенщіків-може глюк.Хоча розіброти мотор і зібрати-може почало погано щось контачити або замикає десь проводка-відповідно падає напруга

Nazar 18.05.2010 23:41

Цитата:

Допис від avval (Допис 65243)
Як спускаєшся з моста в бік дрогобича і завертаєш в наступний поворот за поворотом на аеродром.

Ну та це Явір.
Цитата:

Допис від avval (Допис 65243)
Але може заїдь на на гастело до тих сітроенщіків-може глюк.

На гастело требуде походу з Іваном підїхати, він там тих пацанів всіх знає, швиденько зроблять.
Цитата:

Допис від avval (Допис 65243)
Хоча розіброти мотор і зібрати-може почало погано щось контачити або замикає десь проводка-відповідно падає напруга

Та проводку то не чіпало, це ще до того було, але проблема в тому, що я того датчика не можу взагалі знайти.

bozya 2008 19.05.2010 04:20

[
Цитата:

B]P1122 -
Низкое напряжение в цепи датчика положения дроссельной заслонки (TP). Народ SOS хто знає де та фігня знаходиться і як це рішити?[/B]
Назар,а где ты взял такое значение кода? Я посмотрел в своих книгах,там пишут:
1-я книга- Р1122-высокое абсолютное давление на впуске
2-я книга Р1122-клапан ограничения давления наддува,т.е пишут об одном и том-же,только в разной трактовке!
Проверь работу привода клапана перепуска ОГ!!!

Nazar 19.05.2010 09:35

Цитата:

Допис від bozya 2008 (Допис 65246)
Назар,а где ты взял такое значение кода? Я посмотрел в своих книгах,там пишут:
1-я книга- Р1122-высокое абсолютное давление на впуске
2-я книга Р1122-клапан ограничения давления наддува,т.е пишут об одном и том-же,только в разной трактовке!

В неті глянув розшифровку коду.

Цитата:

Допис від bozya 2008 (Допис 65246)
Проверь работу привода клапана перепуска ОГ!!!

Ок дякую. А можна малюнок де в нас той клапан знаходиться??? Це тей що заді турбіни?
І якщо є як воно там розбирається, а то до турбіни не дуже хочеться самому лісти не знаючи.

bozya 2008 19.05.2010 19:54

Клапан этот крепится сверху на коллекторе-от него отходит приводная тяга на турбину

Nazar 19.05.2010 20:59

У темі 2 долучень
Все розібрався, там є діафрагма вона виконує функцію клапана.
Та ну його нах, я третій раз не готовий знімати колектор, (хоть минулий раз вже зняв його за годину) але сама процедура зама. А я ще коли його мив старався не задіти той клапан щоб не пошкодити, а виявляється треба навпаки.

Стрілкою позначена регуліровка, можна нею збільшити пропускну здатність клапана?

На другому фото якась хрень на турбіні, що воно таке?

alexusaty 19.05.2010 23:05

Цитата:

Допис від Nazar (Допис 65191)
Народ SOS хто знає де та фігня знаходиться і як це рішити?

это скорее всего у тебя изношен сам датчик. При резком повороте резистора (погазовке) пропадает контакт во и возникает ошибка
а стоит цей датчик под черной пластмассовой крышкой на двигателе слева если смотреть под капот. к нему идет трос и четыре провода. Ну это у мну он так стоит, у Безы, например, на педали в салоне.

Nazar 19.05.2010 23:18

В мене він стоїть на колекторі зверху, зразу біля клапана.
Також думка приходила відключити його і попробувати, требуде таки зробити.

bozya 2008 20.05.2010 06:37

Цитата:

Допис від Nazar (Допис 65295)
Все розібрався, там є діафрагма вона виконує функцію клапана.
Та ну його нах, я третій раз не готовий знімати колектор, (хоть минулий раз вже зняв його за годину) але сама процедура зама. А я ще коли його мив старався не задіти той клапан щоб не пошкодити, а виявляється треба навпаки.

Стрілкою позначена регуліровка, можна нею збільшити пропускну здатність клапана?

На другому фото якась хрень на турбіні, що воно таке?

Я так понимаю из фото,чтоу тебя машинка с 2003 года? То.что на первом фото-это клапан системы рециркуляции EGR а вот то что на 2 рисунке-по всей видимости у тебя клапан перепуска ОГ,на машинках до 2003 -этот клапан стоит отдельно

SUVOROV 20.05.2010 06:53

Цитата:

Допис від bozya 2008 (Допис 65323)
на машинках до 2003 -этот клапан стоит отдельно

Где? У меня на турбине, такой хрени как у Назара нет, зато рядом с EGR, стоит еще одна вакуумная приблуда какая то...

Nazar 20.05.2010 08:08

Та машина 2004 року, ок порадувало, що колектор не треба знімати, хотя наскільки знаю клапан EGR також иоже давати такий результат.


Цитата:

Допис від SUVOROV (Допис 65324)
зато рядом с EGR, стоит еще одна вакуумная приблуда какая то...

Зафоткай, цікаво глянути.

bozya 2008 20.05.2010 11:24

Цитата:

Допис від SUVOROV (Допис 65324)
Где? У меня на турбине, такой хрени как у Назара нет, зато рядом с EGR, стоит еще одна вакуумная приблуда какая то...

вот эта приблуда и есть клапан перепуска ОГ

Nazar 20.05.2010 15:22

Тепер подарочок виявився, прийшлосб виїжати з гаража, а під машиною мокро, виявилось весь тосол витік,спочатку як Стьопа каже думав може головку погано закрутили, але ні в масло не погнало і рівень масла залишився таким як був, походу десь через прокладкку погнало. Все, дістала вона мене вже, завтра прийдеться знов робити, тільки тосол новий залив.

Бусовод 20.05.2010 15:39

Nazar, Хорош буса мучать,а то пример заразный-сижу и думаю: может и мне все прочистить!!!???:)

Чижик 20.05.2010 16:06

Цитата:

Допис від Бусовод (Допис 65362)
Nazar, Хорош буса мучать,а то пример заразный-сижу и думаю: может и мне все прочистить!!!???:)

НЕ мешай машине ехать. :p

Назар. Тримайся! Все буде добре!:)

SUVOROV 20.05.2010 17:20

У темі 2 долучень
У меня вот такие приблуды...

Nazar 23.05.2010 12:18

Цитата:

Допис від Nazar (Допис 65360)
Тепер подарочок виявився, прийшлосб виїжати з гаража, а під машиною мокро, виявилось весь тосол витік

Знайшов де пішов тосол, виявилось що пішла спати прокладка між блоком і помпою, добре була нова в гаражі помпа, в пятницю розібрали поміняли зразу помпу з прокладкою, ввечері зібрали заливати тосол, а то зразу річка під машиною зявилась, в суботу знов зранку розібрали, виявилось коли ставили прокладку пошкодили, посадили все на герметик, поїздив пів дня ніби сбогодні все добре.

Розібрався на половину з перепускним клананом заодно, тепер вже замість 90 до 120 набирає без проблем швидко, і на 120 блокує більше не йде.


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 17:00.

vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©