![]() |
Помогите с выбором бусика
Привет всем! Появилась надобность в бусе, сейчас рассматриваю Трафик (Виваро, Примастар), Т5, Вито 2009±
Обязательные моменты: 1. Коробка автомат (робот); 2. Длинная версия 3. 9 мест пассажир по техпаспорту. Может вы ещё какие то варианты подскажите? В принципе я бы и бОльшие габариты рассмотрел. Но в других моделях не сильно ориентируюсь. |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цікаво що пропонувати буде?
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
А на Мерсах тільки з восьмого року щось там пофіксили . Якраз восьмий рік - лотерея. Тому я й написав, після 2009 |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Тоді добавлю Мерса, як самий дорогий вариант по з/ч і обслуговуванню. |
Re: Помогите с выбором бусика
У Віто якраз до 2010-го мотор дуже непоганий був, ОМ646. І мегасуперська КПП-автомат, 722.6
Після 2009 мотор бяка. |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Маслонасос зі змінною продуктивністю. Як завжди, така фіговина працює з глюками. Звідси масляне голодування, і проворот підшипників колінвала. Плюс паливна система Делфі. Правда пізніше це г таки замінили на Бош. Пластиковий впускний колектор. |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Пластиковий впускний колектор точно не саме критичне, такий був ще на 611-у моторі. Добавлено через 2 минуты Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
з одним сперичались про ціни на запчастини, виявилось що зчеплення і демферний маховик дешевший на ВАГ, навіть для дсг ніж на Пежо 308 |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
А як на рахунок того, що Т5 дуже жорсткий в русі? І, наскільки я знаю, з цим нічого зробити не можна. А от Трафік м`якеньким можна зробити запросто.
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Цитата:
Ви ж бачили куди подівся горб від старих трафіків на нових, перемістився в пустоту під днищем, а бак випхали в критичну зону ще і вихлопну поруч запхали:no-no: Підвіска + кліренс на Т5 на порядок:krutoy: від Трафа з задньою балкою аля жигулі:bye: |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Цитата:
Та пофіг на конструкцію задньої підвіски Трафіка. Головне, що на дорозі держиться впевнено, і комфортний в ходу. Плюс в тому, що п-подібну балку обслуговувати не потрібно, від слова зовсім. Про бак в якійсь "критичній зоні" не зовсім зрозумів... |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Цитата:
Цитата:
взагалі , забий, кожна жаба своє болото хвалить Є мінуси і плюси у кожній машині ,тільки одна має лозунг ;Das Auto))) |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Про пневму мова взагалі не йшла. Цитата:
Цитата:
Цитата:
Одна, і головна причина купівлі Трафіка- шикарні розміри і форма кузова, більше у жодного авто таких немає. |
Re: Помогите с выбором бусика
Я мав Т5 і маю Віваро. Трохи можу порівняти.
Т5 в цілому жорсткіший (так, можна міняти пружини, аморти, але це інша тема) , зате дорогу тримає значно краще Віварика. Прям, на порядок. При 140-150 він йде, як по рейках. Я, коли Віварика взяв, після Т5 боявся більше 110 їхати, курва, воно ж плаває ... Звик, звичайно, за пару тижнів, але сам факт. Ну і мені жорсткі машини подобаються, я Сценіком ІІ їхав, думав морська хвороба почнеться. Ну і короткий ВТП не такий вже й м'який, а довгий Т5 не такий і жорсткий, як про це люблять розповідати. Кліренс в Т5 , справді, значно вищий. Я Вівариком вже не раз по бордюрах балкою шкрябав, там де Фольксом заїжджав без питань. На рахунок задньої балки - тут я тільки "за", бо перевага важелів не в керованості, а тільки в місці під днищем, де VW ставить задній редуктор. Для керованості треба багатоважільну підвіску, яка на порядок дорожча в обслуговуванні. Зате важелі Т5 (як і Віто) з часом деформуються, змінюючи геометрію підвіски, і ні регулювання, ні заміна сайлентів може не допомогти. До речі, VW навіть з важелями і кількістю місця між ними вмудрились пропустити вихлопну через той же важіль так, що цілком вона звідти тупо не вилазить - або різати, або важіль відкручувати. Так, щоб власникам нескучно жилось. |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Це Ви Н 200 не володіли , пливе як яхта, в хорошому розумінні, а так колхозити з пружинами на вантажівці і думати , що це преміум клас, самообман |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Хлопчики предпенсійного віку вирішили згадати минуле і помірятись піпісками!
Не буде вже нормальних авто, прийшов вік одноразових виробів.:meowth: |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Ну не зовсім так. Наприклад Тойота Секвойя 2-го покоління супер машина, і в плані надійності також. Але ж бензину зараза жере... |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Цитата:
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Добавлено через 53 секунды Цитата:
бус для негрів! Добавлено через 3 минуты Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Цитата:
А Трупер, до речі, продавався навіть під марками Хонда (Акура) і Субару. |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Цитата:
Таких машин овердофіга, я сходу десяток моделей назву, і нікому це не тисне. Той же Трафік/Віваро/Прімастар/Таленто/Експрес ......... |
Re: Помогите с выбором бусика
Якщо вибирати між Мерсом 2.1 (чи 2.2, ще не зрозумів це різні чи однакові?) и Т5 2.0 який буде кращий за наступними крітеріями:
Комфорт, Робота коробки, масложер, Витрати палива? І ще питання: чи дуже не зручно задный привід взимку? |
Re: Помогите с выбором бусика
2,1 і 2,2 - це той самий двигун, реальний об'єм ОМ611 був 2151 см³, а ОМ646 - 2148 см³.
Віто комфортніший (імхо) коробка в Т5 працює більш чітко масложер - як повезе, але Т5 2,0 масло злегка підбирають всі Т5 буде економніший по паливу. Задній привід взимку - дивлячись де їздити. По розчищених дорогах - пофіг, по снігу/льоду пустий Віто не їде взагалі. Я в свій час відмовився від покупки Віто 639 саме через задній привід. |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Питання що до діагностики.
1. Робити ендоскопію двигуна, бувають там задіри? 2. Що дивиться по АКПП? 3. Чи можна прочитати дані про пробіг в блоках? Стосовно Т5GP с 2010 року і 639 с 2009 року. Як би ви робили? |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Далі, перевіряємо в русі. Не повинно бути поштовхів( допускається один незначний з 1-ї на 2-гу). АКПП повинна вчасно переключатись як вгору, так і вниз. Взагалі мерсовська акпп 722.6 то є суперська коробка, і в плані роботи, і в плані надійності. Це легенда в автосвіті. Головне, щоб не попалась після варварів. |
Re: Помогите с выбором бусика
✌️
Я так скажу, купив траф 2 ( 2.0 /115) 2008 р.в. - у 2014 р. Досі на ньому. За цей час, подушки мотора, опори амо, 2 передніх аморта, сайленти балки. Це все) Як буде можливість, можливо куплю такий же свіжише, тільки вже лонг)) бо навчився)) Хоча зараз всього 212 тис. )) 100 |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
стоїть в дворі, від DHL забув додати,переробили на паса, мальовоний і пробіг вже до190 |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Я в свій час вибрав GP. Але, в основному, через передній привід. |
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
|
Re: Помогите с выбором бусика
Цитата:
Добавлено через 2 минуты Цитата:
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 13:40. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©