![]() |
Паливна
Всім привіт. Така біда, неможливо завести зранку машину. Заводиться на пару секунд і зразу глохне. Крутіння стартера нічого не дає, навіть до повної розрядки акумулятора. Якщо на буксир то заводиться і працює цілий день, а ніч постоїть і все таж біда на ранок. Замітив що трубка подачі топлива з баку порожня(зліва перша). І ще коли сідав в машину раніше то тормоза можна було прокачати, а зранку приходиш і педаль не нажимається тобто повітря вже там немає. Може хтось вже таке мав? Що можете порадити? На всіх сто розводять руками і не хочуть братися.... свята...
Віто 108. 2001р |
Re: Паливна
є в нас тут такий хлопак Bircha, якщо не помиляюсь маэ він таке авто, та й проблема в нього подібна була. Спробуй зв'язатися, ось його темка : https://busovod.ua/showthread.php?t=15466
|
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
Nazar911, Поперше і саме головне глянь чи не тіка соляра з фільтра в бак. Мав таку болячку викинув купу грошей, і клапан міняв на рейкі і форси робив і колечка поміняв на всіх штуцерах і клапан на фільтраку і все одно воно було. Вилічів тіке встановленням груші підкачки з рено кенгу в магістраль з баку.
ПС Як мені сказали шо треба мінять сам підкачюющій насос, от такі пироги |
Re: Паливна
Bircha, Сьогодні зранку вийшов рішив глянути а там ппц. ніде абсолютно нічого, з баку в вільтр, з фільтра на насос, з насоса, на форсунки, навіть ті що в самому низу під мотором повністю пусті були. завів з буксиру і то сцеплення пустив і так ще метрів 10 їхав поки соляри не набрало. і ще таке на сто вчора завели машину і зняли подачу з баку на фільт а вона робила... сказали чудеса, такого ще не бачили, тобто чи з обратки бере з баку чи хз вообще. сказали після свят приїхати будуть розбирати...а я і так вже в 2.4к попав((( теж все виміняв(міняв масло і заодно всі фільтри). вот тепер думаю чи варто знову до них їхати.
|
Re: Паливна
Nazar911, Я тобі дам пораду зразу постав грушу на подачю з бака, десь було фото но не найду мадуть в Алі є точно, обратка йде через філтрак і на нему зправа клапан підігріву. З грушою легше і фільтрак мінять, не треба заливать соляру, просто закачав і все.
Добавлено через 1 минуту На груші свій клапан є ото він і не дає стікать солярі в бак назад Добавлено через 2 минуты На фільтрі трубки в мене прозорі як заглушиш то видно як соляра назад стіка. З бака середня трубка на фільтрі |
Re: Паливна
Nazar911,100 відсотково клапан не трима і соляра назад тікає...
грушу мона брати будь яку, хоч ту що солярку качати (з двома шланжиками) головне напрямок не перепутати і герметично поставити... на крайняк поки груші толкової нема мона і з ближайшого ларька автозапчастин клапан обратки з жигуля чи зубили, сугубо шоб соляра в бак не тікала поки стоїть... Цитата:
знімати подачу соляри на працюючому...шо вони побачить хотіли? і особливо не заводить з буксиру якщо одразу не хапає... в ПНВТ змазка зазвичай це солярка, а якщо її там нема може швидко вмерти один з найдорожчих агрегатів (не рахуючи двигун в зборі) |
Re: Паливна
PavelV, клапан обратки поміняв оригінал 250грн. Не воно. Таке враження шо воно просто вакуум якийсь робить. Вот зараз без 15 9 і вже незміг завести. Постояла біля дому 4 години. Акб крутить і все.... Завелось на 2 сек і заглохла. Зараз її ніде взяти.. А так треба буде купляти. А то я вже всіх знайомих передзвонюю)))))
На рахунок з буксиру, то вона вже тіпа гуде но ще не так як повинно. ну незнаю як пояснити. Специфічний однорідний гул а аж потім схапує тіпа соляру заганяє в фільтр і потім взриває. |
Re: Паливна
Nazar911, Я тобі кажу соляра уходе 1000% бо в іншому випадку не хвалалаб взагалі
Добавлено через 32 секунды Цитата:
Добавлено через 1 минуту Набери мене погомоним трохи |
Re: Паливна
Nazar911, клапан не обратки, а той що не дає солярі назад по трубці в бак зтекти і лишити пусту паливну...
на вході паливной а не на виході (де обратка) от груша й стала б таким додатковим клапаном...або на перший час простий клапан обратки жигуля/зубила вставити на виході між фільтром і рампой шоб соляра не тікала... |
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
Bircha,хм....
Добавлено через 57 секунд Bircha,а....да-да-да-да-да...перед самим фільтром:ok: |
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
Bircha,знач у 108 все не так як у 109 (2.2сді) бо там місця валом, а фільтр то залізний бочонок прикручений хомутом і на який шлангочки приходять
|
Re: Паливна
Сьогодні ще буде так як є. А вже з понеділка думаю поставлю цю грушу. Надіюсь допоможе.
Добавлено через 6 часов 55 минут Появилися нові симптоми, тільки що їздив на заправку, думав залити до повного дизель+ на WOG і коли відкрив бак туда рвонулось повітря, тоїсть якийсь вакуум там образовався тому і думаю що воно в бак відсасує соляру і груша тут не допоможе. але все таки я її завтра поставлю! які ще будуть думки? |
Re: Паливна
Может поможет совет!когда то сталкивался с такой проблемой на опеле.решил оч просто.поставил насос с печки запорожца(он качает пока не заполнит систему).утром на кнопку нажал 20 сек и он замолчал т.е накачал .ключ на старт и поехали.после запуска тумблер выключал
|
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
Bircha, не звідти а туди. Кришку було важче дістати. Всасувало а не наоборот)))
Добавлено через 1 минуту кабан, не спорю щось доставити можливо і простіше. Але хотілося б рішити без добавок. Ну крім груші, завтра поставлю 100% |
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
kruk,я теж про це думав, і залишив кришку не докрученою на ніч, за години 2 буду йти шукати по магазинам грушу, а потім пробувати заводити) і ще чому тоді повітря не повертається в бак, і кудою воно взагалі повинно туди повертатись?
|
Re: Паливна
Nazar911, Где в твоём авто я не знаю. Но знаю ,что есть такая система.
из интернета Для нормального снабжения двигателя топливом, в баке необходимо постоянно поддерживать атмосферное давление. С этой функцией справляется система вентиляции. Она нейтрализует разрежение, возникающее при выработке горючего (для этого служит клапан вентиляции топливного бака), помогает удалить лишний воздух, попадающий внутрь во время заправки, и не позволяет чрезмерно подняться давлению в баке из-за нагрева горючего. УСТРОЙСТВО И РАБОТА СИСТЕМЫ ВЕНТИЛЯЦИИ ТОПЛИВНОГО БАКА Из-за разрежения емкость может деформироваться, в результате: во-первых, уменьшится объем топливного бака; во-вторых, может прекратиться подача горючего. Существует также вероятность повредить заборник или топливный насос. При чрезмерном давлении емкость может попросту разорваться. Современные автомобили оснащаются системой вентиляции замкнутого типа. Иными словами, бак не имеет непосредственного контакта с атмосферой. Несмотря на то, что устройство данной системы на разных машинах отличается, у них есть ряд общих элементов. С разрежением борется клапан вентиляции топливного бака. По сути это обычный обратный клапан, открывающийся в тот момент, когда разрежение в баке достигает определенного значения. После его открытия внутреннее давление выравнивается с атмосферным. |
Re: Паливна
Яж писал выше куда идет вентиляция бака
|
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
olexa, На вито его нету. Там все просто паралельно заливной идет и сброс в лючек. У тебя вроде вито было шо ни разу слышал как булька при заправке? Я знаю бо менял заливной потому как потек возле бака и геморой там еще тот протянуть через кузов а зимой я думаю вообще не реально
|
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
На самурае есть на баке сверху и его достать проблема а на вито может и забита
|
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
olexa, А хз меня там еще небыло :ah:
|
Re: Паливна
У темі 2 долучень
Тонкий это вентиляция у меня потек заливной по случаю прикупил на шарика ;)
|
Re: Паливна
olexa, Я тоже не знаю,но похоже как писали выше товарищи- маленький шланг в заливной горловине. И он просто помогает выйти воздуху при замещении его в баке топливом. Но если система замкнута ,то есть крышка горловины герметична - куда девается лишнее давление из бака при повышении температуры окружающей среды ?
|
Re: Паливна
kruk, Крышка бака не мешает выходить воздуху, а от отверствие может быть забито грязью
|
Re: Паливна
Цитата:
Цитата:
|
Re: Паливна
Цитата:
|
Re: Паливна
І так, грушу поки що не ставив, (купив за 200грн) сьогодні зранку завелась при -18, вчора їздив до знайомого на сто(він більше по ходовій....) але заїхав на підйомник, підняли і полізли до баку. На кінці там є ще пару трубок, не зверху з взаді бака(бак не знімали) і там була якась трубка щось типа сифона чи як назвати. ну короч принцип груші в одну сторону дуєш повітря йде, а до себе вже не потягнеш. Так от його продули почистили помили і поставили назад! він пропускає повітря в бак, вирівнює атмосферний тиск як мені пояснили...
Завтра відпишусь чи зміг завести чи ні. і завтра при любих ставлю грушу))) Всім дякую за поради, дуже допомогли, надіюсь питання вирішиться! Добавлено через 2 минуты Цитата:
|
Re: Паливна
Поставив грушу і поміняв 2 гумки на трубках які йдуть до насоса. Вони вже були деремяними і сьогодні вже завелась.... Всім велике дякую
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 04:37. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©