![]() |
Горит стоп и аккумулятор
Извеняюсь если уже была такая тема, у меня сегодня на трассе загорелся знак стоп и аккумулятор, машина на холостых дергается, я так понимаю зарядки нет? Может кто подскажет электрика, я сейчас в Киеве на Теремках.
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
диагностика оп-ком если нет зарядки снимать гену я снимал разбирая передок (бампер )
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
здається це його номер - недалеко від Теремків 067 250 21 12 |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
Добавлено через 6 часов 21 минуту Цитата:
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
мну диоды кажись за 1000 грн перепаивали в прошлом году
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
там щётки перепаються. і замену регулятора нах нетреба |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
Цитата:
Ну и как Вова сказал, забери старое реле, щетки поменяешь и будет про запас(если конечно оно не сгорело, как у меня) |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
Добавлено через 1 минуту был у меня опыт обращения на сто "бусик" больше туда не ногой. |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Все равно надо требовать. Я бы фиг заплатил, если бы
Цитата:
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
И я бы фиг заплатил! Они любое финансовое действие должны были согласовать! А если у человека нет денег на такой ремонт и он бы решил оставить так как есть? Либо решил бы что ну его нафик ремонтировать, лучше новый генератор куплю поставлю и забуду. Ситуаций море, все должно быть согласовано с тем кто платит!
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
ви не поняли...
щётки обошлись в 1850 грн а заменить щётки можно не снимая гену |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
Добавлено через 58 секунд Старое реле забрал, бош, одна щетка стерлась. |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Добрий вечір! Люди, тут така справа, після стоянки Traffic 2.0 перших 5хвилин їду на акумуляторі бо світиться "стоп" І індикатор акумулятора, потім зникає і все ок! Порадьте щось.
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
раджу провірити проводку і генератор
поміряй хоть напругу на акумі, під час роботи генератора |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
Там є дріт на збудження? Може відірватися, або фішка злетіти! На 2,5 знаходиться в дуже не зручному місці! Спробуй на холосту підняти оберти двигуна до 1500-2000 об/хв! Лямпочка тухне? |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Для ,початку, перевір пасок генератора. Може буксувати.
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
так шо не варіант муфта...та ще може... але не натяг |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
Доброго дня! Думаю правильним буде відписати про причину моєї проблеми з індикатором акум+стоп.Все банально, закінчилися щітки, ціна питання з роботою склала 1500грн.Тож дякую всім за поради. Гарних доріг і зеленого світла!
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
Так только генератор и мог быть!!! Вы будете удивлены....Хюндай Н-200 на одном аккумуляторе, без генератора, легко едет 230 км..
Добавлено через 3 минуты Зимой, из Харькова в Днепр.. Хюндай был не мой.... Олег2000 ...Съездили в гости к Безе.. Бус молодчага!!!! Интересно, Трафик бы смог??? Что то я сомневаюсь... |
Re: Горит стоп и аккумулятор
заміна щіток 1500 грн??? а не дорого??
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
Тут смотря какой Трафик....На моем было бы за счастье, чтобы снять генератор надо всю морду разобрать, подорвать все радиаторы, системы охлаждения, и кондиционера...В моем случае? Это очень не дорого....
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
за 1500 дорого навіть на 2.5.. я знімав і на 2.5 і на 1.9 і на 2.0... не бачу там чогось за що можна взяти 1500грн...
|
Re: Горит стоп и аккумулятор
А ну расскажи, як же Ти робив? Последовательность опиши!!!! Скажем так, я тебе не верю!!!
Добавлено через 1 минуту На СТО работаешь? |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Цитата:
Бо з таким відношенням кожен свій опус прийдется підтвержувати свій досвід Ти готовий стіки клацати?)) |
Re: Горит стоп и аккумулятор
Ні я не працюю на СТО.. А що для цього потрібно працювати там??
Добавлено через 3 часа 14 минут спеціально для невіруючих... генератор знімався не окремо, тобто при цьому мінявся ремінь грм, знімався стартер, знімався підрамник, чистився клапан егр, мінявся антифриз... тобто практично пів моторного відсіку було розібрано. І я не казав що це просто в 2.5 чи іншому віварику, просто моя думка що це задорого... окремо генератор знімав на 2.0 і 1.9. на 2.0 за роботу по заміні двох підшипників і щіток генератора разом із зняттям і встановленням взяв у людини 500 грн... при чому на 2.0 без кондиціонера генератор нормально знімається без зняття морди. На 2.5 так треба зняти багато, але ще раз повторюсь знімав не окремо сам генератор. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 13:16. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©