![]() |
Разрешите представиться, Vint!
Всем доброго времени суток! Давно присматривался к головастику как второму автомобилю в семью. Но так-как дела особо не налаживаются, решил продавать Корандо и покупать головастика. Соответственно требования возросли. Так-что принимайте в ряды будущего бусовода. Решение окончательное и обжалованию не подлежит.
О себе, звать-величать Виталий, проживаю в Вишневом, обитаю последнее время Вишневое-Киев-Старые Петровцы. Принимайте и сильно не пинайте, запутался я с этими головастиками, рассчитываю на адекватную помощь. |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привет! Добро пожаловать! ;)
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привіт майже сусід.
New Petrivtsi. Цитата:
1,9-F9Q- З такими двигунами буси йшли до 2007року. Має дві версії по потужності 80коняк (єдиний бус з лінійки який має КПП пятиступку) та 100 конячок.Двигунці самі прості з лінійки головастиків. Як наслідок ремонт цього двигунця самий дешевший. При обриві ремня навісного бувають випадки затягування лахміття під ремінь ГРМ- наслідки зрозумілі. 2,0 БЕНЗ. Малувато таких в Україні в порівнні з дизелями я наприклад при виборі буса, варіант з бензинкою навіть не роздивлявся. На форумі є камради які юзають такі бусики. 2,0-M9R Такий двигунець в мойому бусі. Свого часу наслухався страшилок про пєзофорсунки, безрегламентну заміну ланцюга ГРМ з 2011року на ці двигунці перестали встановлювать пєзофорсунки, перейшли на електромеханічні. Має дві версій по потужності 90 і 115 коняк. На ГРМ встановленний ланцюг(единний з двигунів які встановлювались на трафи ланцюжний).Робота цього двигуна"сама тиха" серед всьієї лінійки. Бусиком задоволенний. 2,5 G9U 730 Випускався до 2007 року потужність 137 коняк. 2,5-G9U630 Випускався до 2007 має потужність 145 коняк(хоча останнього часу попадались "придушенні" версії з потужністтю в 115 коняк. Цей двигун на відмінну від G9U 730 має інший ЕГР та на ньому встановленний сажовий фільтр. Багато юзерів не володіють інформацією про правильне "пропалювання" сажовика.Так що, при виборі данного двигунця потрібно звернути увагу на данне питання. Про двигуни 1,6 трафа модельного ряду 2014року інфою не володію. |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Приветствую!
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Добро пожаловать))
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
:beer:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Велкам
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
:beer::ga:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Приветствую в нашей песочнице!!
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привет! А машинку уже присмотрел ?
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Добро пожаловать!
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привіт!
Ласкаво просимо:aiwan-hi: |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
Цитата:
Наметки примерно такие: Рено, 2,0, дизель, от 2010 года, коротыш, пассажирский (2+2+3), с лядой вообще не разодрался (нравится, но очень редко встречал), ну и с цветом: Асфальт, серый, в крайнем случае белый. Как-то так :ah: |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Добро пожаловать в секту воздуховозов !!!;)
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Вітаю на самому крутому форумі БУСОВОД. Зичу вдалоі покупки.
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
Добавлено через 6 минут Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Vint, что у Корандо 12 л расход?
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привіт!
Цитата:
http://s020.radikal.ru/i712/1310/aa/7565555d6b32.jpg |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
ну удачи в поисках стоящего аппарата, человек тоже ищет....уже много пересмотрел то что у него по бюджету пока увы
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Велкам!
На рахунок покупки головастика - он запитайте у "Али" - купівля головастика-пасажира Бердичівського - кіт в мішку. Тому якщо є можливість (я не знаю чи є, але бачив) - придивіться в сторону вантажних, але які вже на обліку стоять як пасажири. Бо те що роблять 90% бердичівських контор - фігня. Краще вже знайти когось підконтрольного, щоб зробили нормальний салон відразу. І не вірте нікому - якщо машинка вже каталась в нас - 99% що пробіг скручений - з цим вже нічого не зробите - женіть її на СТО, нехай перевіряють все що можна перевірити. З пробігом вже змиритесь, головне щоб стан був хороший, не диміла, не було все в маслі біля турбіни і т.д. - майстри знають. Повторюсь - не вірте словам. Людина сама може не знати що з авто щось не так Добавлено через 10 минут Цитата:
Кожна жаба хвалить своє болото, але 1,9 найдешевший в обслуговуванні, але тоді авто буде до 2007 року. На рахунок розпашонка чи ляда - зараз я б дивився на ляду. Але розпашонка має свій плюс - відкрив лише одну половину - справа нічого не випадає . :) Мінус - розвантажувати в дощ чи сніг все ж краще під лядою. |
Re: Разрешите представиться, Vint!
ага.... то что видел на базаре в воскресенье....все в бердичев тюнинге.....бе.... могу подсказать уже сразу где взять передние сидения:D бомбовские...а кому то не нравится...
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Привет! Добро пожаловать!
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
С прибытием. Желаю удачной покупки.
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
:beer:Добро пожаловать.
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
DRB, спасибо за дельные советы, особенно про грузовика с доками на пасс, сам и не подумал. И все-же, здесь наверное заезженный вопрос, но спрошу: Длинный или короткий? Интересует скорее мнение тех кто взял лонг и пожалел про это и соответственно как часто приходится жалеть, что коротыш? Более склонен к короткому, но брат убеждает в обратном (у него лонг). |
Re: Разрешите представиться, Vint!
буса никогда не бывает мало, брать только макси.
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Добро пожаловать на самый Бусанутый форум:) Паркуйся и обживайся:beer:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
1. якщо їздити в мегаполісах - особливо за кордоном - будуть проблеми з парковкою в центрі міста. 2. друге - на ЛОНГ майже нереально купити салон з заднім кондиціонером (це було так точно рік тому) 4. повністю обшивки пластиком (з вікнами) на лонг оригінального щось не бачив. (подивись мій бортовик щоб зрозуміти за яку обшивку я кажу) А от у всьому іншому - лонг лише плюси. Я брав короткий тому що як тільки є можливість катаюсь за кордон. Причому стараюсь 2 рази на рік мінімум. |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
приветствую на форуме :Laie:.
я искал короткий по причине того, что длинный у меня в гараж не поместился бы, точнее поместился бы, но очень впритык. мне пока короткого достаточно. |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
http://i064.radikal.ru/1312/0c/bce2606ac189.jpg |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Spaider, да, конечно.
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
я тоже здесь недавно! приветствую! :)
купил короткий, но хотелось длинный! 40см всё-таки большой плюс, но в Киеве мне в центре на коротком легче парковаться и по дворам ездить! |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Цитата:
|
Re: Разрешите представиться, Vint!
Виталий, добро пожаловать на форум!
Удачной покупки! |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Виталик, привет.
Сам из Вишнёвого. Если что могу показать свою машинку, чтоб пощупал и определился что хочется... Так для сравнения. Правда у меня она чипокнутая ;) В смысле тюнированная, аля ракета :). Рад приветствовать в нашем дружном коллективе. |
Re: Разрешите представиться, Vint!
Всем спасибо, вроде уже определился. Осталось только чтоб желание совпало с возможностью.
|
| Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 08:16. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©