![]() |
Я та автівка моя
Доброго часу доби. Дозвольте відрекомендуватись, мене звуть Евгеній (Zheka з Київського Рено форума). Нік був зайнятий тому тут я Eugene. Володію автівкою Opel Vivaro 2006р.в. з 11грудня 2011року. Нарікань до нього не маю на протязі всієї експлуатації. Ще допутя не розібрався зі структурою форума, з непривички, буду засвоюватись.
|
Re: Я та автівка моя
Вітаю, приєднуйся до нашого гурту.
|
Re: Я та автівка моя
Добро пожаловать:beer:
|
Re: Я та автівка моя
С прибытием! Паркуйся.
|
Re: Я та автівка моя
С прибытием.
|
Re: Я та автівка моя
Хороша тенднція!:vo: Нас ще більше!
Паркуйся.Тут класно! |
Re: Я та автівка моя
Добро пожаловать,паркуйся :beer:
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Приветон ! Здесь тоже весело интересно !:Laie:
|
Re: Я та автівка моя
Раді вітати на найкращому форумі БУСОВОД.:beer:
|
Re: Я та автівка моя
Здоровеньки були!
|
Re: Я та автівка моя
Вітаю на самому дружньому автофорумі.
|
Re: Я та автівка моя
:Laie:
|
Re: Я та автівка моя
Приветствую, располагайся, народу тут с реношного тоже немало, велкам)
|
Re: Я та автівка моя
:Laie:
|
Re: Я та автівка моя
Привет, рад тебя встретить тут.
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Eugene, Приветствую!
|
Re: Я та автівка моя
Спасибо, Привет.
|
Re: Я та автівка моя
Ласкаво просимо!!!
|
Re: Я та автівка моя
Ми завжди всім раді! В єдності сила:+1:
|
Re: Я та автівка моя
Допетрав, що тут кнопка "Спасибо" є. Почав використовувати.
|
Re: Я та автівка моя
Привіт! Вливайся, я теж тут не дуже давно.
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
В зв’язку з непереборними обставинами, на заміну білому «лонгу» прийшов жовтий короткий, також 2006 року. Скажу відверто, конструктор ще той. Приборка сяяла як новорічна ялинка. Індикатор відчинених дверей (вирішено, шляхом регулювання зсувних дверей), подушки (вирішено, шляхом підгинання контактів роз’єму під сідухою), лампочка ESP(вирішено, також контакти на кнопці відключення). Під час регулювання зсувних дверей виявилась ще одна проблемка, центральна салазка здвижки була не прикручена, злізувало різьбу на середньому болтові, була М6, думаю, стане М5, ще не вирішив. Маемо помилки Р1635(вирішено частково, поганий контакт між свічками та ковпачками, так як останні розсипаються, будуть замість них клеми та нарізана різьба на свічках) та помилка по вимикачу зчеплення, причина, скоріш за все, криється в зламаному кронштейні зчеплення, так як сама педаль не дістає до жабки. Був такж лопнувший кронштейн регулювання висоти водійської сідушки. Заварили. Дуже сильно затянув стоянкові гальма, лопнув самий передній трос,той що самий короткий, на зиму, думаю не критично, почекає до весни. Маємо ще проблемку з датчикм наддува, покази якого різняться з атмосферним тиском 104 kPa та 99 kPa відповідно, при знятій трубочці з датчика. Підкинем робочий, побачим . Попередній діагноз: сам датчик, тупо, бреше. Ось такий я «доктор», ось такі вмію ставити діагнози. Наче б то на сьогоднішній день все.
Далі буде ревізія двигуна, турбіни, гальмівної системи, та таке інше. Хоча наче б то там нема до чого прискіпуватись, та я всеодно пошукаю. |
Re: Я та автівка моя
Eugene, Все поступово зробиш-головне бажання та гроші.
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Bober, Не факт, що так воно буде, але візьму до уваги.
|
Re: Я та автівка моя
Eugene, а 1635, то січки на лу, вже ви крутив, проблем не буде?
А так ще й небагато проблем, сподіваюсь саме із-за них машину продавали. |
Re: Я та автівка моя
То не свічки, то трухляві ковпачки та їх контакти. Питав власника, так як при оглядинах знайшов цю помилку, чому вона присутня, відповідь була прогнозована: "так машина заводиться і їде, навіщо туди лізти." Про датчик турбіни теж запитував: "я не в кугссе"(с)
|
Re: Я та автівка моя
Хфото где? Хоть посмотреть бы
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
Цитата:
Вітаю з покупкою. Я таким чином коли коштів було небагато взяв нексію.. але стан був ще гірший - після таксі. Довів до пуття, покатався добре на ній і продав.. |
Re: Я та автівка моя
olexa, это как в песне
У тебя есть борода? Я скажу тебе: "Да". Если бороды нет, то и нет - мой ответ:D |
Re: Я та автівка моя
Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Re: Я та автівка моя
Трапилась невеличка трабла. Виявив калабатину масла під автомобілем, в районі правого колеса. Думав видавило кришку насоса ГУР. Обдивившись, побачив що злетіла шланга подачі масла від бачка з утримуючого хомута і її перетерло шківом ГУра. Розрізав до кінця і з’єднав штуцером «йолка-йолка»:nasmeshka: закріпив хомутами, залив ATF-ку, працює:vo:. Із позитивного, в данному випадку: замінив рідину ГУР.
Також, пізнав і я ази еквілібристики: знімав кронштейн педалі зчеплення. Описувати не буду послідовність дій, так як за вислови, що звучать під час данної операції, на форумі банять. Тим більше, ні про які фото та відео, мови бути не може, не до цього було. Кронштейн справді був лопнувший, його заварили, укріпили та прихватили болти, що б не прокручувались. Встановив на місце. Тепер педаль зчеплення повертається на місце. Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 20:58. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©