![]() |
Загорівся STOP і масло.
На 2900 обертів засвітились дві лампочки: стоп і масло, скинув оберти нижче - погасли. Масла пів щупа, 1000 км тому міняв. Що це може бути? На скільки я розумію, лампочка повинна світитись коли нема масла, то куди воно ховається при 2900 об???
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Обрати внимание на масляный фильтр, плотно ли сидит.нет ли подтеков. Ну и естественно без комп. диагностики ехать не советую.
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
Фильтр масляный какой ставил? |
Re: Загорівся стоп і масло.
Фильтр купляв Кнехт. То якщо лампочка світиться на тиск, то чому при включеному запалюванні, вона гасне разом з остальними, а не світиться до поки не запуститься мотор і не створить тиск?
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
Почему она так гаснет? Вопрос филосовский, на который ответа нет. |
Re: Загорівся стоп і масло.
А де знаходиться датчик тиску масла?
|
Re: Загорівся стоп і масло.
У тебя кроме не качественного или забитого фильтра, может быть ещё куча причин в самом поддоне. А это, погнутый поддон, маслозаборник присасывается, забитый, треснул,открутился сам маслозаборник, лопнула ослабла пружина на перепускном клапане насоса.Но не исключено, что глюкнул сам датчик давления. А чего тухнет лампочка со всеми, так компьютер видит что по началу всё исправно, а потом из за нехватки давления или брехни датчика давления и загораются лампочки. Ну это я так, мыслю вслух.
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Сьогодні їздив на діагностику, помилки не вибиває. Разом з заміною масла, проводились роботи по усуненню його підтікання, в тому числі і на стику піддона, знімалась турбіна, прочищались шланги/патрубки і т.д. Сьогодні прочитав темку - https://busovod.ua/showthread.php?t=...EE%E4%E4%EE%ED , і це мене навело на думку:meowth:, що при усуненні протікання могли використовувати герметик (для іншого призначення або ж невірним способом, забули тряпку чи голову:maybe: ), після чого він відслоївся і забиває маслозабірник. В іншій темі було описано, як дивним чином, частинки обірваного ременя ГРМ, потрапили в піддон і саме на обертах біля 3 тис. спрацьовував індикатор. Суть така що при не високих обертах, масла втягується менше і з меншою силою, тому це лахміття або не підіймається з дна, або ж піднімається в меншій кількості. Якщо завтра вистачить часу, зніму піддон і перевірю свої підозри
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
Не вкурсі, є складності при знятті піддона, маю на увазі чи нічого не заважає там? |
Re: Загорівся стоп і масло.
У темі 1 долучень
А тепер розгадка:
Поїхав на сто, де місяць тому колупались в серці мого Опелька. Розказав їм ситуейшн. Вирішили викрутити датчик тиску - розломали:oh: виміряли манометром: на холостих - 2.00, на 3-4 тис - близько нуля!! Зняли піддон, а там ця хрєнь:oh: Всі здивувались, всі посміялись:lol: Зібрали назад, поставили манометр, на холостих - 6.00 на обертах 5.00, це не забагато? Приїхав додому і дуамю собі, а що відбувалось з мотором і турбою, за час експлуатаціїї з тряпкою (1000 км), хоча лампочка засвітилась на днях? |
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Та розумієш, я тоді тій тряпці порадувався, що нічого не потрібно міняти, а людскій фактор завжди присутній.
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
Цитата:
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Ага, ще добре, що я був на сто, поки вони розбирали, а так би назвали б мені якусь цифру, за "заміну маслонасоса", щоб відбити зломаний датчик і з/п слєсаря:yes3:
|
Re: Загорівся стоп і масло.
Цитата:
|
| Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:57. |
vBulletin 3.8.11 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
busovod_ua©