КПК

Показати повну версію : Renault trafic II 1,9 дымит черным при навале


Vitl
20.09.2022, 21:20
Здравствуйте! Рено трафик 1.9 3-го года, дымит когда "наваливаешь". Егр заглушен, заводится идеально, когда едешь спокойно все ок, но... Когда наваливаешь - сильно дымит черным, после 3000 об, кажется как ухудшается набор оборотов и дыма ещё больше. Может кто подскажет чего? Турбина масло не кидает.

Romaha55
22.09.2022, 08:36
зняти і перевірити форсунки на стенді.

victor4
22.09.2022, 16:42
В мене колись було схоже.. виявилось лопнув патрубок від турбіни до інтнркулера. На холостих і коли не газуєш -відкриєш капот-наче все добре, все ціле. А коли "наваливаешь", частина порвітря проривалось із патрубка і-чорний дим...

Romaha55
23.09.2022, 08:10
а помилки по недодуву не було?

Postdove
23.09.2022, 09:49
В мене колись було схоже.. виявилось лопнув патрубок від турбіни до інтнркулера. На холостих і коли не газуєш -відкриєш капот-наче все добре, все ціле. А коли "наваливаешь", частина порвітря проривалось із патрубка і-чорний дим...


Точно, це воно і є. Турбіна дує як потрібно, розходомір правильно раxує кількість повітря, яке потягнула турбіна, блок керування під цю кількість повітря дає правильну порцію палива. А от до циліндра все повітря не потрапляє, звідси і чорний дим від зайвого палива.
Така сама ситуація може бути, коли не щільно закриваються клапани в ЕГР. Повітря з впускного колектора під тиском вилітає в вихлопну.


Для ТС. Якщо ЕГР заглушений металічною пластиною, перевірте, шо там зараз робиться. Пластина вже могла прогоріти.

Vitl
23.09.2022, 11:44
Ок. Спасибо. Проверю отпишусь.

Postdove
23.09.2022, 11:54
Ок. Спасибо. Проверю отпишусь.


Забрызгайте патрубки интеркуллера, места соединений патрубков, и сам интеркуллер мыльным раствором, и погазуйте на месте.

vobos
25.09.2022, 19:35
зняти і перевірити форсунки на стенді.

зняти і перевірити то зараз драго. і не факт що всі форси виймуться цілими, а не шматками:out:

Postdove
26.09.2022, 12:53
зняти і перевірити то зараз драго...


А ще в цьому немає ніякого сенсу. Чорний дим це точно не форсунки.

Форсунки можуть давати тільки сизий або сивий дим.

Romaha55
27.09.2022, 08:23
У мене лила одна форсунка, після ремонту диміти перестала. З системою подачі воздуха нічого не робив.. А взагалі то чорний дим це просто багата суміш - або мало воздуха або багато топлива.

Postdove
27.09.2022, 12:08
У ...мене лила одна форсунка,


І дим був саме чорним?

vitos svp
27.09.2022, 17:45
А ще в цьому немає ніякого сенсу. Чорний дим це точно не форсунки.

Форсунки можуть давати тільки сизий або сивий дим.

Сизий/сивий дим, це коли двигун пішов в рознос і працює на оливі!
Чорний дим при збагаченій суміші, або палива багато, або повітря мало!

Postdove
28.09.2022, 09:45
Сизий/сивий дим, це коли двигун пішов в рознос і працює на оливі!



Теж правильно. Але при цьому буде вже не дим, а димяра :). Така густа, що за нею нічого не видно.

А при підсівших розпилювачах буде таки той же сизий/сивий дим, але набагато слабіший. З прогрівом мотора стає менше, або проходить зовсім. При цьому буде ще й характерний запах незгорівшої солярки.
П.С. Якщо на машині справний каталізатор, цей вид диму можна і не помітити.

Romaha55
29.09.2022, 08:00
І дим був саме чорним?

Чорним як смола, з кусками сажі якщо добре навалити. А вихлопна всередині мала такий чорний наліт у пів сантиметра

Добавлено через 2 минуты
у мене при прогріві на холостих ніякого диму не було, тільки при нагрузках. Каталізатор вирізаний і егр відшитий, то запах і так не айс..

Postdove
29.09.2022, 18:45
Чорним як смола, з кусками сажі якщо добре навалити. А вихлопна всередині мала такий чорний наліт у пів сантиметра
.


Це досить рідкісний випадок. Голка розпилювача зависла у відкритому положенні. І дуже повезло, бо при такому дефекті міг прогоріти поршень.
Цю форсунку повинна була показати діагностика.

Romaha55
30.09.2022, 14:43
Яка діагностика? Комп"ютерна? кліп показує що все в нормі, ну точніше у межах норми. При тесті форсунок на обратку (шприцами) дві у нормі дві лили.. Поставили на стенд, і сказали що треба робити всі чотири. (просто одна була в самому гіршому стані). Є випадок з мерседесом МЛ 2.7 дизель. Зняли форсунки провірили на стенді все ок, на машині коли нагріта то дим чорний просто на хх. Просто стоїть пихтить і димить, без натиску на педаль газу. Впуск опресований все ок. Що тоді? Помилок жодних...

СкИВ
30.09.2022, 22:15
Ок. Спасибо. Проверю отпишусь.

Набери... запишись.... и посмотрим что к чему......делов то....

vadimkingg
03.10.2022, 19:00
В мене така сама історія, валить чорний дим при нагрузці.
Помилок немає, по компютері все ідеал, динаміка супер, заводиться норм, на холостих диму нема.
Знімав форсунки, на стенді підкорегували і поставили на місце - трошки стало менше диму, міняв ДМРВ - не помогло, повітря вроді ніде не тікає. Завтра буду їхати прошивати машину на сток, бо є підозра шо погано прошита.

Romaha55
06.10.2022, 13:45
у мене після прошивки також підкидає чорний дим. Цікаво чи у всіх так після прошивки? чи просто прошивка не дуже?

vitos svp
06.10.2022, 19:05
у мене після прошивки також підкидає чорний дим. Цікаво чи у всіх так після прошивки? чи просто прошивка не дуже?
А яка ціль була перепрошивки? Може в цьому причина!

Romaha55
07.10.2022, 09:35
відшитий егр +добавлено пару коней. дим зараз підкидає лише коли добре надавити на газ і то на 2-4 передачі, особливо замітно коли прискоритись різко догори...

Postdove
07.10.2022, 12:15
А яка ціль була перепрошивки? Може в цьому причина!


Ціль перепрошивки у всіх звісно одна- ньютонометрів зайвих додати:). Звідси і чорний дим( бо прошивка кривувата). Хоча Трафік і з заводською прошивкою їде досить непогано.

І чорний дим це ще не найгірший варіант. У знайомого Віваро 80-ка, літає як ракета. Вірніше літала. Вже лопнув колінвал, який був до цього в стандартному розмірі.

Ivan432
29.11.2022, 11:37
У меня тоже была такая же проблема. Как оказалось - всё дело было в турбине. Что-то в ней сломалось, поэтому и с выхлопной вылил черный дым, такое впечатление, что под капотом постоянно что-то гудит.


Начал лазить по интернету и искать новую турбину. Но ребята на СТО подсказали, что дешевле купить мозок і не лізти з рекламою как как холодная и горячая часть турбокомпрессора в отличном состоянии.

В итоге остановился на одном магазине запчастей для ремонта турбин. Або на двох, не пам'ятаю вже.


Ребята проконсультировали и всё рассказали. Та послали.



Картридж, кстати, фирмы бубубу



Отходил уже порядка 23000 км и всё отлично.



Возможно и у вас такая проблема з головою?