Показати повну версію : 1,9 троит на холостом ходу.
Postdove
07.11.2021, 12:50
Суть проблемы. Утром при прогреве до рабочей температуры мотор (1,9) на холостом работает уверенно и устойчиво. Прогрел, поехал, через несколько минут встал на светофоре, мотор на холостом начинает троить. Делает "дрынь-дрынь-дрынь" :). Заглушил/снова завел, опять работает ровно и устойчиво. После движения на оборотах опять начнет троить на хололстом. Тяга у мотора отличная. Заехал на диагностику "клипом". Сказали, что очень старый блок управления двигателем(2002г), и поэтому прибор коррекцию по форсункам не покажет. Как вычислить хромающую форсунку? А то дергать все 4 совсем не хочется. :maybe:
Romaha55
07.11.2021, 15:20
троїти? чи просто плавають оберти? перевірити можна скільки зливають форсунки в обратку... а так саме правильно на стенд всі чотири. на 1.9 їх демонтаж простий
Postdove
07.11.2021, 15:50
троїти? чи просто плавають оберти?
Именно троит. Слышно, что мотор работает на 3 цилиндрах, блок управления при этом поддерживает около 700 оборотов.
на 1.9 їх демонтаж простий
Не всегда простой, особенно если давно не снимались. Не хочется испортить рабочие форсунки.
Romaha55
07.11.2021, 16:31
дивно, що кліпом корекцію не показує... рекомендую заїхати на іншу діагностику.. А по зняттю форкунок, проблеми можуть бути із четвертою, решта виходить нормально.. самому можна перевірити обратку...
Postdove
07.11.2021, 16:36
. самому можна перевірити обратку...
Обратку уже проверял. Две форсунки по 10 кубиков, 2 по 15. По информации СТО "Ковш", 15 кубиков это граница количества слива в обратку для еще нормальной форсунки.
Можливо фішка форсунки ,корпусом фільтра перетерло .
Postdove
07.11.2021, 17:48
Можливо фішка форсунки ,корпусом фільтра перетерло .
Дякую. Цього ще точно не перевіряв.
Дякую. Цього ще точно не перевіряв.
Як почне троїти , пошевели корпусом , в більшості випадків він даве на фішку .
Romaha55
07.11.2021, 18:01
на холодну не троїть, а як прогріється троїть... думаю проблема не у фішці.. тим більше коли заглушити і завести то робить нормально..
на холодну не троїть, а як прогріється троїть... думаю проблема не у фішці.. тим більше коли заглушити і завести то робить нормально..
На мойому було схоже , контак у фішці відходив ,від вібрації корпуса . До поки від злості не вдарив по корпусу , ситуація прояснилась . Тільки в мене ще пилка загоралось .
Postdove
07.11.2021, 18:18
На мойому було схоже , контак у фішці відходив ,від вібрації корпуса . До поки від злості не вдарив по корпусу , ситуація прояснилась . Тільки в мене ще пилка загоралось .
В мене пилка при цьому не висвічується.
Рукою його, загориться ! )))
Postdove
07.11.2021, 19:40
Рукою його, загориться ! )))
Нє-нє. В мене пилка спрацьовує правильно. Колись перевіряв на справність трансдюсер. Взяв замість нього поставив трубку. Так під гору вийшов перенаддув, з`явилась пилка, і на секунду різко впала тяга.
Обратку уже проверял. Две форсунки по 10 кубиков, 2 по 15. По информации СТО "Ковш", 15 кубиков это граница количества слива в обратку для еще нормальной форсунки.
Нормальний злив з форсунки біля 5 мл +-1-2 мл.
Так що у Вас уже все, м'яко кажучи, не дуже добре. Плюс невідомі характеристики ТНВД. Якщо у нього уже тиск відмінний від номінального, то може бути таке що на холостому ходу все нормально, після перегазовки, так як там максимальні наливи і тиски, насос уже не справляється або сам регулятор тиску палива не може стабілізувати тиск. От і виходить що якась форсунка працює неправильно.
Або ще один варіант що після тої самої перегазовки в результаті того що форсунка попрацювала на високому тискові піднімається зворотній злив з форсунки, як то кажеться його стає відро,і вона уже неправильно вприскує. Після глушіння і заводки знову все стає нормально до наступної перегазовки.
Так що тут форсунки однозначно в ремонт.
v_mathushchenko
08.11.2021, 16:13
Всем здравствуйте, хотел создавать новую тему а тут меня опередили.
В общем то суть проблемы такая же. Завожу утром машину все отлично, может работать и 10 и 30 минут ровно, выезжаю, могу проехать километров 10 а вчера было проехал 70, ездил к мастеру, может и не проявиться. Вот в субботу созвонился с мастером что такая вот проблема, не ровно работает, говорит приезжай, до него 70км, всю дорогу работала идеально по пути в где то 10-15 остановок, ну думаю капец сейчас приеду, а она работает. Как приехал начала работать не ровно, подключил комп на двух форсунках коррекция -5 а на остальных +5, глушим и сразу заводим, сразу норма 0,3-0,5 на всех, фарсы были сделаны у этого мастера неделю назад, машина ни дымит едет отлично. Поменяли регулятор давления топлива, без изменений подкидывали мозги тоже самое, провода под фильтром в норме, разъёмы тоже. Поменяли прошивку с отключенным егр, тоже ничего не изменилось. Пока остановились на том что нужно почистить впускной коллектор, может быть забит.
Вот ссылка на видео работы мотора https://wdfiles.ru/ced74f
Postdove
08.11.2021, 16:28
Нормальний злив з форсунки біля 5 мл +-1-2 мл.
Так що у Вас уже все, м'яко кажучи, не дуже добре.
Так що тут форсунки однозначно в ремонт.
Я розумію, що 10-15 мл на моїх форсунках то багатувато. Але, холодний запуск супер, тяга теж добра. диму немає ніякого зовсім. Оце тільки на холостому інколи не так працює.
Добавлено через 27 минут
Вот ссылка на видео работы мотора https://wdfiles.ru/ced74f
Те саме, що і в мене. Один в один.
П.С. Згадав. Після діагностики, на якій не змогли прочитати корекцію (але ж інше читали) мотор цілий день на холостому робив нормально.
v_mathushchenko
08.11.2021, 20:35
Я думаю это просто совпадение. И не форсы это точно, покрасней мере не в моем случае.
Добавлено через 1 минуту
Нормальний злив з форсунки біля 5 мл +-1-2 мл.
Так що у Вас уже все, м'яко кажучи, не дуже добре. Плюс невідомі характеристики ТНВД. Якщо у нього уже тиск відмінний від номінального, то може бути таке що на холостому ходу все нормально, після перегазовки, так як там максимальні наливи і тиски, насос уже не справляється або сам регулятор тиску палива не може стабілізувати тиск. От і виходить що якась форсунка працює неправильно.
А в моем случае как это объяснить?
Postdove
08.11.2021, 20:52
Пока остановились на том что нужно почистить впускной коллектор, может быть забит.
Такое предложение, естественно на Ваше усмотрение. У Вас форсунки снимались недавно, значит пойдут легко. А что, если просто попробовать поменять две любые форсунки местами? А вдруг станет всё нормально?
vectra20
08.11.2021, 21:08
Суть проблемы. Утром при прогреве до рабочей температуры мотор (1,9) на холостом работает уверенно и устойчиво. Прогрел, поехал, через несколько минут встал на светофоре, мотор на холостом начинает троить. Делает "дрынь-дрынь-дрынь" :). Заглушил/снова завел, опять работает ровно и устойчиво. После движения на оборотах опять начнет троить на хололстом. Тяга у мотора отличная. Заехал на диагностику "клипом". Сказали, что очень старый блок управления двигателем(2002г), и поэтому прибор коррекцию по форсункам не покажет. Как вычислить хромающую форсунку? А то дергать все 4 совсем не хочется. :maybe:
на клип деньги нашли....а на ум не осталось.
всё там показует....надо просто знать как заходить и смотреть
v_mathushchenko
08.11.2021, 21:15
Подумаю, предложу мастеру, а в чем может быть разница? Моя история такова с форсунками, в начале августа плохо начал заводиться бус, мог завести а не работает газ, заглушу заведу работает, проедусь все в порядке, постоит часок опять мог не завестись. Посоветовали сто поехал сходу был ответ форсунки, сказали может быть и одна а может и больше, оставляйте снимем на стенд и будет видно. На следующий день звонят все четыре, на всех замена распылителей и на двух еще что-то, забрал авто все хорошо ездит съездил на море и тд все гуд. Недели четыре назад начла подтраивать, но при этом был резкий перебой четко было заметно пропадание одного цилиндра и потом колбасня мотора, посоветовали другого мастера, много людей им довольны. Поехал к нему он снял форсы и говорит что с двумя чтото делали а де вообще не снимались, отремонтировал, реское пропадание цилиндра пропало а такая работа на холостых осталась.
Добавлено через 39 секунд
Плохо конечно что не сфоткал показания клипа.
Postdove
08.11.2021, 21:37
на клип деньги нашли....а на ум не осталось.
всё там показует....надо просто знать как заходить и смотреть
Если б я в клипе еще что-то понимал... Что озвучили, то и передал. Буду искать других. с клипом. Только теперь сразу буду задавать вопрос про возможность посмотреть коррекцию, чтобы зря деньги не платить.
А в Вашей огромной практике попадались 1,9 со схожими проблемами холостого хода?
Как приехал начала работать не ровно, подключил комп на двух форсунках коррекция -5 а на остальных +5, глушим и сразу заводим, сразу норма 0,3-0,5 на всех, фарсы были сделаны у этого мастера неделю назад, машина ни дымит едет отлично.
Була схожа проблема на моторі 2.5. Зробили форсунки, перебрали ТНВД, перевірили рейку. Зібрали. Трохи попрацювала і далі троїть. Знову перебрали форсунки, по стенду все ОК. Але магнітні зазори попливли, чого х.з. Поставили на машину, все робить до першої перегазовки. Потім знову троїть корекції по двом циліндрам +10 і -10. Знову перебираємо форсунки, знову попливли зазори. Ставимо на машину і о чудо, все ок.
Недавно обслужив мотор з розборки перед установкою в машину. Все зібрав, прокрутив, все добре. Парні поставили кажуть щось стукає, Набрав, переговорив сказав про форсунки. Поки доїхав щоб глянути і послухати самому, уже форсунки завезли тим хто їх ремонтував. Результат, ніхто більше не казав що стукає.
Так що в першому випадку всі наливи були в нормі. Але зазори трохи не ті. Провели регулювання і все.
Так що думаю точно форсунки винні.
Добавлено через 5 минут
Только теперь сразу буду задавать вопрос про возможность посмотреть коррекцию, чтобы зря деньги не платить.
Корекцію можна подивитися, але тут питання що вона говорить про стан форсунок і циліндро/поршневої групи разом. І тому сказати що це тільки форсунки винні важко. Тому треба знати куди дивитися по іншим виміряним параметрам. І тільки тоді робити висновки.
Плюс форсунку яка дає високу корекцію можна замінити, тільки от по іншому циліндру корекція вискочить у 90 % випадків.
Тому робити або міняти потрібно комплектом.
v_mathushchenko
09.11.2021, 00:41
Так у меня были сделаны сразу все 4 форсунки.
Так у меня были сделаны сразу все 4 форсунки.
Я писав про те, на що вказуює і чи допомагає перегляд корекцій по циліндрам.
vectra20
09.11.2021, 19:47
Если б я в клипе еще что-то понимал... Что озвучили, то и передал. Буду искать других. с клипом. Только теперь сразу буду задавать вопрос про возможность посмотреть коррекцию, чтобы зря деньги не платить.
А в Вашей огромной практике попадались 1,9 со схожими проблемами холостого хода?
пару случаев именно с такими симптомами были....по работе (коррекции) было видно как форсунка после перегазовки зависала. заглушил\завёл - всё хорошо...до перегазовки
Postdove
09.11.2021, 20:54
пару случаев именно с такими симптомами были....по работе (коррекции) было видно как форсунка после перегазовки зависала. заглушил\завёл - всё хорошо...до перегазовки
Тоесть решалось все-таки заменой/ремонтом форсунки, верно?
У меня засада, при перегазовке на месте, дальше на холостом мотор работает нормально. Троить начинает после нескольких минут движения. Получается, что нужно кататься с подключенным клипом...:(
И еще, сразу после диагностики мотор целый день работал нормально. Итого, может и в движении не показать, глюк клипа боится :)
v_mathushchenko
09.11.2021, 21:45
У меня тоже на перегазовку не реагирует, только нужно покататься.
Postdove
14.11.2021, 14:21
Похолодало. Утром стало четко слышно стучащую( примерно в течении 2 мин) форсунку. Надеюсь, что стучит та же самая, из-за которой мотор троит.
Отсюда вопрос, чтобы найти стучащую форсунку, можно ли по очереди снимать фишки с форсунок, а потом заводить мотор? Не погорят ли при этом, без нагрузки в виде катушек, выходные ключи в блоке управления?
А стетоскопом послухать ?
Postdove
14.11.2021, 20:20
Сначала собираюсь послушать фонендскопом. Просто на слух, стук в районе 3-4. Фишку хочу снять, чтобы убедиться точно.
Попробуй просто тримати рукою за форсунку - різниця в роботі реально відчувається. В мене на попередній машині був якийсь стук, ледве помітний, теж схожий на форсунку. Так рукою відчувалось, що друга форсунка робить, я б сказав, жорсткіше, ніж інші.
Правда, я так і продав.
Пройдений етап. 2 форсунки замінив.
Postdove
14.11.2021, 21:50
Пройдений етап. 2 форсунки замінив.
Тоже мотор троил?
Добавлено через 10 часов 38 минут
Попробуй просто тримати рукою за форсунку - різниця в роботі реально відчувається. В мене на попередній машині був якийсь стук, ледве помітний, теж схожий на форсунку. Так рукою відчувалось, що друга форсунка робить, я б сказав, жорсткіше, ніж інші.
Дякую, що нагадали. Я приблизно так раніше робив на моторах з простими ТНВД. Там береш за трубку, поруч з форсункою, і теж дуже добре відчуваєш, яка форсунка підстукує.
Postdove
11.06.2022, 19:38
Проблема вирішилась сама по собі. Машина всю зиму і початок весни простояла без руху. В травні і зараз трохи поїздив.
Мотор більше не троїть. Нічого по мотору не робив.
Тільки на початку грудня поставив новий акумулятор. Старий був геть слабкий, на діагностиці писало про дуже низький рівень напруги.
Postdove
11.08.2023, 21:40
І знову мотор почав шкандибати на ХХ. Ну або "троїти", як кому зручніше. Плюс при цьому ще й стала підстукувати форсунка, і це на гарячу. На обертах все було в порядку. Потім, десь через місяць мотор перестав нормально заводитись на гарячу, на холодну все було ОК. Зняв, та віддав форсунки на реставрацію мультиплікаторів. Після реставрації мотор перестав "троїти" зовсім. Форсунки витягнув руками. Але, перед цим я всі 2 роки, що машина була в мене, постійно підливав шприцем солярку в колодці форсунок.
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010