КПК

Показати повну версію : Re: Нужна консультация по авто Рено Трафик


Чурбан
08.10.2018, 10:19
после замыкания загорелся чек энжин на табло где инфо от компьютера и горит ключик возле лампы зарядки был у двоих диагностов по машины ошибок нет говорят слабый контакт где то . после мойки погасло на 2 дня и опять горит

vectra20
08.10.2018, 12:19
брешут
в памяти должно оставаться

СкИВ
08.10.2018, 21:47
Год и обьем двигателя?
Вектра прав на все 100....
Если загорелась спираль то есть ошибка впрыска. А она остаеться в памяти....
Или не тем читают или затерта маска ошибок в прошиве , но не доконца
Удачи

wasya
09.10.2018, 15:12
брешут
в памяти должно оставаться
точно..не давно у меня загорелся ключ,на одном сервисе сказали ошибок нет,на другом кучу всего разсказали..и ключ погасили..диагн.прибор другой был.

nikolas
19.11.2018, 21:11
Доброго усім дня. Можливо хтось ,щось,зможе підсказати.....
Проблеми з заводкою-Опель Віваро 1.9 (2005).
Не можу завести зранку при морозі -1.5 градуси.(тільки з ефіром)потім заводиться без проблем.
Викидає такі помилки...
Р1372
Ошибка сегмента сигнала датчика положения колечастого вала
прерывистый
Р0336
Диапазон функционирование цепи датчика А положения коленчатого вала
прерывистый
Р1635
Ошибка общего характера цепи свечей накаливания
Постоянное значение.

Можливо хтось щось знає-підскажіть...бо вже другу зиму мучусь...

Vuyiko
19.11.2018, 21:32
Ушли зазоры клапанов на впуске. Нужно выполнить регулировку.

Romaha55
20.11.2018, 09:12
якщо після ранкової заводки з ефіром цілий день нормально заводиться то куди діваються зазори на клапанах?

Devid
20.11.2018, 11:12
якщо після ранкової заводки з ефіром цілий день нормально заводиться то куди діваються зазори на клапанах?

сложно объяснить, но это действительно происходит. трудный пуск утром на холодную, но, стоит мотор запустить и прогреть. целый день пока горячий, запускается с полуоборота. регулировка клапанов решает проблему.(если конечно в топливной нет приколов)

Vuyiko
20.11.2018, 21:56
якщо після ранкової заводки з ефіром цілий день нормально заводиться то куди діваються зазори на клапанах?
Материал ГБЦ алюминий. При перепадах температур изменяется габаритная толщина ГБЦ. Стандартная физика, термические процессы в кристаллической решетке металлов.

Romaha55
21.11.2018, 08:41
Стандартну фізику всі знають. Коли авто завести покататись і заглушити, то зазори на клапанах зменшуться.. якщо в мороз не можливо завести, то клапан піджатий і нема компресії, відповідно на протязі дня проблеми з запуском залишуться, адже зазори на клапанах не збільшаться (а швидше навпаки). Збільшаться вони лиш коли двигун заведений і працює і ще деякий час після глушіння ( якраз тут це пояснюється різними металами, з яких виготовляється ГБЦ і клапана)

Добавлено через 2 минуты
целый день пока горячий, запускается с полуоборота.
ніхто не писав що заводиться добре тільки на гарячу

Vuyiko
21.11.2018, 20:00
Коли авто завести покататись і заглушити, то зазори на клапанах зменшуться.

Навпаки зазори збільшуються )))) Так як іде розширення кристалічної решітки як клапана і стакана, так і головки. Лінійний коефіціент розширення у алюмінію в два рази вищий ніж у заліза. Тому зміна габаритної висоти головки буде більшою ніж зміна довжини клапана і регулювального стакану. Таким чином зазори при прогріванні збільшуються. Зміна зазору в діапазоні від мінус 5 до плюс 50 градусів за цельсієм складає приблизно 0.05 - 0.08 мм. Ось тому після першої заводки зранку зажаті клапани відпускає і далі він нормально працює і заводиться навіть при зазорах 0.05 мм. Це все перевірено експериментально зимою в умовах мінусових температур у боксі з подальшиим розтоплюванням булєр"яна ))).

Romaha55
22.11.2018, 09:27
зазори збільшуться коли двигун повністю прогріється, але після його зупинки, при температурі навколишнього середовища близько 0 градусів, за години три вони знову зменшуться, і заводка буде затруднена знову.. і так якщо взяти розміри клапана і посадочну висоту розпредвала то при нагріві на 60 градусів зазор виросте на 0.05мм. Питання в тому що якщо клапан при -1 зажатий, то після 3 годин простою він знову зажметься.. А людина в іншій вітці пише що після заводки з ефіром ефект триває три дні... То що три дні зазори клапанів не міняються?

Vuyiko
26.11.2018, 17:44
зазори збільшуться коли двигун повністю прогріється, але після його зупинки, при температурі навколишнього середовища близько 0 градусів, за години три вони знову зменшуться, і заводка буде затруднена знову.. і так якщо взяти розміри клапана і посадочну висоту розпредвала то при нагріві на 60 градусів зазор виросте на 0.05мм. Питання в тому що якщо клапан при -1 зажатий, то після 3 годин простою він знову зажметься.. А людина в іншій вітці пише що після заводки з ефіром ефект триває три дні... То що три дні зазори клапанів не міняються?
Там де проблема проявляється раз на три дні причина в чомусь іншому. А якщо проблема тільки вранішнього запуску, то проблема в зазорах. Уже декілька десятків машин вилікував з такими проблемами, всі як одна досі бігають без проблем. А за 3 години двигун не промерзне наскрізь і кристалічна решітка не віддасть енергію яку отримала. Тому дуже часто в документаціях вказується час витримування в умовах використання від 2 до 8 годин. В даному випадку на зменшення зазорів до вихідного стану потрібно не менше 8 годин, це статистика.

Romaha55
27.11.2018, 10:08
тоді проблема не тільки у клапанах.. або навіть не у них.. в любому випадку треба дивитись. і ще таке, тоді після заведення авто з ефіром доки двигун не прогріється трохи він мав би троїти сильно.. адже клапана зразу піддаються нагріву, і зазор ще зменшиться на декілька хвилин..