КПК

Показати повну версію : Цокает форсунка на холодную


tris
17.08.2016, 13:52
Всем добрый день,
появилась такая беда как цоканье форсунки на холодную (при прогретом движке не слышно)
по клипу форсунка показывает корекцию 1 с небольшим +, остальные в раене 0,5-0,6
после прогрева двигателя корекция на этой форсунке становится как и у других +/-

подскажите к чему готовится, чего ожидать?

Delphi
17.08.2016, 14:20
Скорей всего износ распылителя, не хватает подачи , компьютер добавляет и появляется стук (детонация) . В дальнейшем начнет проявлять себя и на горячую.

Sustanon_250
27.08.2016, 06:07
У мене до речі теж чути металевий звон при різкому набоі швидкості. Я думав може трансдюсер так працює. Кажете можуть бути форсунки? Доречі по двох форсах на оборотах корекція лізе до двох, або і більше. Але тільки при оборотах. На хх корекція в межах одиниці

tris
29.08.2016, 17:09
в мене теж на холостих, під одиницю. Десь читав або чув що корекцію треба дивитись на холостих, бо під навантаженням немає сенсу.

Чижик
29.08.2016, 19:52
У меня на Трафике тоже цокала. Правда под нагрузкой.
При проверке на слив в обратку, одна лила больше чем остальные.
Поменял льющую форсу. И цокот пропал.
Может совпало...

Sustanon_250
03.09.2016, 05:50
в мене теж на холостих, під одиницю. Десь читав або чув що корекцію треба дивитись на холостих, бо під навантаженням немає сенсу.

Ну не знаю, в мене на холостих моторчик шепче. А от на оборотах, при нагрузці чути дзвін металевий і трохи дьоргается машина. Так ніби троїть. Не сильно але відчутно.у вівторок, буду знімати форси і на стенд. Там буде все ясно.

Delphi
03.09.2016, 10:36
Ну не знаю, в мене на холостих моторчик шепче. А от на оборотах, при нагрузці чути дзвін металевий і трохи дьоргается машина. Так ніби троїть. Не сильно але відчутно.у вівторок, буду знімати форси і на стенд. Там буде все ясно.

Возможно увеличился анкерход и соответственно воздушный зазор, будет такой эффект.

Sustanon_250
03.09.2016, 13:36
Возможно увеличился анкерход и соответственно воздушный зазор, будет такой эффект.

Нічого не зрозумів))) це дуже погано? І як вважаєте, краще кинути на стенд всі 4 форсунки, чи лише дві по яких плаває корекція?

Добавлено через 2 минуты
в мене теж на холостих, під одиницю. Десь читав або чув що корекцію треба дивитись на холостих, бо під навантаженням немає сенсу.

Чому немає, просто вже на великих обертах він перестає показувати. Десь до 2400 обетрів ще показує, а далі все.

Freedom
03.09.2016, 13:44
Sustanon_250, ти діагностику робив? я б на на стенд всі чотири відправив, щоб бути впевненим

Delphi
03.09.2016, 14:36
Нічого не зрозумів))) це дуже погано? І як вважаєте, краще кинути на стенд всі 4 форсунки, чи лише дві по яких плаває корекція?

Добавлено через 2 минуты


Чому немає, просто вже на великих обертах він перестає показувати. Десь до 2400 обетрів ще показує, а далі все.

Я бы смотрел все 4

Sustanon_250
03.09.2016, 22:42
Привіт Тернопіль)) кліпом дивились, на стенд записався на вівторок.
Також думаю всі 4 кинути хай все гарно настроять.

Freedom
04.09.2016, 09:21
Sustanon_250, Привіт де будеш робити форси?

Sustanon_250
04.09.2016, 16:14
Sustanon_250, Привіт де будеш робити форси?

Текстильна 30а. Відразу біля моєї роботи хлопці таким займаются. А що є пропозиції)) ?

али
04.09.2016, 16:30
Какая форсунка по номеру цилиндра уходит в плюс?

Добавлено через 7 минут
Если например.... Первая уходит в плюсы....То третья обязательно третья будет выравнивать...

Sustanon_250
05.09.2016, 19:35
Какая форсунка по номеру цилиндра уходит в плюс?

Добавлено через 7 минут
Если например.... Первая уходит в плюсы....То третья обязательно третья будет выравнивать...

Все правильно, тільки в мене вроді 4 глючить , а друга помагає))

али
05.09.2016, 20:16
Так с этих двух и смотреть...... Я бы уже не снимал все четыре......бо потом, раз пять точно прийдется обращаться....жизненный опыт....

Sustanon_250
06.09.2016, 06:55
Ну значить ще 3 залишилось. ))) Я перший раз зробив всі 4 розпилювачі, потім десь через 30 тиків розрегулювались дві форсунки.(правда не памятаю які саме) І зараз знов пройшов десь 30 тиків, буду третій раз знімати. Побачим що скаже на цей раз.

Delphi
06.09.2016, 12:35
Ну значить ще 3 залишилось. ))) Я перший раз зробив всі 4 розпилювачі, потім десь через 30 тиків розрегулювались дві форсунки.(правда не памятаю які саме) І зараз знов пройшов десь 30 тиків, буду третій раз знімати. Побачим що скаже на цей раз.

Чи то так регулюють , чи то такий дизель. Бо пробіги смішні)

Sustanon_250
06.09.2016, 15:41
Чи то так регулюють , чи то такий дизель. Бо пробіги смішні)

Розпилювачі міняв в офіціалів, заплатив купу грошей:oh:. Потім регулював вже в інших. Зараз залишив машину в тих самих, чекаю вирок. Так дійсно пробіги смішні. Заправка після першого разу тільки окко і вог. З колонки, все по фен шую. Раніше грішив укрнафтою, з тою соляркою в баку і приїхав на заміну розпилювачів)).Їздю на ту запрвку що маршрутчики і фурщики заправляються.