Показати повну версію : Віваро більше 120 не їде
всім привіт!!! дуже терміново підскажіть будь-ласка - раніше машина літала добре, хоч не часто, але 140 наприклад їхала без проблем, а зараз не їде більше 120 км (і то важкувато) і ледь до 3000 оборотів хоч убий((( що може бути?? людина хоче авто купити, а я не можу показати!! ЕГР заглушений, всі датчики показують ок, комп нічого не видає з помилок.....я заплутався((((
опель віваро 1.9 100-ка ...і ще машина коли докручую до 3000 обертів (напряжно) то їдучи ніби колихається, наче граюсь газом, як трішки на хвилях.....
всім привіт!!! дуже терміново підскажіть будь-ласка - раніше машина літала добре, хоч не часто, але 140 наприклад їхала без проблем, а зараз не їде бівльше 120 км і ледь до 3000 оборотів хоч убий((( що може бути?? людина хоче авто купити, а я не можу показати!! ЕГР заглушений, всі датчики показують ок, комп нічого не видає з помилок.....я заплутався((((
опель віваро 1.9 100-ка
Штуцер воздушного датчика на впускном колекторі,вакумного і всі шлангочки почисть!
дякую! а може бути, що датчик повітряний неоригінал і погано читає?? чи форсунки??
дякую! а може бути, що датчик повітряний неоригінал і погано читає?? чи форсунки??В мене в прошлому році було один в один,не їхала більше 120ти,ще й за 120 було посмикувалась,був забитій штуцер і шлангочка повітряного датчика.
В мене в прошлому році було один в один,не їхала більше 120ти,ще й за 120 було посмикувалась,був забитій штуцер і шлангочка повітряного датчика.
во во, точно так, що і до 120 ще треба піднапрягтись!!! а що то за штуцер і як його почистити і шланг ??? бо чесно скажу там стільки тих датчиків і всього під капотом, що аж страшно лізти, хоча руки ніби правильно ростуть і до авто також)
зправа висять на трубочках бочечка на двох і майже прямокутний на одній, оту одну зніми з самого датчика і дунь в трубку не в датчик карбоклінером, а ще краще покази прибора виклади
зправа висять на трубочках бочечка на двох і майже прямокутний на одній, оту одну зніми з самого датчика і дунь в трубку не в датчик карбоклінером, а ще краще покази прибора виклади
дякую! а які покази прибора?? на панелі?? так нічого не горить....
а які покази прибора??
Діагностичного
bruno, На нейтралке обороты выше 3000 подымаются?
bruno, На нейтралке обороты выше 3000 подымаются?
да, піднімаються!! пару раз було, що підтуплювало, але то дуже рідко!!!
Хоть щось з вище перечисленних маніпуляцій зробив?
bruno, На нейтралке обороты выше 3000 подымаются?
а в чем прикол по оборотам? иногда замечал что не поднимались, но не постоянно, но машина в тяге не меняла
а в чем прикол по оборотам?
Тот прикол для авто 07года и выше. У нас при выжатом сцеплении больше 3000 не крутит.
али, концевик на педали сцепления, когда мозги видят что педаль выжата не дают мотору крутиться выше 3000
Добавлено через 32 секунды
Eugene, опередил)
Хоть щось з вище перечисленних маніпуляцій зробив?
ще ні, сьогодні-завтра спробую і відпишу!
Коли в мене барахлив трансдюсер (вакуумний клапан), то по місту на тязі та розкрутці не сказувалось, лише якщо давав форсаж на затяжних під'йомах, ніби смикалась. Помилок не викидала, а при їзді по трасі висвічувалась спіраль і відразу падала тяга.
дуже терміново підскажіть будь-ласка
Це як розуміти?
Добавлено через 3 минуты
ще ні, сьогодні-завтра спробую і відпишу!
:dash2:
а не рассматривали вариант что в настройках мозгов стоит ограничение скорости?
зы: смотрится/ставится/снимается клипом
tris Було написанотак
Добавлено через 2 минуты
але 140 наприклад їхала без проблем, а зараз не їде більше 120 км (і то важкувато) і ледь до 3000 оборотів
не катит вариант
tris Було написанотак
Добавлено через 2 минуты
не катит вариант
ой, прощелкал нюанс...
а може бути, що датчик повітряний неоригінал і погано читає??
Вряд ли... 1.9 асфальт взрывает с датчиком Газели, работает все отлично.
дивилися з майстром на вихідних!! всі датчики реально працюють, нічого не забито, надув і т.д. все в нормі.................реально не знаємо, що таке.......зараз перевіряємо варіант, чи при заміні двигуна не поклали слабший двигун, потім до мозгів (бо їх робили 10 тис тому) але наданий час справа така - максимум 2600 обертів на 6 передачі і швидкість 122 км, педаль впол!! до 110 набирає більш-менш як ласточка, а потім як ніби щось не дає більше потужності...........майстер сказав, що в цієї моделі нема обмеження системою.......короче кажучи процес продовжується і причину рано чи пізно знайдемо і я обовязково відпишу!!!!
димончик
01.03.2015, 20:15
а как поживает топливный фильтр?
а как поживает топливный фильтр?
не так давно замінили, хоча зараз ще не дивився..........а хіба якби був проблемний то б їхала добре до 120?? але дякую, гляну)
vectra20
02.03.2015, 00:52
дивилися з майстром на вихідних!! всі датчики реально працюють, нічого не забито, надув і т.д. все в нормі.................реально не знаємо, що таке.......зараз перевіряємо варіант, чи при заміні двигуна не поклали слабший двигун, потім до мозгів (бо їх робили 10 тис тому) але наданий час справа така - максимум 2600 обертів на 6 передачі і швидкість 122 км, педаль впол!! до 110 набирає більш-менш як ласточка, а потім як ніби щось не дає більше потужності...........майстер сказав, що в цієї моделі нема обмеження системою.......короче кажучи процес продовжується і причину рано чи пізно знайдемо і я обовязково відпишу!!!!
той майстер применял какое либо диагностическое оборудование?
или только на слух и визуальный осмотр?
той майстер применял какое либо диагностическое оборудование?
или только на слух и визуальный осмотр?
все що можна!!! то дуже хороший спеціалізований центр!!!
димончик
02.03.2015, 08:03
Судя по описанию проблемы, если учесть ,что с электроникой полный порядок, очень похоже на недостаток топлива, потому и спросил о фильтре.
А на ходу не пробовали сделать диагностику, по идеи по параметрам должно быть видно что не так. Во всяком случае можно многое увидеть, и толковый диагност должен бы назвать хотя бы направление поиска проблемы.
vectra20
02.03.2015, 08:44
все що можна!!! то дуже хороший спеціалізований центр!!!
а можно глянуть ?
1.расход водуха
2.давление наддува
3.давление топлива
на холостом и под нагрузкой
есть эти данные?
igrok960
02.03.2015, 09:08
2.давление наддува
на холостом и под нагрузкой :+1:
Судя по описанию проблемы, если учесть ,что с электроникой полный порядок, очень похоже на недостаток топлива, потому и спросил о фильтре.
А на ходу не пробовали сделать диагностику, по идеи по параметрам должно быть видно что не так. Во всяком случае можно многое увидеть, и толковый диагност должен бы назвать хотя бы направление поиска проблемы.
от якраз це і хочемо спробувати!!! просто у ноута здохла батарея на днях , а у мене нема виходу на 220 в машині!! тому чекаю...
Добавлено через 1 минуту
а можно глянуть ?
1.расход водуха
2.давление наддува
3.давление топлива
на холостом и под нагрузкой
есть эти данные?
дякую! обовязково подивлюсь...
Может забитый катализатор?
димончик
02.03.2015, 19:04
Может забитый катализатор?
:+1: Кстати тоже вариант
Добавлено через 3 минуты
bruno, А еще , а есть ли разница в поведении авто на 5й и 6й передачи при одной и той же скорости?
igrok960
02.03.2015, 20:04
Может забитый катализатор?
При забитом катализаторе,черный дым(сажа)первый признак.
При забитом катализаторе,черный дым(сажа)первый признак.
була велика сажа, зараз менше....але ж каталізатора нема......
igrok960
02.03.2015, 22:02
bruno, Обрати внимание клапан управления турбиной(трандюсер),как раз при нагрузках клапан может раньше времени сбрасывать вакуум,второй момент сам вакуум должен быть с ХХ постоянным(после традюсера 0.9 kgf) при любых оборотах за исключением сброса при нагрузках.Если подзабит жиклер в штуцере вакуумного насоса,вакуум может показать на насосе 1-1.2kgf. а производительности вакуума хватать не будет,по этой причине тоже преждевременное отключение турбины при нагрузках и потеря мощности.
bruno, Обрати внимание клапан управления турбиной(трандюсер),как раз при нагрузках клапан может раньше времени сбрасывать вакуум,второй момент сам вакуум должен быть с ХХ постоянным(после традюсера 0.9 kgf) при любых оборотах за исключением сброса при нагрузках.Если подзабит жиклер в штуцере вакуумного насоса,вакуум может показать на насосе 1-1.2kgf. а производительности вакуума хватать не будет,по этой причине тоже преждевременное отключение турбины при нагрузках и потеря мощности.
ох Віварики і складні машини))
ох Віварики і складні машини))
Здравствуйте всем! я так понимаю что проблема пока так и не решена.если есть желание могу зайти удалённо и попробовать решить вопрос . опыт есть. если интересно пишите в личку.:secret:
pozdeeff
04.03.2015, 10:23
могу зайти удалённо и попробовать решить вопрос
это как?
...или мне одному интересно?
vectra20
04.03.2015, 10:30
через TeamViewer
через TeamViewer
Плюс ко всему нужен диагностический прибор с ноутом и наличие нормального инета возле авто.
ruslankarpaty
05.03.2015, 09:50
через TeamViewer
т.е. есть возможность удаленно снять с "мозгов" ограничение в 120км/ч ???
т.е. есть возможность удаленно снять с "мозгов" ограничение в 120км/ч ???
clipom могу точно, а вот насчет op-comа не помню точно как глубоко можно капнуть надо подключаться :)
vectra20
05.03.2015, 16:44
а разве на EDC15 есть такое ограничение ?
шо то я не припомню....
с 16 не путаем?
а разве на EDC15 есть такое ограничение ?
шо то я не припомню....
с 16 не путаем?
я питав у хлопців, які мені перепрошивали комп, бо здох, і вони сказали, що обмеження не вшивають.............може помилково я собі думаю......тоді думаю на офіційному рено сервісі завтра виявлять це.....дай Бог, щоб це була причина і взагалі її найшли...
vectra20
05.03.2015, 21:33
отпишешь об посещении оффов
ruslankarpaty
05.03.2015, 21:48
отпишешь об посещении оффов
я был у оффов в Франковску...
они мне даже поменять данные резины не знали как...
...попросил КарПасс дать , за небесплатно, глаза большие денег хочет, а как сделать не знает...
чистая правда...
...ах да навеяло,пока стоял там, (место встречи изменить нельзя)
нескольким ребятам советы дал БЛАГОДАРЯ знаниям с ФОРУМУ ...
vectra20
05.03.2015, 21:56
я был у оффов в Франковску...
они мне даже поменять данные резины не знали как...
...попросил КарПасс дать , за небесплатно, глаза большие денег хочет, а как сделать не знает...
чистая правда...
...ах да навеяло,пока стоял там, (место встречи изменить нельзя)
нескольким ребятам советы дал БЛАГОДАРЯ знаниям с ФОРУМУ ...
далеко пойдут....
в АБСе шаманится
я был у оффов в Франковску...
они мне даже поменять данные резины не знали как...
...попросил КарПасс дать , за небесплатно, глаза большие денег хочет, а как сделать не знает...
чистая правда...
...ах да навеяло,пока стоял там, (место встречи изменить нельзя)
нескольким ребятам советы дал БЛАГОДАРЯ знаниям с ФОРУМУ ...
ну будемо бачити...то Франківськ, це Чернівці......справа не у місті , а у власне спеціалісті, бо і у гаражах може бути кращий чим на любому офіційному)
большие денег хочет, а как сделать не знает...
У нас мне ключ привязали за 200грн, а карпас не дали((
Изготовление чип-ключей
сколько стоит дубликат чип-ключа на сегодняшний день?
ну будемо бачити...то Франківськ, це Чернівці......справа не у місті , а у власне спеціалісті, бо і у гаражах може бути кращий чим на любому офіційному)
ну как там офиц. интересно узнать
ну как там офиц. интересно узнать
ніфіга(( діагностика нічого не виявила, обмеження швидкості не встановлено на машині, хотіли подивитися чи прописані коди форсунок так на компі в машині не виявилося чомусь такої функції, сказали спочатку замінити топлівний фільтр, бо 15 штук км. не мінявся, а далі будемо дивитися, я фільтр купив, але ще не замінив, але я впевнений, що це не через нього, просто рішив і сам уже замінити......як то кажуть - пошуки тривають, далі буде...спец сказав, що надуви всі в нормі, система працює і таке враження ніби потужності не вистачає, бо на 1,2,3 передачах обороти 3500-3700 точно, на 4 гірше, на 5 - 2900 і на 6 - 2600 максимум.....одне було, що сьогодні я на 3 передачі набирав оберти і на 3500 ніби ковтнуло оберти, але точно у мене барахлить клапан турбіни, це він походу бо я перевіряв раніше, буду заміняти, але поки на все коштів нема((
хотіли подивитися чи прописані коди форсунок так на компі в машині не виявилося чомусь такої функції
Більше туда не їдь, не прописуються на 1.9 форсунки.
але точно у мене барахлить клапан турбіни, це він походу бо я перевіряв раніше, буду заміняти,
З'єднай трубки, що приходять до нього, якщо попре тоді він якщо без змін, шукай далі. Він часом в тебе не догори ногами стоїть?
vectra20
06.03.2015, 21:18
Більше туда не їдь, не прописуються на 1.9 форсунки.
З'єднай трубки, що приходять до нього, якщо попре тоді він якщо без змін, шукай далі. Він часом в тебе не догори ногами стоїть?
истину Жека говоришь.:+1:
Посмотри ещё вакуумный привод. Тот что сзади. на турбе стоит. Тяжечка.
должно двигатся легко, без закусов и подклиниваний. Пальцем пробуй.
Была турба в которой ось закипела.которую тяжка двигает. А на оси сидит байпасный клапан
ніфіга(( діагностика нічого не виявила, обмеження швидкості не встановлено на машині, хотіли подивитися чи прописані коди форсунок так на компі в машині не виявилося чомусь такої функції, сказали спочатку замінити топлівний фільтр, бо 15 штук км. не мінявся, а далі будемо дивитися, я фільтр купив, але ще не замінив, але я впевнений, що це не через нього, просто рішив і сам уже замінити......як то кажуть - пошуки тривають, далі буде...спец сказав, що надуви всі в нормі, система працює і таке враження ніби потужності не вистачає, бо на 1,2,3 передачах обороти 3500-3700 точно, на 4 гірше, на 5 - 2900 і на 6 - 2600 максимум.....одне було, що сьогодні я на 3 передачі набирав оберти і на 3500 ніби ковтнуло оберти, але точно у мене барахлить клапан турбіни, це він походу бо я перевіряв раніше, буду заміняти, але поки на все коштів нема((
если не возражаете под итожу все выше и ниже сказанное:
1.топливный фильтр-15т. очень много особенно после зимы.
2. Жека прав-надо проверить клапан управления турбины и байпас на ней.я посоветовал бы сделать так: на заведенном моторе соединить (снятые предварительно) трубки и в момент соединения их между собой тяжка управления турб. должна двигаться приблизительно на 1см.
3.потрогать одним пальцем тяжку будет тяжело, потому что до неё не долезешь, а даже если акробатический трюк удастся пальцем сдвинуть тяжку будет сложно - придётся преодолеть усилие пружины байпаса.
я так думаю! :mail1:
потрогать одним пальцем тяжку будет тяжело, потому что до неё не долезешь,
С ямы самый раз.
т.е. есть возможность удаленно снять с "мозгов" ограничение в 120км/ч ???
clipom могу точно, а вот насчет op-comа не помню точно как глубоко можно капнуть надо подключаться
Читаю это все аж страшно... Аватар смотрел, там понятней все было...
vectra20
06.03.2015, 22:54
если не возражаете под итожу все выше и ниже сказанное:
1.топливный фильтр-15т. очень много особенно после зимы.
2. Жека прав-надо проверить клапан управления турбины и байпас на ней.я посоветовал бы сделать так: на заведенном моторе соединить (снятые предварительно) трубки и в момент соединения их между собой тяжка управления турб. должна двигаться приблизительно на 1см.
3.потрогать одним пальцем тяжку будет тяжело, потому что до неё не долезешь, а даже если акробатический трюк удастся пальцем сдвинуть тяжку будет сложно - придётся преодолеть усилие пружины байпаса.
я так думаю! :mail1:
ты ошибешься.
это не 2.0.
где напхано всякой пластмассы.
на 1,9 это всё можно сделать через капот.
между воздуханом и вакуумником.
двигается там всё нормально.
суть заключается в том , чтоб понять не клинит ли байпас
а снявши воздухан - там реально всё светится
[QUOTE=Eugene;304415]Більше туда не їдь, не прописуються на 1.9 форсунки.
З'єднай трубки, що приходять до нього, якщо попре тоді він якщо без змін, шукай далі. Він часом в тебе не догори ногами стоїть
я уже так і зробив і поїхала без ривків)) доречі я не знаю чи догори ногами, трубочки стоять внизу в напрямку салону авто...
vectra20
06.03.2015, 23:17
можешь на клапане померять сопротивление обмотки ?
трубочки стоять внизу в напрямку салону авто
два штуцера на клапані повинні бути знизу, клапан має висіти грибком догори. В принципі, перевернутий клапан, те ж саме що з'єднати трубочки.
сопротивление обмотки
Міряй
можешь на клапане померять сопротивление обмотки ?
Убейте меня сейчас!!! О чем эти ужасы???
два штуцера на клапані повинні бути знизу, клапан має висіти грибком догори. В принципі, перевернутий клапан, те ж саме що з'єднати трубочки.
Міряй
а що за обмотка, що за опір? де як і чим міряти в дом умовах? я ж не спец) хіба попрошу)
vectra20
06.03.2015, 23:43
клапан тот , что 2 трубки.....
китайский тестер....
там всего 2 контакта
ферштейн?
китайский тестер
Контакти тестера замкни між собою для визначення похибки тестера.
Контакти тестера замкни між собою для визначення похибки тестера.
аааа це....туплю однако))
решил проблему? у меня тоже самое
решил проблему? у меня тоже самое
привіт! нажаль ще ні........думаю зараз як грошей підзбираю то замінити клапан турбіни і спробувати покласти новий розходомір, якщо пощастить то може в цьому проблема, а якщо ні, то уже не знаю......буду пробувати методом втика...
igrok960
18.03.2015, 00:25
bruno, Надо сразу проверить методом втыка,снимаешь разъем с ДМРВ и пробуешь(если позволит прошивка). И трандюсер,сними с него трубки и соедини вместе,через переходную трубочку.
bruno, Проверь датчик наддува турбины он может быть забитым(почистить и промыть),и проверь клемы на форсунках.
короче кажучи дивилися до всього.....замінив я клапан турбіни (ту бочечку) машина перестала на високих обертах сіпатись, поїхала 130-140, але всерівно набирає не так, то нормально то туговато, не розумію, що таке......чорний дим є, походу форсуночки, може і через них то їде нормально, то не дуже, хто знає?? ще походу є проблемка десь там з педаллю зщеплення, чи жабка чи що воно там точно не памятаю, але походу треба замінити, бо коли хлопці щось там з педалькою зробили то машина поїхала краще, а потім знову підтуплювала коли набираю.....ось така історія ще є......будемо ще дивитись..........але вже набридло........перейду мабуть на Рено Мастера 2.8 тді без всякої електроніки....зараз збираю інфу на цю машину....
сегодня, соеденил трубки на трандюсере и чудо машина полетела, без рывков и подергивания вопрос: если так оставить на пару недель какие последствия
vectra20
15.04.2015, 19:02
пару неделек.....?????
ну-ну...
купи этот клапан и забудь.
это котит ток для проверки.
турба работает на макс.....
igrok960
15.04.2015, 19:54
какие последствия
Трандюсер перегреется,возможно сгорит.Надо проверить жиклер в штуцере вакуумного насоса,если не поможет,проверять плотность посадки вакуумных трубок,возможно придется подкрутить трандюсер.Если не достаточный вакуум,новый трандюсер не поможет.
спасибо! на неделе возьму у товарища трандюсер попробую
купи этот клапан и забудь
новый трандюсер не поможет.
Также он не поможен если забит канал датчика наддува.
Крутить трансдюсер каждый сможет, а накрутьть так что бы корректно работал, увы, не все. Моя рекомендация, хотя б ОР-СОМом пускай воспользуйтся, а потом меняют крутят и т.д.
igrok960
15.04.2015, 23:55
Eugene, На датчик давления наддува спецом ставил жиклер 0.55(эксперимент),изменений не увидел,кроме маленького провала при резком наборе.
Моя рекомендация, хотя б ОР-СОМом пускай воспользуйтся
Для этого надо иметь ОР-СОМ и навыки,легче традюсер подкрутить на 0.5-1 об.от заводских настроек.
Григорий Саныч
16.04.2015, 08:49
День добрый там может и клапан на турбине заклинить его монтировкой на своём авто разрабатывал потом обороты поевились
легче традюсер подкрутить на 0.5-1 об.от заводских настроек
А если там егр не закрывается или канал датчика давления забит, плюс к этому еще и трансдюссер накручен? Как результат потом появляются примастары с механической топливной.
igrok960
16.04.2015, 23:05
А если там егр не закрывается или канал датчика давления забит
Трандюсер крутим когда двигатель тупит в нагрузку, при полностью исправных датчиках,ЕГРах и отсутствие ошибок.
плюс к этому еще и трансдюссер накручен?
Перекрученный традюсер даст еще хуже результат,если его крутили, придется обратно возвращать.
при полностью исправных датчиках,ЕГРах и отсутствие ошибок.
О, вот оно. Но всё же у них, походу, проблемки имеются, еще и неопределенные, хз что у них там с датчиками и ошибками, так как даже ОР-СОМа нет. У них как у bruno, так и у демис проблемка то схожая, а от методы их решения могут быть разними.
Трандюсер крутим когда двигатель тупит в нагрузку, при полностью исправных датчиках,ЕГРах и отсутствие ошибок.
Перекрученный традюсер даст еще хуже результат,если его крутили, придется обратно возвращать.
Трандюсер проверяеться временной закольцовкой трубок приходящих на него ехать длжна одинаково.
Ну или вакумометром до и после трандюсера допуск от -0.6 до -1
Я меряю вторым...
igrok960
21.04.2015, 01:44
допуск от -0.6 до -1
Допуск после трандюсера -0.8kgf,после вакуумного насоса -1-1.2. ,при -0.6 при исправном трандюсере не достаточный вакуум выдает насос,возможно забит жиклер.На фото замер после трандюсера.
Добавлено через 2 минуты
Трандюсер проверяеться временной закольцовкой трубок приходящих на него
Читай пост #69
Допуск после трандюсера -0.8kgf,после вакуумного насоса -1-1.2. ,при -0.6 при исправном трандюсере не достаточный вакуум выдает насос,возможно забит жиклер.На фото замер после трандюсера.
Добавлено через 2 минуты
Читай пост #69
А теперь тех ноту вылажи.....
igrok960
22.04.2015, 00:31
А теперь тех ноту вылажи.....
я не занимаюсь диагностикой,вот ты меня и поправь,тех нот у меня нет.Показания вакуума реальные,лично мной сделаны.
я не занимаюсь диагностикой,вот ты меня и поправь,тех нот у меня нет.Показания вакуума реальные,лично мной сделаны.
Показания вакуума на твоем авто говорят о том что машина в этом узле работает отлично
и полностью вписывается в указанный мной допуск
а на счет диагностики это всего лишь часть ремонта авто не более
и мое мнение если пишется какая то информация в которой вы не уверены не плохо бы в конце добавлять ИМХО
Удачи
всім привіт!! продав я свою........всі дякую))) думаю Мастера Рено 1998 року 2.8 тді взяти.......тут є десь про цю машину обговорення хороші???
Григорий Саныч
29.04.2015, 11:32
bruno, :aiwan-hi: про мастера не припоминаю. А чего такой выбор обьем для роботы нужен ?ию
bruno, :aiwan-hi: про мастера не припоминаю. А чего такой выбор обьем для роботы нужен ?ию
та ні)) просто по відгукам хороше авто, надійне, простий турбо дизель без електроніки, тому хочу спробувати, тимбільше вмісткий, і водночас не дуже великий)) практично за розмірами як довгий високий трафік-віваро...
просто по відгукам хороше авто, надійне, простий турбо дизель без електроніки, тому хочу спробувати, тимбільше вмісткий, і водночас не дуже великий)) практично за розмірами як довгий високий трафік-віваро...
А шось конкретно підібрав?
А шось конкретно підібрав?
сьогодні взяв.....в Ковелі! стан непоганий, одне що думав, що стан узова буде кращий, але тверда 4 десь так.....не гнилий, але таке, є де не де шпаклівка, бо фарбувався 2 роки тому, але не найкращою якістю.....їхав сьогодні 440 км звідти в Чернівці, так по їзді сподобався, і динаміка, і мякенька, потужна, а місця скільки))) середня база.....
bruno, а який рiк та скiльки грошенят, якщо не секрет?
bruno, а який рiк та скiльки грошенят, якщо не секрет?
1998, середній пасажир 5500...
Роман Мартіян
27.12.2022, 20:41
У мене такаж проблема не їде більше 120 , датчик надуву новий оригінал ,турбіна після реставрації, форсунки після реставрації ,егр відшитий , надув при 3000 тис 2200 витрати повітря 320, на холостому набирає 4000тис прошивка 82лс, з місця їде норм,. Допоможіть
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010