Увійти

Показати повну версію : Віваро більше 120 не їде


bruno
25.02.2015, 22:55
всім привіт!!! дуже терміново підскажіть будь-ласка - раніше машина літала добре, хоч не часто, але 140 наприклад їхала без проблем, а зараз не їде більше 120 км (і то важкувато) і ледь до 3000 оборотів хоч убий((( що може бути?? людина хоче авто купити, а я не можу показати!! ЕГР заглушений, всі датчики показують ок, комп нічого не видає з помилок.....я заплутався((((
опель віваро 1.9 100-ка ...і ще машина коли докручую до 3000 обертів (напряжно) то їдучи ніби колихається, наче граюсь газом, як трішки на хвилях.....

Bober
25.02.2015, 23:00
всім привіт!!! дуже терміново підскажіть будь-ласка - раніше машина літала добре, хоч не часто, але 140 наприклад їхала без проблем, а зараз не їде бівльше 120 км і ледь до 3000 оборотів хоч убий((( що може бути?? людина хоче авто купити, а я не можу показати!! ЕГР заглушений, всі датчики показують ок, комп нічого не видає з помилок.....я заплутався((((
опель віваро 1.9 100-ка
Штуцер воздушного датчика на впускном колекторі,вакумного і всі шлангочки почисть!

bruno
25.02.2015, 23:04
дякую! а може бути, що датчик повітряний неоригінал і погано читає?? чи форсунки??

Bober
25.02.2015, 23:08
дякую! а може бути, що датчик повітряний неоригінал і погано читає?? чи форсунки??В мене в прошлому році було один в один,не їхала більше 120ти,ще й за 120 було посмикувалась,був забитій штуцер і шлангочка повітряного датчика.

bruno
25.02.2015, 23:10
В мене в прошлому році було один в один,не їхала більше 120ти,ще й за 120 було посмикувалась,був забитій штуцер і шлангочка повітряного датчика.

во во, точно так, що і до 120 ще треба піднапрягтись!!! а що то за штуцер і як його почистити і шланг ??? бо чесно скажу там стільки тих датчиків і всього під капотом, що аж страшно лізти, хоча руки ніби правильно ростуть і до авто також)

Eugene
25.02.2015, 23:14
зправа висять на трубочках бочечка на двох і майже прямокутний на одній, оту одну зніми з самого датчика і дунь в трубку не в датчик карбоклінером, а ще краще покази прибора виклади

bruno
25.02.2015, 23:16
зправа висять на трубочках бочечка на двох і майже прямокутний на одній, оту одну зніми з самого датчика і дунь в трубку не в датчик карбоклінером, а ще краще покази прибора виклади

дякую! а які покази прибора?? на панелі?? так нічого не горить....

Eugene
25.02.2015, 23:20
а які покази прибора??
Діагностичного

Vet
26.02.2015, 08:26
bruno, На нейтралке обороты выше 3000 подымаются?

bruno
26.02.2015, 09:49
bruno, На нейтралке обороты выше 3000 подымаются?

да, піднімаються!! пару раз було, що підтуплювало, але то дуже рідко!!!

Eugene
26.02.2015, 10:00
Хоть щось з вище перечисленних маніпуляцій зробив?

али
26.02.2015, 10:18
bruno, На нейтралке обороты выше 3000 подымаются?
а в чем прикол по оборотам? иногда замечал что не поднимались, но не постоянно, но машина в тяге не меняла

Eugene
26.02.2015, 10:33
а в чем прикол по оборотам?
Тот прикол для авто 07года и выше. У нас при выжатом сцеплении больше 3000 не крутит.

Vet
26.02.2015, 10:33
али, концевик на педали сцепления, когда мозги видят что педаль выжата не дают мотору крутиться выше 3000

Добавлено через 32 секунды
Eugene, опередил)

bruno
26.02.2015, 11:54
Хоть щось з вище перечисленних маніпуляцій зробив?

ще ні, сьогодні-завтра спробую і відпишу!

MasikS
26.02.2015, 12:03
Коли в мене барахлив трансдюсер (вакуумний клапан), то по місту на тязі та розкрутці не сказувалось, лише якщо давав форсаж на затяжних під'йомах, ніби смикалась. Помилок не викидала, а при їзді по трасі висвічувалась спіраль і відразу падала тяга.

Eugene
26.02.2015, 12:04
дуже терміново підскажіть будь-ласка
Це як розуміти?

Добавлено через 3 минуты
ще ні, сьогодні-завтра спробую і відпишу!
:dash2:

tris
26.02.2015, 12:29
а не рассматривали вариант что в настройках мозгов стоит ограничение скорости?
зы: смотрится/ставится/снимается клипом

Eugene
26.02.2015, 12:40
tris Було написанотак

Добавлено через 2 минуты
але 140 наприклад їхала без проблем, а зараз не їде більше 120 км (і то важкувато) і ледь до 3000 оборотів
не катит вариант

tris
26.02.2015, 13:23
tris Було написанотак

Добавлено через 2 минуты

не катит вариант
ой, прощелкал нюанс...

SUVOROV
28.02.2015, 08:15
а може бути, що датчик повітряний неоригінал і погано читає??
Вряд ли... 1.9 асфальт взрывает с датчиком Газели, работает все отлично.

bruno
01.03.2015, 20:00
дивилися з майстром на вихідних!! всі датчики реально працюють, нічого не забито, надув і т.д. все в нормі.................реально не знаємо, що таке.......зараз перевіряємо варіант, чи при заміні двигуна не поклали слабший двигун, потім до мозгів (бо їх робили 10 тис тому) але наданий час справа така - максимум 2600 обертів на 6 передачі і швидкість 122 км, педаль впол!! до 110 набирає більш-менш як ласточка, а потім як ніби щось не дає більше потужності...........майстер сказав, що в цієї моделі нема обмеження системою.......короче кажучи процес продовжується і причину рано чи пізно знайдемо і я обовязково відпишу!!!!

димончик
01.03.2015, 20:15
а как поживает топливный фильтр?

bruno
01.03.2015, 23:14
а как поживает топливный фильтр?

не так давно замінили, хоча зараз ще не дивився..........а хіба якби був проблемний то б їхала добре до 120?? але дякую, гляну)

vectra20
02.03.2015, 00:52
дивилися з майстром на вихідних!! всі датчики реально працюють, нічого не забито, надув і т.д. все в нормі.................реально не знаємо, що таке.......зараз перевіряємо варіант, чи при заміні двигуна не поклали слабший двигун, потім до мозгів (бо їх робили 10 тис тому) але наданий час справа така - максимум 2600 обертів на 6 передачі і швидкість 122 км, педаль впол!! до 110 набирає більш-менш як ласточка, а потім як ніби щось не дає більше потужності...........майстер сказав, що в цієї моделі нема обмеження системою.......короче кажучи процес продовжується і причину рано чи пізно знайдемо і я обовязково відпишу!!!!

той майстер применял какое либо диагностическое оборудование?
или только на слух и визуальный осмотр?

bruno
02.03.2015, 04:42
той майстер применял какое либо диагностическое оборудование?
или только на слух и визуальный осмотр?

все що можна!!! то дуже хороший спеціалізований центр!!!

димончик
02.03.2015, 08:03
Судя по описанию проблемы, если учесть ,что с электроникой полный порядок, очень похоже на недостаток топлива, потому и спросил о фильтре.
А на ходу не пробовали сделать диагностику, по идеи по параметрам должно быть видно что не так. Во всяком случае можно многое увидеть, и толковый диагност должен бы назвать хотя бы направление поиска проблемы.

vectra20
02.03.2015, 08:44
все що можна!!! то дуже хороший спеціалізований центр!!!

а можно глянуть ?
1.расход водуха
2.давление наддува
3.давление топлива

на холостом и под нагрузкой
есть эти данные?

igrok960
02.03.2015, 09:08
2.давление наддува
на холостом и под нагрузкой :+1:

bruno
02.03.2015, 18:34
Судя по описанию проблемы, если учесть ,что с электроникой полный порядок, очень похоже на недостаток топлива, потому и спросил о фильтре.
А на ходу не пробовали сделать диагностику, по идеи по параметрам должно быть видно что не так. Во всяком случае можно многое увидеть, и толковый диагност должен бы назвать хотя бы направление поиска проблемы.

от якраз це і хочемо спробувати!!! просто у ноута здохла батарея на днях , а у мене нема виходу на 220 в машині!! тому чекаю...

Добавлено через 1 минуту
а можно глянуть ?
1.расход водуха
2.давление наддува
3.давление топлива

на холостом и под нагрузкой
есть эти данные?

дякую! обовязково подивлюсь...

kruk
02.03.2015, 18:42
Может забитый катализатор?

димончик
02.03.2015, 19:04
Может забитый катализатор?
:+1: Кстати тоже вариант

Добавлено через 3 минуты
bruno, А еще , а есть ли разница в поведении авто на 5й и 6й передачи при одной и той же скорости?

igrok960
02.03.2015, 20:04
Может забитый катализатор?
При забитом катализаторе,черный дым(сажа)первый признак.

bruno
02.03.2015, 20:59
При забитом катализаторе,черный дым(сажа)первый признак.

була велика сажа, зараз менше....але ж каталізатора нема......

igrok960
02.03.2015, 22:02
bruno, Обрати внимание клапан управления турбиной(трандюсер),как раз при нагрузках клапан может раньше времени сбрасывать вакуум,второй момент сам вакуум должен быть с ХХ постоянным(после традюсера 0.9 kgf) при любых оборотах за исключением сброса при нагрузках.Если подзабит жиклер в штуцере вакуумного насоса,вакуум может показать на насосе 1-1.2kgf. а производительности вакуума хватать не будет,по этой причине тоже преждевременное отключение турбины при нагрузках и потеря мощности.

bruno
02.03.2015, 23:44
bruno, Обрати внимание клапан управления турбиной(трандюсер),как раз при нагрузках клапан может раньше времени сбрасывать вакуум,второй момент сам вакуум должен быть с ХХ постоянным(после традюсера 0.9 kgf) при любых оборотах за исключением сброса при нагрузках.Если подзабит жиклер в штуцере вакуумного насоса,вакуум может показать на насосе 1-1.2kgf. а производительности вакуума хватать не будет,по этой причине тоже преждевременное отключение турбины при нагрузках и потеря мощности.

ох Віварики і складні машини))

DiMax
03.03.2015, 11:42
ох Віварики і складні машини))
Здравствуйте всем! я так понимаю что проблема пока так и не решена.если есть желание могу зайти удалённо и попробовать решить вопрос . опыт есть. если интересно пишите в личку.:secret:

pozdeeff
04.03.2015, 10:23
могу зайти удалённо и попробовать решить вопрос
это как?
...или мне одному интересно?

vectra20
04.03.2015, 10:30
через TeamViewer

Eugene
04.03.2015, 11:45
через TeamViewer
Плюс ко всему нужен диагностический прибор с ноутом и наличие нормального инета возле авто.

ruslankarpaty
05.03.2015, 09:50
через TeamViewer
т.е. есть возможность удаленно снять с "мозгов" ограничение в 120км/ч ???

DiMax
05.03.2015, 16:12
т.е. есть возможность удаленно снять с "мозгов" ограничение в 120км/ч ???
clipom могу точно, а вот насчет op-comа не помню точно как глубоко можно капнуть надо подключаться :)

vectra20
05.03.2015, 16:44
а разве на EDC15 есть такое ограничение ?
шо то я не припомню....
с 16 не путаем?

bruno
05.03.2015, 21:01
а разве на EDC15 есть такое ограничение ?
шо то я не припомню....
с 16 не путаем?

я питав у хлопців, які мені перепрошивали комп, бо здох, і вони сказали, що обмеження не вшивають.............може помилково я собі думаю......тоді думаю на офіційному рено сервісі завтра виявлять це.....дай Бог, щоб це була причина і взагалі її найшли...

vectra20
05.03.2015, 21:33
отпишешь об посещении оффов

ruslankarpaty
05.03.2015, 21:48
отпишешь об посещении оффов
я был у оффов в Франковску...
они мне даже поменять данные резины не знали как...
...попросил КарПасс дать , за небесплатно, глаза большие денег хочет, а как сделать не знает...
чистая правда...
...ах да навеяло,пока стоял там, (место встречи изменить нельзя)
нескольким ребятам советы дал БЛАГОДАРЯ знаниям с ФОРУМУ ...

vectra20
05.03.2015, 21:56
я был у оффов в Франковску...
они мне даже поменять данные резины не знали как...
...попросил КарПасс дать , за небесплатно, глаза большие денег хочет, а как сделать не знает...
чистая правда...
...ах да навеяло,пока стоял там, (место встречи изменить нельзя)
нескольким ребятам советы дал БЛАГОДАРЯ знаниям с ФОРУМУ ...

далеко пойдут....
в АБСе шаманится

bruno
05.03.2015, 22:23
я был у оффов в Франковску...
они мне даже поменять данные резины не знали как...
...попросил КарПасс дать , за небесплатно, глаза большие денег хочет, а как сделать не знает...
чистая правда...
...ах да навеяло,пока стоял там, (место встречи изменить нельзя)
нескольким ребятам советы дал БЛАГОДАРЯ знаниям с ФОРУМУ ...

ну будемо бачити...то Франківськ, це Чернівці......справа не у місті , а у власне спеціалісті, бо і у гаражах може бути кращий чим на любому офіційному)

Вик123
06.03.2015, 06:42
большие денег хочет, а как сделать не знает...
У нас мне ключ привязали за 200грн, а карпас не дали((

ikser
06.03.2015, 11:58
Изготовление чип-ключей
сколько стоит дубликат чип-ключа на сегодняшний день?

DiMax
06.03.2015, 17:31
ну будемо бачити...то Франківськ, це Чернівці......справа не у місті , а у власне спеціалісті, бо і у гаражах може бути кращий чим на любому офіційному)
ну как там офиц. интересно узнать

bruno
06.03.2015, 20:28
ну как там офиц. интересно узнать

ніфіга(( діагностика нічого не виявила, обмеження швидкості не встановлено на машині, хотіли подивитися чи прописані коди форсунок так на компі в машині не виявилося чомусь такої функції, сказали спочатку замінити топлівний фільтр, бо 15 штук км. не мінявся, а далі будемо дивитися, я фільтр купив, але ще не замінив, але я впевнений, що це не через нього, просто рішив і сам уже замінити......як то кажуть - пошуки тривають, далі буде...спец сказав, що надуви всі в нормі, система працює і таке враження ніби потужності не вистачає, бо на 1,2,3 передачах обороти 3500-3700 точно, на 4 гірше, на 5 - 2900 і на 6 - 2600 максимум.....одне було, що сьогодні я на 3 передачі набирав оберти і на 3500 ніби ковтнуло оберти, але точно у мене барахлить клапан турбіни, це він походу бо я перевіряв раніше, буду заміняти, але поки на все коштів нема((

Eugene
06.03.2015, 20:50
хотіли подивитися чи прописані коди форсунок так на компі в машині не виявилося чомусь такої функції
Більше туда не їдь, не прописуються на 1.9 форсунки.
але точно у мене барахлить клапан турбіни, це він походу бо я перевіряв раніше, буду заміняти,
З'єднай трубки, що приходять до нього, якщо попре тоді він якщо без змін, шукай далі. Він часом в тебе не догори ногами стоїть?

vectra20
06.03.2015, 21:18
Більше туда не їдь, не прописуються на 1.9 форсунки.

З'єднай трубки, що приходять до нього, якщо попре тоді він якщо без змін, шукай далі. Він часом в тебе не догори ногами стоїть?
истину Жека говоришь.:+1:

Посмотри ещё вакуумный привод. Тот что сзади. на турбе стоит. Тяжечка.
должно двигатся легко, без закусов и подклиниваний. Пальцем пробуй.
Была турба в которой ось закипела.которую тяжка двигает. А на оси сидит байпасный клапан

DiMax
06.03.2015, 22:42
ніфіга(( діагностика нічого не виявила, обмеження швидкості не встановлено на машині, хотіли подивитися чи прописані коди форсунок так на компі в машині не виявилося чомусь такої функції, сказали спочатку замінити топлівний фільтр, бо 15 штук км. не мінявся, а далі будемо дивитися, я фільтр купив, але ще не замінив, але я впевнений, що це не через нього, просто рішив і сам уже замінити......як то кажуть - пошуки тривають, далі буде...спец сказав, що надуви всі в нормі, система працює і таке враження ніби потужності не вистачає, бо на 1,2,3 передачах обороти 3500-3700 точно, на 4 гірше, на 5 - 2900 і на 6 - 2600 максимум.....одне було, що сьогодні я на 3 передачі набирав оберти і на 3500 ніби ковтнуло оберти, але точно у мене барахлить клапан турбіни, це він походу бо я перевіряв раніше, буду заміняти, але поки на все коштів нема((
если не возражаете под итожу все выше и ниже сказанное:
1.топливный фильтр-15т. очень много особенно после зимы.
2. Жека прав-надо проверить клапан управления турбины и байпас на ней.я посоветовал бы сделать так: на заведенном моторе соединить (снятые предварительно) трубки и в момент соединения их между собой тяжка управления турб. должна двигаться приблизительно на 1см.
3.потрогать одним пальцем тяжку будет тяжело, потому что до неё не долезешь, а даже если акробатический трюк удастся пальцем сдвинуть тяжку будет сложно - придётся преодолеть усилие пружины байпаса.
я так думаю! :mail1:

Eugene
06.03.2015, 22:46
потрогать одним пальцем тяжку будет тяжело, потому что до неё не долезешь,
С ямы самый раз.

SUVOROV
06.03.2015, 22:53
т.е. есть возможность удаленно снять с "мозгов" ограничение в 120км/ч ???

clipom могу точно, а вот насчет op-comа не помню точно как глубоко можно капнуть надо подключаться
Читаю это все аж страшно... Аватар смотрел, там понятней все было...

vectra20
06.03.2015, 22:54
если не возражаете под итожу все выше и ниже сказанное:
1.топливный фильтр-15т. очень много особенно после зимы.
2. Жека прав-надо проверить клапан управления турбины и байпас на ней.я посоветовал бы сделать так: на заведенном моторе соединить (снятые предварительно) трубки и в момент соединения их между собой тяжка управления турб. должна двигаться приблизительно на 1см.
3.потрогать одним пальцем тяжку будет тяжело, потому что до неё не долезешь, а даже если акробатический трюк удастся пальцем сдвинуть тяжку будет сложно - придётся преодолеть усилие пружины байпаса.
я так думаю! :mail1:
ты ошибешься.
это не 2.0.
где напхано всякой пластмассы.
на 1,9 это всё можно сделать через капот.
между воздуханом и вакуумником.
двигается там всё нормально.
суть заключается в том , чтоб понять не клинит ли байпас

а снявши воздухан - там реально всё светится

bruno
06.03.2015, 23:03
[QUOTE=Eugene;304415]Більше туда не їдь, не прописуються на 1.9 форсунки.

З'єднай трубки, що приходять до нього, якщо попре тоді він якщо без змін, шукай далі. Він часом в тебе не догори ногами стоїть

я уже так і зробив і поїхала без ривків)) доречі я не знаю чи догори ногами, трубочки стоять внизу в напрямку салону авто...

vectra20
06.03.2015, 23:17
можешь на клапане померять сопротивление обмотки ?

Eugene
06.03.2015, 23:25
трубочки стоять внизу в напрямку салону авто
два штуцера на клапані повинні бути знизу, клапан має висіти грибком догори. В принципі, перевернутий клапан, те ж саме що з'єднати трубочки.

сопротивление обмотки
Міряй

SUVOROV
06.03.2015, 23:26
можешь на клапане померять сопротивление обмотки ?
Убейте меня сейчас!!! О чем эти ужасы???

bruno
06.03.2015, 23:39
два штуцера на клапані повинні бути знизу, клапан має висіти грибком догори. В принципі, перевернутий клапан, те ж саме що з'єднати трубочки.


Міряй

а що за обмотка, що за опір? де як і чим міряти в дом умовах? я ж не спец) хіба попрошу)

vectra20
06.03.2015, 23:43
клапан тот , что 2 трубки.....
китайский тестер....
там всего 2 контакта
ферштейн?

Eugene
06.03.2015, 23:55
китайский тестер
Контакти тестера замкни між собою для визначення похибки тестера.

bruno
07.03.2015, 01:31
Контакти тестера замкни між собою для визначення похибки тестера.

аааа це....туплю однако))

демис
16.03.2015, 22:04
решил проблему? у меня тоже самое

bruno
17.03.2015, 23:20
решил проблему? у меня тоже самое

привіт! нажаль ще ні........думаю зараз як грошей підзбираю то замінити клапан турбіни і спробувати покласти новий розходомір, якщо пощастить то може в цьому проблема, а якщо ні, то уже не знаю......буду пробувати методом втика...

igrok960
18.03.2015, 00:25
bruno, Надо сразу проверить методом втыка,снимаешь разъем с ДМРВ и пробуешь(если позволит прошивка). И трандюсер,сними с него трубки и соедини вместе,через переходную трубочку.

демис
29.03.2015, 17:33
спасибо! завтра попробую

Yuriyth
31.03.2015, 00:31
bruno, Проверь датчик наддува турбины он может быть забитым(почистить и промыть),и проверь клемы на форсунках.

bruno
12.04.2015, 02:16
короче кажучи дивилися до всього.....замінив я клапан турбіни (ту бочечку) машина перестала на високих обертах сіпатись, поїхала 130-140, але всерівно набирає не так, то нормально то туговато, не розумію, що таке......чорний дим є, походу форсуночки, може і через них то їде нормально, то не дуже, хто знає?? ще походу є проблемка десь там з педаллю зщеплення, чи жабка чи що воно там точно не памятаю, але походу треба замінити, бо коли хлопці щось там з педалькою зробили то машина поїхала краще, а потім знову підтуплювала коли набираю.....ось така історія ще є......будемо ще дивитись..........але вже набридло........перейду мабуть на Рено Мастера 2.8 тді без всякої електроніки....зараз збираю інфу на цю машину....

демис
15.04.2015, 18:43
сегодня, соеденил трубки на трандюсере и чудо машина полетела, без рывков и подергивания вопрос: если так оставить на пару недель какие последствия

vectra20
15.04.2015, 19:02
пару неделек.....?????
ну-ну...
купи этот клапан и забудь.
это котит ток для проверки.
турба работает на макс.....

igrok960
15.04.2015, 19:54
какие последствия
Трандюсер перегреется,возможно сгорит.Надо проверить жиклер в штуцере вакуумного насоса,если не поможет,проверять плотность посадки вакуумных трубок,возможно придется подкрутить трандюсер.Если не достаточный вакуум,новый трандюсер не поможет.

демис
15.04.2015, 20:05
спасибо! на неделе возьму у товарища трандюсер попробую

Eugene
15.04.2015, 20:13
купи этот клапан и забудь
новый трандюсер не поможет.
Также он не поможен если забит канал датчика наддува.
Крутить трансдюсер каждый сможет, а накрутьть так что бы корректно работал, увы, не все. Моя рекомендация, хотя б ОР-СОМом пускай воспользуйтся, а потом меняют крутят и т.д.

igrok960
15.04.2015, 23:55
Eugene, На датчик давления наддува спецом ставил жиклер 0.55(эксперимент),изменений не увидел,кроме маленького провала при резком наборе.
Моя рекомендация, хотя б ОР-СОМом пускай воспользуйтся
Для этого надо иметь ОР-СОМ и навыки,легче традюсер подкрутить на 0.5-1 об.от заводских настроек.

Григорий Саныч
16.04.2015, 08:49
День добрый там может и клапан на турбине заклинить его монтировкой на своём авто разрабатывал потом обороты поевились

Eugene
16.04.2015, 22:36
легче традюсер подкрутить на 0.5-1 об.от заводских настроек
А если там егр не закрывается или канал датчика давления забит, плюс к этому еще и трансдюссер накручен? Как результат потом появляются примастары с механической топливной.

igrok960
16.04.2015, 23:05
А если там егр не закрывается или канал датчика давления забит
Трандюсер крутим когда двигатель тупит в нагрузку, при полностью исправных датчиках,ЕГРах и отсутствие ошибок.
плюс к этому еще и трансдюссер накручен?
Перекрученный традюсер даст еще хуже результат,если его крутили, придется обратно возвращать.

Eugene
17.04.2015, 00:15
при полностью исправных датчиках,ЕГРах и отсутствие ошибок.
О, вот оно. Но всё же у них, походу, проблемки имеются, еще и неопределенные, хз что у них там с датчиками и ошибками, так как даже ОР-СОМа нет. У них как у bruno, так и у демис проблемка то схожая, а от методы их решения могут быть разними.

СкИВ
21.04.2015, 00:30
Трандюсер крутим когда двигатель тупит в нагрузку, при полностью исправных датчиках,ЕГРах и отсутствие ошибок.

Перекрученный традюсер даст еще хуже результат,если его крутили, придется обратно возвращать.

Трандюсер проверяеться временной закольцовкой трубок приходящих на него ехать длжна одинаково.
Ну или вакумометром до и после трандюсера допуск от -0.6 до -1
Я меряю вторым...

igrok960
21.04.2015, 01:44
допуск от -0.6 до -1
Допуск после трандюсера -0.8kgf,после вакуумного насоса -1-1.2. ,при -0.6 при исправном трандюсере не достаточный вакуум выдает насос,возможно забит жиклер.На фото замер после трандюсера.

Добавлено через 2 минуты
Трандюсер проверяеться временной закольцовкой трубок приходящих на него
Читай пост #69

СкИВ
22.04.2015, 00:17
Допуск после трандюсера -0.8kgf,после вакуумного насоса -1-1.2. ,при -0.6 при исправном трандюсере не достаточный вакуум выдает насос,возможно забит жиклер.На фото замер после трандюсера.

Добавлено через 2 минуты

Читай пост #69

А теперь тех ноту вылажи.....

igrok960
22.04.2015, 00:31
А теперь тех ноту вылажи.....
я не занимаюсь диагностикой,вот ты меня и поправь,тех нот у меня нет.Показания вакуума реальные,лично мной сделаны.

СкИВ
22.04.2015, 09:50
я не занимаюсь диагностикой,вот ты меня и поправь,тех нот у меня нет.Показания вакуума реальные,лично мной сделаны.

Показания вакуума на твоем авто говорят о том что машина в этом узле работает отлично
и полностью вписывается в указанный мной допуск
а на счет диагностики это всего лишь часть ремонта авто не более

и мое мнение если пишется какая то информация в которой вы не уверены не плохо бы в конце добавлять ИМХО
Удачи

bruno
29.04.2015, 11:03
всім привіт!! продав я свою........всі дякую))) думаю Мастера Рено 1998 року 2.8 тді взяти.......тут є десь про цю машину обговорення хороші???

Григорий Саныч
29.04.2015, 11:32
bruno, :aiwan-hi: про мастера не припоминаю. А чего такой выбор обьем для роботы нужен ?ию

bruno
30.04.2015, 00:05
bruno, :aiwan-hi: про мастера не припоминаю. А чего такой выбор обьем для роботы нужен ?ию

та ні)) просто по відгукам хороше авто, надійне, простий турбо дизель без електроніки, тому хочу спробувати, тимбільше вмісткий, і водночас не дуже великий)) практично за розмірами як довгий високий трафік-віваро...

Вик123
30.04.2015, 05:19
просто по відгукам хороше авто, надійне, простий турбо дизель без електроніки, тому хочу спробувати, тимбільше вмісткий, і водночас не дуже великий)) практично за розмірами як довгий високий трафік-віваро...
А шось конкретно підібрав?

bruno
01.05.2015, 22:38
А шось конкретно підібрав?

сьогодні взяв.....в Ковелі! стан непоганий, одне що думав, що стан узова буде кращий, але тверда 4 десь так.....не гнилий, але таке, є де не де шпаклівка, бо фарбувався 2 роки тому, але не найкращою якістю.....їхав сьогодні 440 км звідти в Чернівці, так по їзді сподобався, і динаміка, і мякенька, потужна, а місця скільки))) середня база.....

Вик123
01.05.2015, 22:46
bruno, а який рiк та скiльки грошенят, якщо не секрет?

bruno
02.05.2015, 10:21
bruno, а який рiк та скiльки грошенят, якщо не секрет?

1998, середній пасажир 5500...

Роман Мартіян
27.12.2022, 20:41
У мене такаж проблема не їде більше 120 , датчик надуву новий оригінал ,турбіна після реставрації, форсунки після реставрації ,егр відшитий , надув при 3000 тис 2200 витрати повітря 320, на холостому набирає 4000тис прошивка 82лс, з місця їде норм,. Допоможіть