Увійти

Показати повну версію : Загорівся STOP і масло.


Віктор
07.10.2013, 22:10
На 2900 обертів засвітились дві лампочки: стоп і масло, скинув оберти нижче - погасли. Масла пів щупа, 1000 км тому міняв. Що це може бути? На скільки я розумію, лампочка повинна світитись коли нема масла, то куди воно ховається при 2900 об???

Horton
07.10.2013, 22:15
Обрати внимание на масляный фильтр, плотно ли сидит.нет ли подтеков. Ну и естественно без комп. диагностики ехать не советую.

Чижик
07.10.2013, 22:18
На скільки я розумію, лампочка повинна світитись коли нема масла,
Плохо понимаешь. Лампочка светит когда нет давления. А его может быть по многим причинам. Не только отсутствие масла.
Фильтр масляный какой ставил?

Віктор
07.10.2013, 22:30
Фильтр купляв Кнехт. То якщо лампочка світиться на тиск, то чому при включеному запалюванні, вона гасне разом з остальними, а не світиться до поки не запуститься мотор і не створить тиск?

Horton
07.10.2013, 22:34
Фильтр купляв Кнехт
Только пурфлюкс и только у офов. Другим фильтрам нет доверия. Есть горький опыт.:plach:

Чижик
07.10.2013, 22:34
то чому при включеному запалюванні, вона гасне разом з остальними,
Надо понимать глубину глубин французского автопрома.:meowth:
Почему она так гаснет? Вопрос филосовский, на который ответа нет.

Віктор
07.10.2013, 23:08
А де знаходиться датчик тиску масла?

kvanton
08.10.2013, 21:14
У тебя кроме не качественного или забитого фильтра, может быть ещё куча причин в самом поддоне. А это, погнутый поддон, маслозаборник присасывается, забитый, треснул,открутился сам маслозаборник, лопнула ослабла пружина на перепускном клапане насоса.Но не исключено, что глюкнул сам датчик давления. А чего тухнет лампочка со всеми, так компьютер видит что по началу всё исправно, а потом из за нехватки давления или брехни датчика давления и загораются лампочки. Ну это я так, мыслю вслух.

olexa
08.10.2013, 21:17
Ну это я так, мыслю вслух.

Та все правильно, спочатку іде тестування системи у режимі очікування.

Віктор
08.10.2013, 22:33
Сьогодні їздив на діагностику, помилки не вибиває. Разом з заміною масла, проводились роботи по усуненню його підтікання, в тому числі і на стику піддона, знімалась турбіна, прочищались шланги/патрубки і т.д. Сьогодні прочитав темку - https://busovod.ua/showthread.php?t=12385&highlight=%EF%EE%E4%E4%EE%ED , і це мене навело на думку:meowth:, що при усуненні протікання могли використовувати герметик (для іншого призначення або ж невірним способом, забули тряпку чи голову:maybe: ), після чого він відслоївся і забиває маслозабірник. В іншій темі було описано, як дивним чином, частинки обірваного ременя ГРМ, потрапили в піддон і саме на обертах біля 3 тис. спрацьовував індикатор. Суть така що при не високих обертах, масла втягується менше і з меншою силою, тому це лахміття або не підіймається з дна, або ж піднімається в меншій кількості. Якщо завтра вистачить часу, зніму піддон і перевірю свої підозри

kvanton
09.10.2013, 08:28
і це мене навело на думку, що при усуненні протікання могли використовувати герметик (для іншого призначення або ж невірним способом, забули тряпку чи голову ), після чого він відслоївся і забиває маслозабірник. Там может быть что угодно. Если снимался поддон, то возможно и головка, и когда зачищали блок от старой прокладки, то вся эта дрянь попала в поддон, ведь слесари зачастую ленятся закрыть отверстия, что бы грязь не попала внутрь. Ну и как бы совет, если уже решился снимать поддон,(а его таки нужно снять для своей же уверенности) и сетка будет чистой, то обследуй хорошенько весь путь забора масла и подача его в сам блок. Может где отпущен болт, выдавило прокладку. Но я больше склоняюсь что там забита сетка на заборнике. Удачи тебе.

Віктор
09.10.2013, 08:51
Удачи тебе.
Дякую!
Не вкурсі, є складності при знятті піддона, маю на увазі чи нічого не заважає там?

Віктор
11.10.2013, 21:32
А тепер розгадка:
Поїхав на сто, де місяць тому колупались в серці мого Опелька. Розказав їм ситуейшн. Вирішили викрутити датчик тиску - розломали:oh: виміряли манометром: на холостих - 2.00, на 3-4 тис - близько нуля!! Зняли піддон, а там ця хрєнь:oh: Всі здивувались, всі посміялись:lol: Зібрали назад, поставили манометр, на холостих - 6.00 на обертах 5.00, це не забагато? Приїхав додому і дуамю собі, а що відбувалось з мотором і турбою, за час експлуатаціїї з тряпкою (1000 км), хоча лампочка засвітилась на днях?

ВОЛЬДЕМАР
11.10.2013, 21:36
Зняли піддон, а там ця хрєнь
І Ти цих козаків не ху------ми не вклав. Я б не витримав.

Віктор
11.10.2013, 21:56
Та розумієш, я тоді тій тряпці порадувався, що нічого не потрібно міняти, а людскій фактор завжди присутній.

Horton
11.10.2013, 22:00
я тоді тій тряпці порадувався,
Было бы чему радоваться:no-no:
а людскій фактор завжди присутній.
:chopwood::chopwood::devil:

Віктор
11.10.2013, 22:09
Было бы чему радоваться
:( та не сип ти сіль на рану...

ВОЛЬДЕМАР
11.10.2013, 22:13
та не сип ти сіль на рану...
В принципі добре що хоть так. Але все одно неприємно. А якщо б не засвітилося, або засвітилося тоді коли пізно.

Віктор
11.10.2013, 22:19
Ага, ще добре, що я був на сто, поки вони розбирали, а так би назвали б мені якусь цифру, за "заміну маслонасоса", щоб відбити зломаний датчик і з/п слєсаря:yes3:

Horton
11.10.2013, 22:20
Ага, ще добре, що я був на сто, поки вони розбирали, а так би назвали б мені якусь цифру, за "заміну маслонасоса", щоб відбити зломаний датчик і з/п слєсаря
:+1:

Віктор
11.10.2013, 22:41
От завдяки не чесним ( а їх 99% ) і не компетентним ( етак 90% ) стоШникам, ми створюємо форуми, ділимось досвідом, який збереже наші нерви і гроші:vo:

юрєц
06.01.2016, 01:05
Така сама проблема при 3000 загоралась потім тухла ,поміняв масло загорається при 2100 об.

nekolay
06.01.2016, 06:22
у меня раньше на спринтере загоралась и тухла лампочка от масла.. оказалось нерабочий датчик уровня масла...

Alekss II
06.01.2016, 09:24
Только пурфлюкс и только у офов. Другим фильтрам нет доверия. Есть горький опыт.:plach:

Да ладно бош тоже нормальный..

vitos svp
06.01.2016, 10:06
Да ладно бош тоже нормальный..

Чем докажеш?

shuma34
06.01.2016, 10:53
Да ладно бош тоже нормальный..

Якраз про бош.;)
https://www.youtube.com/watch?v=M2frlFZUUzI