Показати повну версію : Загорівся STOP і масло.
На 2900 обертів засвітились дві лампочки: стоп і масло, скинув оберти нижче - погасли. Масла пів щупа, 1000 км тому міняв. Що це може бути? На скільки я розумію, лампочка повинна світитись коли нема масла, то куди воно ховається при 2900 об???
Обрати внимание на масляный фильтр, плотно ли сидит.нет ли подтеков. Ну и естественно без комп. диагностики ехать не советую.
На скільки я розумію, лампочка повинна світитись коли нема масла,
Плохо понимаешь. Лампочка светит когда нет давления. А его может быть по многим причинам. Не только отсутствие масла.
Фильтр масляный какой ставил?
Фильтр купляв Кнехт. То якщо лампочка світиться на тиск, то чому при включеному запалюванні, вона гасне разом з остальними, а не світиться до поки не запуститься мотор і не створить тиск?
Фильтр купляв Кнехт
Только пурфлюкс и только у офов. Другим фильтрам нет доверия. Есть горький опыт.:plach:
то чому при включеному запалюванні, вона гасне разом з остальними,
Надо понимать глубину глубин французского автопрома.:meowth:
Почему она так гаснет? Вопрос филосовский, на который ответа нет.
А де знаходиться датчик тиску масла?
У тебя кроме не качественного или забитого фильтра, может быть ещё куча причин в самом поддоне. А это, погнутый поддон, маслозаборник присасывается, забитый, треснул,открутился сам маслозаборник, лопнула ослабла пружина на перепускном клапане насоса.Но не исключено, что глюкнул сам датчик давления. А чего тухнет лампочка со всеми, так компьютер видит что по началу всё исправно, а потом из за нехватки давления или брехни датчика давления и загораются лампочки. Ну это я так, мыслю вслух.
Ну это я так, мыслю вслух.
Та все правильно, спочатку іде тестування системи у режимі очікування.
Сьогодні їздив на діагностику, помилки не вибиває. Разом з заміною масла, проводились роботи по усуненню його підтікання, в тому числі і на стику піддона, знімалась турбіна, прочищались шланги/патрубки і т.д. Сьогодні прочитав темку - https://busovod.ua/showthread.php?t=12385&highlight=%EF%EE%E4%E4%EE%ED , і це мене навело на думку:meowth:, що при усуненні протікання могли використовувати герметик (для іншого призначення або ж невірним способом, забули тряпку чи голову:maybe: ), після чого він відслоївся і забиває маслозабірник. В іншій темі було описано, як дивним чином, частинки обірваного ременя ГРМ, потрапили в піддон і саме на обертах біля 3 тис. спрацьовував індикатор. Суть така що при не високих обертах, масла втягується менше і з меншою силою, тому це лахміття або не підіймається з дна, або ж піднімається в меншій кількості. Якщо завтра вистачить часу, зніму піддон і перевірю свої підозри
і це мене навело на думку, що при усуненні протікання могли використовувати герметик (для іншого призначення або ж невірним способом, забули тряпку чи голову ), після чого він відслоївся і забиває маслозабірник. Там может быть что угодно. Если снимался поддон, то возможно и головка, и когда зачищали блок от старой прокладки, то вся эта дрянь попала в поддон, ведь слесари зачастую ленятся закрыть отверстия, что бы грязь не попала внутрь. Ну и как бы совет, если уже решился снимать поддон,(а его таки нужно снять для своей же уверенности) и сетка будет чистой, то обследуй хорошенько весь путь забора масла и подача его в сам блок. Может где отпущен болт, выдавило прокладку. Но я больше склоняюсь что там забита сетка на заборнике. Удачи тебе.
Удачи тебе.
Дякую!
Не вкурсі, є складності при знятті піддона, маю на увазі чи нічого не заважає там?
А тепер розгадка:
Поїхав на сто, де місяць тому колупались в серці мого Опелька. Розказав їм ситуейшн. Вирішили викрутити датчик тиску - розломали:oh: виміряли манометром: на холостих - 2.00, на 3-4 тис - близько нуля!! Зняли піддон, а там ця хрєнь:oh: Всі здивувались, всі посміялись:lol: Зібрали назад, поставили манометр, на холостих - 6.00 на обертах 5.00, це не забагато? Приїхав додому і дуамю собі, а що відбувалось з мотором і турбою, за час експлуатаціїї з тряпкою (1000 км), хоча лампочка засвітилась на днях?
ВОЛЬДЕМАР
11.10.2013, 21:36
Зняли піддон, а там ця хрєнь
І Ти цих козаків не ху------ми не вклав. Я б не витримав.
Та розумієш, я тоді тій тряпці порадувався, що нічого не потрібно міняти, а людскій фактор завжди присутній.
я тоді тій тряпці порадувався,
Было бы чему радоваться:no-no:
а людскій фактор завжди присутній.
:chopwood::chopwood::devil:
Было бы чему радоваться
:( та не сип ти сіль на рану...
ВОЛЬДЕМАР
11.10.2013, 22:13
та не сип ти сіль на рану...
В принципі добре що хоть так. Але все одно неприємно. А якщо б не засвітилося, або засвітилося тоді коли пізно.
Ага, ще добре, що я був на сто, поки вони розбирали, а так би назвали б мені якусь цифру, за "заміну маслонасоса", щоб відбити зломаний датчик і з/п слєсаря:yes3:
Ага, ще добре, що я був на сто, поки вони розбирали, а так би назвали б мені якусь цифру, за "заміну маслонасоса", щоб відбити зломаний датчик і з/п слєсаря
:+1:
От завдяки не чесним ( а їх 99% ) і не компетентним ( етак 90% ) стоШникам, ми створюємо форуми, ділимось досвідом, який збереже наші нерви і гроші:vo:
Така сама проблема при 3000 загоралась потім тухла ,поміняв масло загорається при 2100 об.
у меня раньше на спринтере загоралась и тухла лампочка от масла.. оказалось нерабочий датчик уровня масла...
Alekss II
06.01.2016, 09:24
Только пурфлюкс и только у офов. Другим фильтрам нет доверия. Есть горький опыт.:plach:
Да ладно бош тоже нормальный..
vitos svp
06.01.2016, 10:06
Да ладно бош тоже нормальный..
Чем докажеш?
Да ладно бош тоже нормальный..
Якраз про бош.;)
https://www.youtube.com/watch?v=M2frlFZUUzI
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010