Перегляд одного допису
Старий 05.12.2011, 18:25 #9
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово

Цитата:
Допис від alexusaty  - Пост 96182 - Фото 1
ну начнем с того что это совсем разные машины. У эксперта грузоподъемность намного меньше чем у трафика. Объем будки тоже. Если в эксперт в обычном кузове поставить 8 мест, то багажника там будет не более чем в чери куку. Какая уж тут стройка? А постоянно устанавливать, снимать сиденья одному точно неудобно будет - быстро затрахаешься это делать и начнешь машину свою ненавидеть...
Так что ИМХО эксперт и его клоны не вариант.
Да и трафик только длинный надо.
Та ні, машини, тільки ззовні здається, що сильно відрізняються. Вони, хоч і різні але при виборі можна розглядати як конкурентні варіанти, особливо після 2007 року. До того ж і грошей може вистачити на дуууууже гарного Скудо/Експерта/Джампі навіть у пассажирському варіанті. У короткому і там і у нас, при трьох рядах сидінь, місця нема. У довгій базі вони мало різняться один від одного. Вантажопідйомність різниться у 200-400 кг на нашу користь. Там 800 здається, а може 1000. Зате то більше легкове авто, ніж вантажне, тому комфорт їзди там вище, економічність на їх боці. Посадка водія мені особисто більше подобається у Трафіка, вища. Дизайн у них краще, особливо останні моделі, ну не чемодан, не холодильник, не горбатий, не головастик і т.д.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору