Перегляд одного допису
Старий 24.03.2010, 22:26 #18
Аватар для Андрей Н-1
Андрей Н-1 Андрей Н-1 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Киев.

Авто: Н-1

Дописи: 241
Вы сказали Спасибо: 382
Поблагодарили 168 раз(а) в 63 сообщениях
Репутація: 0
Андрей Н-1 Андрей Н-1 зараз поза форумом
Местный
Аватар для Андрей Н-1

Звідки Ви: Киев.
Авто: Н-1
 
Дописи: 241
Вы сказали Спасибо: 382
Поблагодарили 168 раз(а) в 63 сообщениях
Репутація: 0
Типово

Цитата:
Допис від Степан  - Пост 60386 - Фото 1
Немає такого поняття як пасажирські чи вантажні ресори. В оригінальних пасажирах задня підвіска взагалі на пружинах. Всі вантажні ідуть на ресорах. Ресори 4-х листові. Просто один час корейці почали випускати 5-ти листові ресори і товщина листів в них була меншою. Їх якоби вважали пасажирськими, але то все туфта. Зараз у продажі існують тільки 4-х листові ресори.
P.S. В наявності є оригінальні ресори (4-х листові) по 1550грн.
Получается что, рассказы продавцов мол листы у них тоньше и будет мягче -разводы. Где в топике читал что после замены все же бусик мягкий становится, с волговскими 5шт. вместо2 подкоренных. Надоело песок возить! Вот только как меняется грузоподъемность на волговских, ездю пустой ну а вдруг надо?

Востаннє редагував Андрей Н-1: 24.03.2010 о 22:58.
Андрей Н-1 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору