Цитата:
Допис від IesuiT
Нашел сервисную книжку и все остальное по машине, но допусков по моторному маслу нигде нет.( Позвонил по телефону поддержки Рено Украина с вопросом по допуску масла для моей машины, перенаправили на дилера, там по номеру кузова мне определили допуск RN 0720, хотя сажевого у меня нет.
|
Всі ті допуски від Рено, Мерседеса і інших Тойот - розводняк лохів!
Є специфікації АСЕА по ним і підбирай оливу для авто!
Категорія A/B.
Повна назва - Моторні оливи для бензинових двигунів та дизелів легкових автомобілів, фургонів, мікроавтобусів.
Зверніть увагу на той факт, що ACEA не виділяє категорії бензинових двигунів для вантажівок. Просто в Європі немає бензинових вантажівок. Тому всі вони потрапляють сюди ж, умовно кажучи, в легковий сегмент.
Отже, категорія A/B має 4 класи:
A1/B1 – енергозберігаючі олії
A3/B3
A3/B4
A5/B5 - енергозберігаючі олії
Ще раз хочу звернути Вашу увагу. В даний час у ACEA немає більше понять бензинові оліви та дизельні. Якщо олива бензинове, то вона обов'язково буде дизельною, якщо олива дизельна, вона обов'язково буде бензиновою. Як би вона там не називалося Disel, Super Diesel, Super Puper Diesel, вона все одно буде і бензиновим.
Мало того, літери в категоріях місцями від важливості не змінюються, на першому місці завжди стоятиме літера A, а на другому літера В.
Отже, 4 класи, причому два з них енергозберігаючі
Без економії палива Енергозберігаюче
Збільшений інтервал заміни A3/B4 A5/B5
Стандартний інтервал заміни A3/B3 A1/B1
У наступній редакції ACEA напевно прибере клас A1/B1, тому що він повністю дублюється класом A5/B5. Тому, якщо у Вашій сервісній книжці зазначено A1/B1, Ви можете замінити його на A5/B5, можна і навпаки, але тоді не буде подовженого інтервалу заміни.
Прибираємо. Залишається 3 класи:
A3/B3
A3/B4
A5/B5
Класи A3/B3 та A3/B4 для бензинових двигунів однакові, і тут Ви також можете варіювати, змінюючи одну оліву на іншу. Різниця лише у дизелях.
A3/B4 повністю перекриває масло A3/B3 і окрім цього розраховане на систему безпосереднього упорскування паливо. Тому Виможете вибирати A3/B4 і не морочити собі голову, яке уприскування у Вашого дизеля.
Категорія С.
Вона введена для двигунів, оснащених системами доочищення відпрацьованих газів, каталізаторами та сажовими фільтрами. Категорія включає також 4 класи
С1 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Lowest SAPS, що мають наднизький рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, сумісні з будь-якими системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високою швидкістю зсуву (HTHS) – 2,9 mPa·s;
С2 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Mid SAPS, що мають середній рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, сумісні з сучасними системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 2,9 mPa·s;
С3 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Mid SAPS, що мають середній рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, сумісні з сучасними системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 3,5 mPa·s;
С4 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Low SAPS, що мають низький рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, сумісні з будь-якими системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 3,5 mPa·s;
С5 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Моторні оливи Mid SAPS, що мають середній рівень сульфатної золи, фосфору та сірки, забезпечують підвищення економії пального, сумісні з сучасними системами очищення викидних газів та забезпечують подовжений інтервал заміни, використовуються у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розраховані на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 2,6 mPa·s.
С6 - Всесезонні оливи, що мають підвищену стабільність залишатися в своєму класі в’язкості. Це Mid SAPS оливи, з середнім рівнем сульфатної золи, фосфору та сірки, забезпечують підвищення економії пального, сумісні з сучасними системами очищення викидних газів.
Призначені для використання у високоефективних двигунах легкових автомобілів та легких вантажних автомобілів: бензинові двигуни та дизелі з прямим впорскуванням пального (DI), які розроблені і схвалені автовиробниками (OEM) на роботу з оливами, що мають низьку в’язкість та мінімальну високотемпературну в’язкість за високої швидкістю зсуву (HTHS) – 2,6 mPa·s.
Порівняно з категорією С5, ці моторні оливи також забезпечують захист від низькошвидкісного попереднього запалювання та захист від зношування бензинових двигунів з турбонагнітачем та прямим впорскуванням, а також захист від відкладень на компресорі турбокомпресора (TCCD) для сучасних дизельних двигунів з прямим вприском.
С1 - Енергозберігаюча 3% Low SAPS
С2 – Енергозберігаюча 2,5% Midle SAPS
С3 – Стандартна Midle SAPS
С4 – Стандартна Low SAPS
Для того, щоб зрозуміти, що там написано, потрібно розібратися, а що таке SAPS, і чому воно буває Low та Midle
Є таке поняття - Зольність сульфатна – це показник, що визначає кількість металовмісних присадок в оливі. Чим більше таких присадок, тим вища зольність. Однак надлишок, як і недостатня кількість присадок, шкодить моторній оливі, оскільки стає джерелом додаткових низькотемпературних відкладень двигуна: шламів, смол, коксу. Сьогодні у виробництві моторних олив чітко окреслилася тенденція до зменшення сульфатної зольності – нижче 0,5%.
Зольність, а також сірка і фосфор, що містяться в газах, що відпрацювали, досить швидко виводять з ладу каталізатори, забивають осередки сажевих фільтрів. Для вирішення цієї проблеми були розроблені оливи SAPS. У цій абревіатурі літери вказують на обмеження в оливі сульфатної зольності (Sulphated Ash), фосфору (Phosphorus) та сірки (Sulphur). Застосування олив SAPS дозволяє збільшити термін дії систем очищення та нейтралізації до 100 тис. км. пробігу. Це особливо важливо через те, що каталізатор, що містить дорогі метали (платину, рутеній, паладій) коштує недешево.
Так ось там у табличці:
Low SAPS – знижений вміст сульфатної зольності, сірки та фосфору.
Midle SAPS – нормальний вміст сульфатної зольності, сірки та фосфору.
Я лию в свого Трафіка С3, в'язкістю 5W40.