Перегляд одного допису
Старий 24.02.2025, 08:30 #160
Аватар для vitos svp
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Бердянськ

Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b

Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
Аватар для vitos svp

Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
 
Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Топливный фильтр-замена\нюансы\вопросы.

Цитата:
Допис від Postdove  - Пост 470230 - Фото 1
Тобто, ти хочеш сказати, що підігрівач займає всю бокову поверхню фільтра?
для розігріву фільтра достатньо і підігріву 2/3 колби фільтра.

Цитата:
Допис від Postdove  - Пост 470230 - Фото 2
Я просто хотів сказати, що у Stanadyne металеві і зовнішній корпус, і внутрішня трубка.
метал металу велика різниця! Найкраща теплопередача буде через мідну/латунну трубку, та ще і з рифленою внутрішнею поверхнею.
в тому Stanadyne терморезистри нагрівальні, чи ніхром з термостатом?
Що стається з термостатом при 10...15А навантаження можеш подивитись в попередніх повідомленнях. Працював не довго.

Цитата:
Допис від Postdove  - Пост 470230 - Фото 3
Так з якого конкретно матеріалу ота речовина, яка "теракотового"( з твоїх же слів) кольору?
для тих хто не бачить і не розуміє конструкцію грілки:
- нижній шар - двосторонній скотч 3М, полімерний, тонкий, не пінний;
- наступний шар - підложка з склотканини;
- на підложці прокладено чотири параллельні нагрівальні контури з ніхромового дроту;
- зверху поверхневий шар з склотканини;
- верхній шар теплоізолюючий, з спіненого силікону;
- шари з скловолокна просичені і зклеєні силиконовим компаундом.

Ще раз - теплоізолююча піна лише зверху!!!
Між колбою і ніхромом шар двостороннього скотчу і скловолоконної тканини, тому температура поверхні колби буде завжи меншою за температуру на захисному термостаті.

Добавлено через 10 минут
Цитата:
Допис від 2093306  - Пост 470230 - Фото 4
Скептицизм мой все равно присутствует в этой теме.
...
Скептицизмом дійсно нічого нагріти не вдасться.
Вчора при стартовій температурі палива -10°С, увімкнув на стоячому двигуні попередній підігрів палива, через 5 хв. після вимкнення і пуска двигуна температура палива піднялась до +4,6°С, а потім пішло холодне паливо з бака і температура впала до -6,3°С, бо присутня інертність підігріву через колбу.

Але все одно працює достатньо добре і через скловолоконну підложку і пластикову колбу.
Буває вимикається по перегріву термостата +65°С, треба було ставити +80°С.

Добавлено через 12 минут
Цитата:
Допис від 2093306  - Пост 470230 - Фото 5
...
фото филтра с грелками чатА не мАгу прилепить......а снимать на ютуб или тикток там и нечего....фильтр и три алюминьки с проводами хомутом притянуты.
Залий фото на https://postimages.org/uk/, і посилання з нього вкладай в повідомлення.

Востаннє редагував vitos svp: 24.02.2025 о 08:48. Причина: Добавлено сообщение
vitos svp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору