Перегляд одного допису
Старий 12.02.2025, 20:43 #155
Аватар для vitos svp
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Бердянськ

Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b

Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
Аватар для vitos svp

Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
 
Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Топливный фильтр-замена\нюансы\вопросы.

Цитата:
Допис від Postdove  - Пост 470203 - Фото 1
Тоді хай питають. Просто так, ради цікавості, гофру розрізати неохота.
На кой її різати? кинув пару провідкив на клемах і вимірюй.

Добавлено через 11 часов 12 минут
Сьогодні при стартовій температурі палива на виході з фільтра -6,8'С, після заведення двигуна зразу увімкнув контур попереднього (5хв) підігріва фільтра, через 1 хв. Увімкнувся ходовий підігріів зав'язаний на датчик температури.
Десь при температурі коло 0'С обидва контура вимкнулимь по перегріву грілки (+65'С).
Після охолодження термостату увімкнувся лише ходовий підігрів, нагрів паливо до 8'С без вимикань. Двигун нагрівся до +67'С
Оце думаю може змінити налаштування терморегулятора з +3/+8'С, на +5/+15'С подивитись чи буде грілка виходити в перегрів.
Проточний підігрівач палива STANADYNE 12V 150W 12V 150W налаштован на +10/+80'С

Востаннє редагував vitos svp: 24.02.2025 о 08:46. Причина: Добавлено сообщение
vitos svp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору