 |
Местный
|
|
Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
|
|
Местный
Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
|
Відповідь: Топливный фильтр-замена\нюансы\вопросы.
Вітаю!
Сьогодні майже морозний ранок!
Температура палива в паливному фільтрі перед пуском +1,1'С!
попередній підігрів фільтра не вмикав.
Ходовий підігрів фільтра вмикнувся через 55 сек (кітайська хвилина склаається з 55 секун нормального годинника), при температурі палива +1,4'С;
через 2 хвилини після вмикання підігріва фільтра температура палива була +4,2'С;
через 3 хв. - +6,2'С;
через 4 хв. 30 сек - на температурі +8,0'С підігрів фільтра вимкнувся.
по тепловій інерціі температура палива піднялась майже до +10'С і потім пішла поступово вниз, десь до +6'С - така температура вже підігрів за рахунок обратки з двигуна.
Хто мені тут втирав, що підігріва через пластиковий корпус не буде???
Звісно що і це не мороз! Але і підігрів вимкнувся не від перегріву грілки, а по температурі палива, відповідно передача тепла через пластикову колбу нормальний.
Слава ЗСУ!
|