Перегляд одного допису
Старий 16.08.2024, 20:16 #1444
Аватар для М'арк
М'арк М'арк зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro 2,0 CDTI

Дописи: 515
Вы сказали Спасибо: 105
Поблагодарили 145 раз(а) в 105 сообщениях
Репутація: 0
М'арк М'арк зараз поза форумом
Местный
Аватар для М'арк

Авто: Opel Vivaro 2,0 CDTI
 
Дописи: 515
Вы сказали Спасибо: 105
Поблагодарили 145 раз(а) в 105 сообщениях
Репутація: 0
Типово Відповідь: Выбор зимней резины.

По вибору європейська/скандинавська - я однозначно рекомендую скандинавську. Європейський протектор в більшості виробників зараз це якась фігня, більш на всесезонку похоже. По Європі, де комунальники працюють не просто своєчасно, а навіть на випередження погоди, воно, може, і норм. Але в нас, навіть в останні малосніжні зими чистять і не вчасно, і не всюди. Знову ж, залежить де ти живеш/їздиш і наскільки критично тобі не виїхати через непогоду. Хтось і на літній перебивається, комусь всесезонки вистачає. Напр., в мене, якщо випаде сантиметрів 15 снігу, то я можу й додому не втрапити, бо підйомчик є невеличкий, але западлістський такий.
Відносно китаю, треба розуміти, що в зимової шини є два основних і трохи різних завдання : вигребти з снігу і триматись на швидкості за слизьку дорогу. От зі снігу гребе , практично, виключно за рахунок протектора. Чим глибший він, і чим більша відстань між ламелями, тим краще гребе. Грубо кажучи, дубова шина з хорошим протектором виїде краще, ніж м'якенька шина з густим і мілким протектором. Тобто, для того, аби подалі зіїхати і звідти виїхати шину можна вибирати чисто візуально. А от на швидкості працюють інші фактори - склад гуми, кількість отих дрібних прорізів і те, наскільки правильно розраховане розміщення і форма ламелей. І тут треба покладатись на виробника.
М'арк зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Эти 2 пользователя(ей) сказали Спасибо М'арк за это полезное сообщение:
catmanul (17.08.2024), филин (17.08.2024)