 |
Новичок
|
|
Звідки Ви: Житомир
Авто: Opel Movano 2003 g9u a754 dci 120
Вік: 34
Дописи: 2
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
|
Новичок
Звідки Ви: Житомир
Авто: Opel Movano 2003 g9u a754 dci 120
Вік: 34
Дописи: 2
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
Opel Movano g9u a754 2003р.в. підбір поршня
Бажаю міцного здоров'я!
Склалась наступна ситуація:
Мотор почав їсти оливу, добряче так, доходило до 1500мл на 1000км (щоправда під навантаженням).
Було прийнято рішення розібрати мотор, та замінити направляючі клапанів, сальники клапанів, тощо.
Після зняття гбц, було виявлено, що треба міняти ще й клапана, бо був сильний знос на штоках.
Оскільки вже не було гбц, то гріх не подивитись на вкладиші та стан циліндрів, з кільцями.
Було виявлено задіри на циліндрі (трохи лила форсунка)...
Було прийнято рішення розточити блок до 89,5мм.
І далі починається найцікавіше:
- поршні стояли в стандарті (89мм);
- на поршні є маркування 089168++R1;
- згідно оригінального каталогу тип поршня R1 - це 4430865;
- на верхній частині поршня є значок Рено, я грець його зна, чи то ще оригінальні поршні з завода, чи нє;
- під час пошуку запчастин за оригінальним vin - кодом видає як варіант Mahle 022601, але є але...
Знайшов в інтернеті за оригінальним маркуванням 089168 (без ++r1) характеристики поршня. Співпадає все, окрім діаметру вогнутості та глибини вогнутості.
Тобто. Є той поршень, що стояв, з маркуванням 089168++ R1 ( за допомогою високоточного китайського штангенциркуля))) було встановлено глибину вогнусті 17,85-17,9мм, та ширину вогнутості 42,5мм +-)
Також є поршень mahle 0222601, ремонтний.
Згідно данних на різних торгівельних площадках в нього діаметр вогнутості 43мм, а глибина-17,8мм.
Питання до знавців. Чи підійде воно?
Дякую Вам.
|