1. Закінчив збирання бандажного підігріву паливного фільтру:
2. Підігрів зроблено на основі силіконової грілки:
Яку вимушен був трохи допиляти:
На грілці підірвав зовнішню силиконову теплоізоляцію, видалив штатний термостат, на кожен контур кабельними гільзами під’єднав окремі кабелі живлення, вклеїв два термостата на 65°С, де треба підрізав теплоізоляцію і потім акуратно силиконовим автомобільним клеєм-герметико заклеїв нею місце втручання.
В принципі можно було зробити спільний « - », але це все одно потребувало би 12-pin роз’єма, тому проклав окрмі кабеля і по « - ».
Кінці кабелів живлення і керування в захисній гофротрубці під’єднав до 12-pin роз’єма типу Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 з алі, якщо і підробка, то якісна:
3. Переробив кришку фільтра:
- видалив штатні нагрівальні елементи і теплообмінні люміневі пластини
- розібрав штатний термостат, спаяв контакти і замастив силиконовим бензостійким герметиком
- встановив терморезистор контролю температури палива після фільтра і підпаяв його то клем штатного обігріва фільтра.
4. Колбу фільтра з грілкою обтянув термоусадочною трубкою PVC Shrink Tube.
5. Тепер через штатний роз’єм фільтра підключено терморезистор температури палива, а через 12-pin роз’єм – 4 контура нагрів і два термостата максимальної температури грілки.
Окремий для попереднього нагріву через реле часу і окремий для постійного підігріву через реле температури.
6. Схему живлення підігріву зібрав в коробці реле і запобіжників під капотом, завів туди окремий « - » від АКБ, під’єднання контурів обігріву зробив тимчасово на клемниках Wago 221 серії, щоб в морози можно було легко перекомутовувати контури з’ясовуючи скільки треба контурів на постійний підігрів, а скільки на попередній.
Зберіг можливіть під’єднання і кришки фільтра з заводським проточним підігрівачем і з штатною схемою його живлення.
- жовтий контур споживає – 4,67А;
- синій – 4,5 А;
- червоний – 4,4 А;
- зелений – 4,31 А.
Що в сумі дає потужність 54...260 W.
7. Керування попереднього підігріву відбувається через імпульсну двокольорову 7-контактну кнопку і реле часу:
Реле знаходиться в торпеді, під верхньою кришкою, над магнітолою, щоб був легкий доступ.
Живлення реле часу від «+» розетки прикурювача, на яку струм подається при ІІ положенні ключа запалення і заведенному двигуні.
Робота попереднього підігріву сігналізирується червоною підсвіткою кнопки.
Таймер підігріву виставив на 5 хв. Регулювання часу робиться резистором, тому не збивається при вимкненні реле.
8. Постійний підігрів фільтра через реле часу і терморезистор температури палива після фільтру, в кришці фільтра:
Живлення реле температури від «+» на реле штатного підігріву паливного фільтру, подається при ІІІ положенні ключа запалення і заведеному двигуні.
Виставив температуру вмикання +3°С, вимикання +8°С.
Виставив затримку вмикання підігріву – 1 хв.
Налаштування зберігаються після вимкнення живлення реле.
Терморезистор доволі точно показує температуру палива, після подовження кабеля + 2 метра.
Подача живлення на постійний контур підігріва підтверджується жовтою підсвіткою кнопки вмикання попереднього підігріву.
9. Одночасне вмикання попереднього підігріву (червоний колір) і постійного підігріву (жовний колір) дають на кнопці помаранчевий колір.
Витрати:
-
грілка силіконова – 1 895 грн;
-
Термостат керамічний – 0,62 USD;
-
Термостат металевий – 0,46 USD;
-
кабель силiконовий 18 AWG (чорний, сірий, білий, жовтий, червоний, зелений, синій) 5 м х 7 = 35 м, 7 х 2,86 USD = 20,02 USD.
В принципі можно було придбати і по 1 метру, а не по 5, лише від грілки і до роз'єму, а від роз’єму і до коробки прокласти звичайним автомобільним перетином 0,75 мм/кв, на живлення контурів і 0,5 на термостати, але спробуй придбати автомобільні різнокольорові по 4 метри в Україні! Так що вигіднше було придбати на Аліекспресі по 5 метрів 7 кольорів;
- гільзи кабельні 8 шт – з домашніх запасів;
-
Роз’єм Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 Deutsch Connector DT06-12S-E008/DT04-12P-E008 – 5,02 USD;
-
автомобільні різнокольорові провода 0,5 кв.мм керуючих ліній і 2,5 мм.кв на клемник Wago – купував у
хлопця з Запоріжжя , через prom.ua;
- кабель ПВ3-4 мм/кв 2 метри – 50 грн, з ринку;
- кабельні гофрокішки – щось по 15..20 грн за метр , двох діаметрів, 16 мм під живлення грілки і 4,5 мм під терморезистор, « - » від АКБ і керуючі кабелі від торпеди і до коробки під капотом – з авторинку;
- колодка запобіжників, 3 колодки реле, колодка живлення «+» - гривень 300...500 за все, з розборки на olx.ua;
- реле G. CFRTIER 8200 263 342 29 200 041, 20А - 80 грн. з розборки на olx.ua;
- фішка на роз’єм штатного підіргіву фільтра – 120 грн;
До речі кабель до пінів бів в фішці дубовий і трохи попливший, що означає, що піни гріються добряче при роботі, чи то струм великий, чи то контакт був поганий.
-
Реле часу – 2,03 USD;
-
Кнопка – 4,73 USD;
-
Реле температури W2401-N – 3,61 USD;
- Терморезистор з радіомагазина – чи то 1 грн./шт, чи то 3 шт. /10 грн;
-
Термоусадка прозора діаметром 105 мм, ширина 165 мм, довжина 1 000 мм – 1,9 USD;
- клемники Wago 3 шт.- з Епіцентра;
- Термоусадка кабельна - з запасів, з Епіцентра, з ринка, з клеєм чорна, без клея різнокольорова.
- скловолоконна термостійка ізолююча трубка – з Епіцентра.
Можно було зробити і простіше, лише на термостатах і релюхах, але якщо взявся допилювати, то треба допиляти до ідеального.
Такий підігрів можно пристосувати до любого фільтра і на любому авто.
Кого цікавлять подробицs, будуть питання по суті і для Чапаєвих тицяйте
ТУТ.