Перегляд одного допису
Старий 12.05.2024, 10:28 #146
Аватар для 2093306
2093306 2093306 зараз поза форумом
Пользователь
 
 

Звідки Ви: Киев

Авто: Опель Виваро 2016г

Вік: 52
Дописи: 61
Вы сказали Спасибо: 56
Поблагодарили 58 раз(а) в 24 сообщениях
Репутація: 0
2093306 2093306 зараз поза форумом
Пользователь
Аватар для 2093306

Звідки Ви: Киев
Авто: Опель Виваро 2016г
 
Вік: 52
Дописи: 61
Вы сказали Спасибо: 56
Поблагодарили 58 раз(а) в 24 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Топливный фильтр-замена\нюансы\вопросы.

Цитата:
Допис від Postdove  - Пост 469900 - Фото 1
Так правильно написано. Тільки набагато ефективніше гріти фільтр проточним підігрівачем, після якого солярка з температурою мінімум +30 потрапляє в фільтр, а не отою китайською фігнею, та ще й через пластиковий корпус, теплопровідність якого дуже низька. Причому проточний підігрівач взагалі можна встановити зразу на виході з бака, а в деяких машинах виходить встановити навіть в бак( на жаль це не про Трафік).
Не соглашусь!
Греть проточным не эффективно ибо....нужен сам обьйом протока чтоб струя в фильтр была настолько подогрета с 5мм трубки чтоб прогреть литровую колбу фильтра которая как раз заморожена грязной частью-наружной.
Я в 90е холодные зимы при отсудствии зимнего ДТ грел колбу позисторами перед стартом и в течении дня когда сам фильтр был у выпусконого коллектра. На ВТП1-2 под капотом......с 15года фильтр на днище.
Проточные грелки помогут только на заборнике в баке,....а фильтр нужно греть полюбому!
2093306 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору