Цитата:
Допис від Postdove
Так правильно написано. Тільки набагато ефективніше гріти фільтр проточним підігрівачем, після якого солярка з температурою мінімум +30 потрапляє в фільтр, а не отою китайською фігнею, та ще й через пластиковий корпус, теплопровідність якого дуже низька. Причому проточний підігрівач взагалі можна встановити зразу на виході з бака, а в деяких машинах виходить встановити навіть в бак( на жаль це не про Трафік).
|
Не соглашусь!
Греть проточным не эффективно ибо....нужен сам обьйом протока чтоб струя в фильтр была настолько подогрета с 5мм трубки чтоб прогреть литровую колбу фильтра которая как раз заморожена грязной частью-наружной.
Я в 90е холодные зимы при отсудствии зимнего ДТ грел колбу позисторами перед стартом и в течении дня когда сам фильтр был у выпусконого коллектра. На ВТП1-2 под капотом......с 15года фильтр на днище.
Проточные грелки помогут только на заборнике в баке,....а фильтр нужно греть полюбому!