Перегляд одного допису
Старий 11.05.2024, 20:51 #145
Аватар для Postdove
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro

Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
Аватар для Postdove

Авто: Opel Vivaro
 
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Топливный фильтр-замена\нюансы\вопросы.

Цитата:
Допис від 2093306  - Пост 469899 - Фото 1
Важно фильтр который далеко от теплого мотора на всех ветрах и морозе греть. Греть нужно саму колбу чтоб вся ДТ протекла через картон фильтра к мотору.
Так правильно написано. Тільки набагато ефективніше гріти фільтр проточним підігрівачем, після якого солярка з температурою мінімум +30 потрапляє в фільтр, а не отою китайською фігнею, та ще й через пластиковий корпус, теплопровідність якого дуже низька. Причому проточний підігрівач взагалі можна встановити зразу на виході з бака, а в деяких машинах виходить встановити навіть в бак( на жаль це не про Трафік).
Postdove зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору