Перегляд одного допису
Старий 21.04.2024, 11:10 #2
Аватар для Postdove
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro

Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
Аватар для Postdove

Авто: Opel Vivaro
 
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Заміна тнвд транзит на механічну.

В принципі, замінити VP30 на VE це правильний підхід. Тяга, порівняно з тим що зараз, значно збільшиться. Порівняно з новим мотором з VP 30 трохи впаде.

Щодо можливості переробки. Якщо саме цей мотор випускався раніше з насосом VE, і якщо тиск на форсунках приблизно такий самий, то треба буде сам насос і лобова плита двигуна. Якщо на цьому моторі раніше насоса VE не було, то треба буде підбирати насос з іншої машини з таким же обємом двигуна, і на координатці переробляти місце під насос на лобовій плиті. В інтернеті раніше знаходив процес переробки Опелів та Ауді з насосами VP44( приблизно така сама какашка як VP30) на VE.
І головне, навряд чи якесь СТО захоче робити переробку. Такі речі власники зазвичай переробляють самі.
Postdove зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору