Цитата:
Допис від Postdove
Паливний насос. А навіщо гріти- це ти в нього спитай. До -10 качає сам, більше ніж -10 треба спочатку трохи прогріти насос. Солярка в окремому бачку, зовсім прозора.
|
міняй його на працездатний!
В мене проблем з паливними насосами не було жодного разу.
Цитата:
Допис від Postdove
...Зазвичай достатньо проточного підігрівача перед самим фільтром. І щоб у бакові не було ніяких сіточок( як наприклад у Мерседеса). Досвід руху з проточним підігрівачем близько 20 років.
|
зазвічай достатньо, а як вийде з ладу, чи запарафінить фільтр? А як перехватить паливну трубку під брюхом? Чи на мерседесах такого бути не може?
Цитата:
Допис від Postdove
...
Фото вставити не виходить.
|
користуйся хостингами для вивішування фото.
Я через
ЦЕЙ їх вивішую.
Цитата:
Допис від Postdove
...
Так, підігрів Bosch такий, як на твоїх фото. Відрізняється від Пурфлюксовскої какашки тим. що там не термістори, а нормальний резистивний елемент.
І вже втомився тобі писати- підігрів актуальний тільки в русі, з чим проточний прекрасно справляється. Тому що, на ХХ йде приблизно 1см. куб. палива на 100 робочих ходів мотора, на швидкості 100- біля 4,5, при розгоні- ще більше. Якщо дуже треба- перед запуском можна розігріти твоїм способом, або все ж феном. І взагалі, якщо авто тривалий час експлуатується при температурі -15 і нижче, тут вже потрібна мокра автономка. А з нею фільтр пред запуском підігрівати точно не потрібно. А якщо -15 кілька днів за зиму, мені не ліньки прогріти фільтр гарячою водичкою або феном, а заразом і бак прогріти кіловатним прожектором.
Бандажний підігрів- штука класна, але де його зараз нормальний можна купити? Хоча в мене в наявності є, ще 20-річної давнини. Той, надійний. В інструкції було написано, що якийсь керамічний, залитий в алюмінієвий корпус. Одна із сторін корпуса має вигиб по формі фільтра, кріпиться до фільтра лєнточними хомутами. З ним теж їздив досить довго, але перед запуском НІКОЛИ його не вмикав. Що ще цікаво- до фільтра торкається площадка розміром 80 на 60 мм, тобто навіть не кругом усього фільтра, і цього було достатньо!
|
дядько намагається мені пейси крутити чи далі проточного підігрівача нічого не знає???
Я писав про варіант обігріву колби фільтрів Пурфлюкс, а не про проточні підігрівачі палива!!!
Пхає, то один проточний підігрівач, то інший!
На тобі нормальний фільтр з підігрівами від Stanadyne:
люди пропонують і датчики забрудненості на фільтра, щоб міняти по фактичному стану фільтра, а не розрахунковому.
Є варіанти і від інших ТМ, але такий тюнінг зовсім не дешевий!!!
Бо це все вже промислове обладнання, а не побутові вироби.